Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
te laat is het nooit!!!
Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen waarom je toen nee zei en dat je haar nu wel leuk vindt en dan vraag je haar meteen mee uit ofzo... Maarja ik heb ook nee gezegd en heb het haar ook nog niet uitgelegd waarom ik nee heb gezegd dus de oplossing is makkelijk de uitvoering "iets" moeilijker |
![]() |
|
kheb just hetzelfde probleem,
kwas nl nieuw in school, en toen kwam zei op mij af, en begon wat te praten, en later stuurde een vriendin van 'r een brief met watvindjevan... weetjewel. en iemand van de klas stuurde een brief in mijn plaats, met erin dat ik niet wou!, terwijl ik wel wou en nu 3 jaar later ben ik nog steeds verlief op er
||
![]() |
Citaat:
en ettolrach. ja het best wat je kunt doen is eerst een beetje een oppervlakkig contact op te bouwen en haar dan wat beter kenne. ik ben ook heel lang verliefd geweest op een meisje en durfde haar eigenlijk niet aan te spreken. en toen ben ik door mijn vrienden gedwongen toch met haar te gaan praten en toen bleek dat wij helemaal niet bij elkaar pasten. het is dus wel belangrijk dat je dat ook weet. heel veel sterkte mazz Sead
|
Dit is precies iets wat ik ook zou hebben. Het is natuurlijk erg lastig zoals je zelf weet
![]() Het is natuurlijk ook handig om te weten of zij niet een vriendje heeft ergens (het kan iemand zijn die niet bij je op school zit). Is dit niet het geval? dan zou ik als ik jou was .. TOCH weer een emailtje sturen.. met jou gevoelens... Als je vrienden het te weten komen moet je ze gewoon negeren ![]() ![]() als ik in jou schoenen zou staan zou ik voor het emailtje gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
wat heeft 'de jeugd' van tegenwoordig het toch makkelijk, zij kunnen nu alles via de sms, msn of mail doen. vroeger moest je zoiets duidelijk proberen te maken met gebaren, brieven of er gewoon op af stappen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ff ontopic... Als je haar een e-mail kan versturen..heb je dr dan niet toegevoegd op msn?!? Dat lijtk mij namelijk de makkelijkste manier om ieder geval gesprekken aan te gaan en contact te zoeken... Nou ja in ieder geval veel suc6 en wie weet ben je er na de zomer misschien wel overheen...you'll never know ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes!! |
![]() |
||
Citaat:
heb een beetje een hekel aan dat soort veel-te-makkelijk-gedachte-uitspraken ![]()
||
Citaat:
Neen, als ik haar echt zo ontzettend leuk vind, dan vraag ik het haar wel persoonlijk.
||
Citaat:
Haha, hoe ben je achter der nummer gekomen dan? En nu? ga je der nu belle?
|
Gokje: ze heet Charlotte?
Maarjah, ik herken er veel van. Ik heb op een gegeven moment besloten dat ik tegen een meisje op wie ik al tijden verliefd was ging zeggen dat dat zo was in de eerste nacht dat we samen zouden zijn, ik kende haar gelukkig wel al vrij goed, we waren toen al best goede vrienden. Die nacht heb ik het niet uit mijn strot kunnen krijgen; uiteindelijk heb ik het op een briefje geschreven en dat aan haar gegeven.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja, vertel...
Heb je haar gebeld ofzo? Of ben j dat nog van plan? Of heb je haar weer toegevoegd aan msn? Je bent haar daar dan echt niet tot last hoor, en als zij dat wel zo opvat kan ze je makkelijk blokken, dus je bent verder niemand tot last....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had een droom vanacht. Ik zat samen met 4 vrienden boven op mijn kamer te computeren etc. Plotseling kwam zei binnen en lachte spottend en zei : waarom zou ik verliefd worden op jou? Ik wilde nog zeggen dat ik dat helemaal niet van haar verwachtte en toen werd ik wakker. Maar het was zo echt. Nog maar zelden zo realistisch gedroomd (ik hoop niet dat het een voorteken is ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben zo verliefd maar hij niet op mij isabellexkus | 9 | 09-01-2012 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Zo verliefd op hem Verwijderd | 8 | 28-02-2008 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo verliefd nog nooit geweest Fabel | 3 | 22-08-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl de abt van sion | 27 | 10-10-2003 12:01 | |
Liefde & Relatie |
Ben zo verliefd HappyLucky | 8 | 13-10-2002 07:40 | |
Liefde & Relatie |
Ooit zo verliefd geweest? Rosie | 60 | 11-06-2002 18:15 |