Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 10:47
ettolrahc
ettolrahc is offline
hallo,

Ik ben al ongeveer 1 a 2 jaar verliefd op hetzelfde meisje.
Het begon in de 3e ik werd zo verliefd op een meisje uit een andere klas (ook de 3e) maar het grootste probleem was dat ik haar niet kende. Ik maak vrij moeilijk contact met meisjes vooral als ik ze helemaal niet ken. Dus toen had ik me voorgenomen om haar uit me hoofd te zetten. Dat lukte niet steeds als ik dacht dat de verliefdheid over was bijvoorbeeld als ik op vakantie ging. En dan kwam ik haar weer tegen op school dan was ik weer helemaal verliefd. Iedere keer opnieuw. Ik zag haar alleen in pauzes en af en toe in de gangen.Toen de vorige zomervakantie aanbrak heb ik haar een mailtje gestuurd (laf ) Met daarin de tekst dat ik haar heel leuk vond en of ze een keertje met me uit wilde. Ze gaf het antwoord : lijkt me geen goed idee mischien een ander keertje. Ik zag dit als een afweizing (terecht ook) Ik vroeg haar het geheim te houden. En ze vertelde dat ze niet lullig zou doen. In de zomervakantie kreeg ik een andere relatie maar dat liep al gauw stuk. Ik kon alleen maar aan C. denken overal waar ik haar naam zag moest ik aan haar denken. Na de zomervakantie kwam ik haar tegen met boekenophalen. Dit was de 1e keer na die mails. ik deed net of ik haar niet kende en zei of ze mij niet kende. Ik was weer een hele tijd verliefd en iedere ochtend weer nam ik me voor om haar weer mee uit te vragen.
Toen een maand later was het toch uitgekomen dat ik verliefd op haar was. En ik heb van die vrienden die dat grappig vinden zoals in de kleuterklas. Ik had alles ontkent. En ze geloofde mij ook nog... Daarna ben ik nog lang verliefd geweest. dit was al in de 4e btw. Toen ik een keer eerder weg moest naar de dokter stond ik te wachten tot mijn vader me kwam ophalen. Toen fietste zij langs en ze lachte naar me dat weet ik zeker want er was voor de rest niemand bij de school buiten. Ik was heel blij maar al gauw begon de twijfel weer te knagen. ik begon zelfs te denken dat ik me het ingebeeld. Ze heeft toen nog 1 keer contact gezocht via een vriend maar dat mislukte. Af en toe werd ik nog gepolst want dan werden er opmerkingen gemaakt van : wat vind je van de meisjes uit mijn klas... En dan wist ik welke kant het op zou gaan.
Nu weer het eind van het jaar had ik me voorgenomen om het haar te vragen. Vooral omdat we tentames hadden dus we zaten met 4 havo en vwo in de gymzaal. Ik heb toen een paar keer oogcontact gezocht en een paar keer lukte het.
Nu vandaag nog zou ik het haar vragen. Ik was al snel klaar maar bleef zitten totdat zij ook klaar was en dan zouden we tegelijk onze tas etc pakken. Het ging goed totdat een andere jongen erbij kwam en tegen mij begon te praten. Ze keek wel een paar keer naar me. Ik ging samen met die jongen naar buiten maar zij bleef alleen bij de tassen en jassen wachten. Net of ze iets verwachtte maar dat zal ik me wel weer verbeelden. Het kwam er dua weer niet van.... Ik had het er niet van laten komen... En nu ga ik weer op vakantie om volgend jaar weer verliefd te worden etc. Ik ben aan de ene kant ook wel bang dat ikniet meer op iemand anders verliefd kan worden. En dat zij dan een vriendje krijgt. Ik droom vaak over haar. Niet vies want ze is te heilig om sexueel over te fantaseren....

ik weet het...Het is allemaal me eigen schuld en als je d'r niet op af stapt dan veranderd er ook niets. Waarschijnlijk heb ik haar ook lopen te idealiseren in mijn hoofd,maar ze lijkt ook perfect etc.
Het is me eigen domme schuld maar ik moest mijn hart ff luchten. Ik ben gewoon een laffe kinderachtige eikel !

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 10:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 11:01
vixen
vixen is offline
n laffe kinderachtige eikel ben je zeker niet, lekker jezelf omlaag halen bereik je niet zo veel mee.
Ik vind je verhaal wel heel apart om te lezen, omdat je dr de hele tijd zo dichtbij hebt gezeten om dr mee uit te vragen. Als het de hele tijd net niet lukt, dan zal het toch zeker 1 keer wel lukken. Het is vast erg moeilijk, maar je moet gewoon naar haar toe gaan, het enige wat je kan gebeuren is dat je wordt afgwezen, en als dat gebeurd kan je verder met je leven. Als je haar mee uitvraagt en ze zegt ja, ben jij ook gelukkig en hoef je niet meer zo te twijfelen. Het klinkt makkelijk, maar dat is het eigelijk ook, die 2 dingen kunnen gebeuren, en daar zal je mee moeten leven.

De dingen die zij doet en waarvan jij je afvraagt of het 'tekens' zijn, dat snap ik goed. Maar je moet reeel blijven in dat soort dingen, geen achterliggende gedachtes en gevoelens er bij gaan verzinnen, maar gewoon eens objectief zien wat er gebeurd. Daar kan je misschien ook je conclusies uit trekken.

Ik weet niet of ik je hiermee heb geholpen, tis misschien n beetje vaag allemaal. Maar succes dr mee!
Oud 18-06-2002, 11:06
sunnevot
sunnevot is offline
Hey ettolrahc,

Dit is echt klote. Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt. Ik was 3 jaar geleden zoo verliefd op een jongen. Maar uiteindelijk durfde ik er ook geen werk van te maken. Ik was laf. Ik wilde het wel, maar er kwam steeds niks van. En toen kwam inderdaad ook die vakantie. Hij ging weg, ik ging weg.. Ik ben er uiteindelijk wel overheengekomen, maar het heeft wel bijna 2 jaar geduurd.
Nu zie ik hem nog wel af en toe en soms babbelen we even bij, maar ik ben blij dat ik er over heen gekomen ben, dat ik hem uit mn hoofd heb kunnen zetten.
Maar in jouw geval... Je wilt het heel graag, je moet er echt iets aan gaan doen. Anders zit je weer een hele zomer met die vragen. En dat is natuurlijk helemaal niet goed.
Misschien kun je haar nog een mailtje sturen. Je hoeft weer niet meteen te vragen of ze met je uit wil ofzo, maar je kunt bv ook gewoon vrgaen hoe de tentamens gingen, of ze op vakntie gaat.... gewoon algemene dingen. Zo leer je elkaar iets beter kennen en wordt het misschien ook wat makkelijker om haar dan later een keer mee uit te vragen.
Heel veel succes, kus.
Oud 18-06-2002, 11:22
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
otherside schreef:

De dingen die zij doet en waarvan jij je afvraagt of het 'tekens' zijn, dat snap ik goed. Maar je moet reeel blijven in dat soort dingen, geen achterliggende gedachtes en gevoelens er bij gaan verzinnen, maar gewoon eens objectief zien wat er gebeurd. Daar kan je misschien ook je conclusies uit trekken.

ja dat heb ik ook geschreven dat ik het me waarschijnlijk verbeeld. maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 12:55
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
sunnevot schreef:

Maar in jouw geval... Je wilt het heel graag, je moet er echt iets aan gaan doen. Anders zit je weer een hele zomer met die vragen. En dat is natuurlijk helemaal niet goed.
Ja ik wil het echt heel graag...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:17
izn
izn is offline
heb ut zelfde probleem, al 3 jaar ofzo... het ergste is dat ik haar eerst afgewezen heb, maar werd naderhand ontzettend verlieft op haar en nu is het te laat :?
Oud 18-06-2002, 14:31
Nummer10
Nummer10 is offline
te laat is het nooit!!!

Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen waarom je toen nee zei en dat je haar nu wel leuk vindt en dan vraag je haar meteen mee uit ofzo...

Maarja ik heb ook nee gezegd en heb het haar ook nog niet uitgelegd waarom ik nee heb gezegd dus de oplossing is makkelijk de uitvoering "iets" moeilijker
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:32
fanatickje
fanatickje is offline
kheb just hetzelfde probleem,
kwas nl nieuw in school, en toen kwam zei op mij af, en begon wat te praten, en later stuurde een vriendin van 'r een brief met watvindjevan... weetjewel. en iemand van de klas stuurde een brief in mijn plaats, met erin dat ik niet wou!, terwijl ik wel wou
en nu 3 jaar later ben ik nog steeds verlief op er
Oud 18-06-2002, 15:34
sead-nbm
sead-nbm is offline
Citaat:
fanatickje schreef:
kheb just hetzelfde probleem,
kwas nl nieuw in school, en toen kwam zei op mij af, en begon wat te praten, en later stuurde een vriendin van 'r een brief met watvindjevan... weetjewel. en iemand van de klas stuurde een brief in mijn plaats, met erin dat ik niet wou!, terwijl ik wel wou
en nu 3 jaar later ben ik nog steeds verlief op er
dat is echt een klote streek en je hebt haar niet uit kunnen leggen dat iemand anders dat gestuurd had?

en ettolrach. ja het best wat je kunt doen is eerst een beetje een oppervlakkig contact op te bouwen en haar dan wat beter kenne. ik ben ook heel lang verliefd geweest op een meisje en durfde haar eigenlijk niet aan te spreken. en toen ben ik door mijn vrienden gedwongen toch met haar te gaan praten en toen bleek dat wij helemaal niet bij elkaar pasten. het is dus wel belangrijk dat je dat ook weet.
heel veel sterkte mazz Sead
Oud 18-06-2002, 15:46
fanatickje
fanatickje is offline
als ge nieuw zijt in school doet ge best mee anders zult ge alleen blijven! mer een maand later dacht ik er anders over , mer t was te laat
Oud 18-06-2002, 15:56
sead-nbm
sead-nbm is offline
echt klote. maar ja dan geld voor jou het zelfde als voor ettolrach
sterkte
Oud 18-06-2002, 16:27
Vinzz
Vinzz is offline
Dit is precies iets wat ik ook zou hebben. Het is natuurlijk erg lastig zoals je zelf weet . Als je verliefd op iemand ben ga je ook op allerlei dingen letten idd.. of ze naar je lacht...kijkt.... of praat.. maar dit hoeft echt helemaal niks te betekeken, toch kan het wel......

Het is natuurlijk ook handig om te weten of zij niet een vriendje heeft ergens (het kan iemand zijn die niet bij je op school zit). Is dit niet het geval? dan zou ik als ik jou was .. TOCH weer een emailtje sturen.. met jou gevoelens... Als je vrienden het te weten komen moet je ze gewoon negeren . Als je dit niet wil kun je tocheens proberen met haar te gaan praten (tja ik zou het ook niet zo durven)... of achter haar telefoon (mobiele) nummer zien te komen...

als ik in jou schoenen zou staan zou ik voor het emailtje gaan en zeggen dat je een beetje verlegen kan zijn (ofzo) en dat je haar toch echtwel leuk vind..... en of ze nu misschien wel uitwil (heel voorzichtieg )
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:44
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
sead-nbm schreef:
echt klote. maar ja dan geld voor jou het zelfde als voor ettolrach
sterkte
ik zie het nu

het is haar naam achterstevoren gespeld of niet?

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:53
moenbase
moenbase is offline
wat heeft 'de jeugd' van tegenwoordig het toch makkelijk, zij kunnen nu alles via de sms, msn of mail doen. vroeger moest je zoiets duidelijk proberen te maken met gebaren, brieven of er gewoon op af stappen.
Oud 18-06-2002, 16:55
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
moenbase schreef:
wat heeft 'de jeugd' van tegenwoordig het toch makkelijk, zij kunnen nu alles via de sms, msn of mail doen. vroeger moest je zoiets duidelijk proberen te maken met gebaren, brieven of er gewoon op af stappen.
is dat niet een beetje scheiterig
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:04
sead-nbm
sead-nbm is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

ik zie het nu

het is haar naam achterstevoren gespeld of niet?
He verdomd ja. ik dacht ook al wat een rare naam.
Oud 18-06-2002, 18:45
ettolrahc
ettolrahc is offline
ok ik ben erbij
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:51
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

is dat niet een beetje scheiterig
enorm, daarom zou ik ook kiezen voor de 'klassieke' manier.
Oud 18-06-2002, 18:58
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
moenbase schreef:

enorm, daarom zou ik ook kiezen voor de 'klassieke' manier.
dan zou ik toch kiezen voor de brief
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:01
ettolrahc
ettolrahc is offline
Maar ik denk niet meer dat ik haar nog zie voor de vakantie
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:43
JoB
JoB is offline
Heel cliché, maar ->' NEE heb je en JA 'kan je krijgen! Duz: 'Wie niet waagt, wie niet wint!'
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 21:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

ik zie het nu

het is haar naam achterstevoren gespeld
Dat ik dat nou weer niet zie

Maar ff ontopic...

Als je haar een e-mail kan versturen..heb je dr dan niet toegevoegd op msn?!?
Dat lijtk mij namelijk de makkelijkste manier om ieder geval gesprekken aan te gaan en contact te zoeken...
Nou ja in ieder geval veel suc6 en wie weet ben je er na de zomer misschien wel overheen...you'll never know
Oud 18-06-2002, 21:16
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
Sithan schreef:

Dat ik dat nou weer niet zie

Maar ff ontopic...

Als je haar een e-mail kan versturen..heb je dr dan niet toegevoegd op msn?!?
Dat lijtk mij namelijk de makkelijkste manier om ieder geval gesprekken aan te gaan en contact te zoeken...
Nou ja in ieder geval veel suc6 en wie weet ben je er na de zomer misschien wel overheen...you'll never know
Ja dat had ik ook maar ik heb nu een andere account.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 21:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:

Ja dat had ik ook maar ik heb nu een andere account.
Doe je het toch opnieuw of had je dat al gedaan?
Oud 18-06-2002, 21:22
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
Sithan schreef:

Doe je het toch opnieuw of had je dat al gedaan?
Ik wil haar niet tot last zijn als het ware... ze zal wel denken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 21:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:

Ik wil haar niet tot last zijn als het ware... ze zal wel denken
Ach ze kan t altijd weigeren ...weet je ook meteen waar je aan toe bent...
Oud 18-06-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:

Ach ze kan t altijd weigeren ...weet je ook meteen waar je aan toe bent...
Idd! Gewoon proberen contact met dr op te bouwen. Want ik kan je vertellen: Niets is makkelijker om te doen dan iemand uitvragen via msn. Echt hoor! Probeer wat! Je kunt toch ook nie elke keer in twijfel blijven zitten en de hele tijd met vragen rond blijven lopen? Ook al krijg je een negatieve reactie ofzo, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. En inderdaad, het is cliché, maar zeker wel waar: Wie Niet Waagt, Wie Niet Wint..

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:43
ettolrahc
ettolrahc is offline
Ik heb er vandaag weer gezien maar er waren allemaal vriendinnen bij..... Ik ben wel achter haar tel nr gekomen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 12:30
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
JoB schreef:
Heel cliché, maar ->' NEE heb je en JA 'kan je krijgen! Duz: 'Wie niet waagt, wie niet wint!'

heb een beetje een hekel aan dat soort veel-te-makkelijk-gedachte-uitspraken
Oud 19-06-2002, 12:35
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

dan zou ik toch kiezen voor de brief
Denk dat de brief dan veel te lang wordt eigenlijk. Als ik em zou schrijven dan...

Neen, als ik haar echt zo ontzettend leuk vind, dan vraag ik het haar wel persoonlijk.
Oud 19-06-2002, 12:40
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:
Ik heb er vandaag weer gezien maar er waren allemaal vriendinnen bij..... Ik ben wel achter haar tel nr gekomen.

Haha, hoe ben je achter der nummer gekomen dan?
En nu? ga je der nu belle?
Oud 19-06-2002, 13:00
Manuzhai
Manuzhai is offline
Gokje: ze heet Charlotte?

Maarjah, ik herken er veel van. Ik heb op een gegeven moment besloten dat ik tegen een meisje op wie ik al tijden verliefd was ging zeggen dat dat zo was in de eerste nacht dat we samen zouden zijn, ik kende haar gelukkig wel al vrij goed, we waren toen al best goede vrienden. Die nacht heb ik het niet uit mijn strot kunnen krijgen; uiteindelijk heb ik het op een briefje geschreven en dat aan haar gegeven.
Oud 19-06-2002, 13:10
spinningduck
spinningduck is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Gokje: ze heet Charlotte?

Maarjah, ik herken er veel van. Ik heb op een gegeven moment besloten dat ik tegen een meisje op wie ik al tijden verliefd was ging zeggen dat dat zo was in de eerste nacht dat we samen zouden zijn, ik kende haar gelukkig wel al vrij goed, we waren toen al best goede vrienden. Die nacht heb ik het niet uit mijn strot kunnen krijgen; uiteindelijk heb ik het op een briefje geschreven en dat aan haar gegeven.
En hoe is dat afgelopen????? Ben nieuwsgierig...
Oud 19-06-2002, 13:30
sunnevot
sunnevot is offline
Ja, vertel...
Heb je haar gebeld ofzo? Of ben j dat nog van plan? Of heb je haar weer toegevoegd aan msn?
Je bent haar daar dan echt niet tot last hoor, en als zij dat wel zo opvat kan ze je makkelijk blokken, dus je bent verder niemand tot last....
Oud 19-06-2002, 13:33
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
spinningduck schreef:
En hoe is dat afgelopen????? Ben nieuwsgierig...
Ze zei "Wat schattig! Zullen we gaan slapen?", en zo geschiedde. Ze wist het al (en dat wist ik ook), het was al een keer uitgelekt, maar toen heb ik het uiteraard ontkent. We hebben het er 5 maanden niet over gehad (we zagen elkaar wel minstens 1 keer in de week), en toen hebben we dat gebrek aan evaluatie in een nacht weer opgeheven. Ze is nog steeds mijn beste vriendin... Zie ook mijn topic.
Oud 19-06-2002, 13:54
ettolrahc
ettolrahc is offline
tja het probleem is dat we elkaar niet kennen. Nu alleen van naam en gezicht.
Ik denk dat ik het zo doe
Kijk of ik haar morgen nog tegenkom zo niet dan voeg ik haar toe op msn en dan vraag ik of ze met me uit wil.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:04
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Haha, hoe ben je achter der nummer gekomen dan?
En nu? ga je der nu belle?
Het stond op het bord bij frans maar ik ga haar toch niet bellen ik wil niet over komen als een stalker
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:34
TefnachT
TefnachT is offline
aha
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:55
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:

Ik denk dat ik het zo doe
Kijk of ik haar morgen nog tegenkom zo niet dan voeg ik haar toe op msn en dan vraag ik of ze met me uit wil.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:36
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:

thx ik hou je op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:21
ettolrahc
ettolrahc is offline
Ik zag haar vandaag weer. maar er waren weer van al die vriendinnen omheen. Ik ben al vrij verlegen en dan helemaal natuurlijk.... Ik zou trouwens niet eens weten wat ik moest zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:31
Onlyme
Onlyme is offline
meel dr gewoon, zeg dat je met dr wil afspreken, dat je iets wil vragen

heet ze toevallig Charlotte?
Oud 20-06-2002, 15:51
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
meel dr gewoon, zeg dat je met dr wil afspreken, dat je iets wil vragen

heet ze toevallig Charlotte?
ja dat moet dan maar.....

Ik had een droom vanacht. Ik zat samen met 4 vrienden boven op mijn kamer te computeren etc. Plotseling kwam zei binnen en lachte spottend en zei : waarom zou ik verliefd worden op jou?
Ik wilde nog zeggen dat ik dat helemaal niet van haar verwachtte en toen werd ik wakker. Maar het was zo echt. Nog maar zelden zo realistisch gedroomd (ik hoop niet dat het een voorteken is )
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:31
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:

ja dat moet dan maar.....

Ik had een droom vanacht. Ik zat samen met 4 vrienden boven op mijn kamer te computeren etc. Plotseling kwam zei binnen en lachte spottend en zei : waarom zou ik verliefd worden op jou?
Ik wilde nog zeggen dat ik dat helemaal niet van haar verwachtte en toen werd ik wakker. Maar het was zo echt. Nog maar zelden zo realistisch gedroomd (ik hoop niet dat het een voorteken is )
logisch dat je zoiets droomt, is gewoon een gevolg van je onzekerheid. Trek er geen conclusies uit en blijf nuchter..
Oud 20-06-2002, 21:46
ettolrahc
ettolrahc is offline
Ja als ik dat kan want ik ben er al jaren ziek van Waarom zou er nu wel verandering in komen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 23:02
harrie84
harrie84 is offline
toch leuk zo'n verliefdheid als je niet weet of die ander je ook leuk vind

ruilen??

maar ff ontopic

Gewoon ervoor gaan hoor, zo blijf je onzeker over haar
als zij niet wil..... voor haar 10 anderen

greetz
Oud 20-06-2002, 23:54
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:
Ja als ik dat kan want ik ben er al jaren ziek van Waarom zou er nu wel verandering in komen?

Weet je zeker dat het geen obsessie is (geworden)?
Oud 21-06-2002, 09:04
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Weet je zeker dat het geen obsessie is (geworden)?
Nee, dat denk ik niet. Ik val haar toch niet lastig? Integendeel zelfs... ik ben geen stalker ofzow
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:08
ettolrahc
ettolrahc is offline
mischien toch wel een beetje eigenlijk. Ik zal er alles voor over hebben voor een afspraakje....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:08
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
ettolrahc schreef:
mischien toch wel een beetje eigenlijk. Ik zal er alles voor over hebben voor een afspraakje....
wat versta je onder alles
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten