Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk ook niet dat hij nu ineens wel verliefd op je is, net nu jij gevoelens krijgt voor een ander.. Hij vindt het denk ik gewoon niet zo leuk dat je nou niet meer voor hem valt, dat hij niet meer die aandacht van je krijgt (zie verhaal van ~Dark Voice~)
Ik zou hem dan ook niet in de weg laten staan bij je misschien wel toekomstige vriend.. Dat hij het niet zo leuk vindt is niet jouw probleem... Dat moet je niet je eigen geluk in de weg laten staan. Dus gewoon ontdekken wat je precies voelt voor die andere jongen..
||
Citaat:
![]() Mjah misschien dat hij dan ook verliefd op jou was, maarja, dan had hij neem ik aan wel iets onder nomen en dan zouden jullie ook niet afgesproken hebben het 'daarbij' te laten... ![]() hmzz ik weet het ook zo niet.. ![]() Ik dacht namelijk dat hij dat wel geweten had, dat jij verliefd op hem was..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 |