![]() |
|
![]() |
http://www.happyfun.nl
We zijn toch al wel een tijdje online maar.. Is het wat? of wat mist je aan de site ![]() Vertel het me! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar vertel me wat je er van vind ? |
![]() |
|
Het is een mooie, strakke site, maar het is inderdaad niet duidelijk waarvóór de site is. Er staat 'happyfun', dan een paar borsten, ik zie vaak 'wij' staan, en nieuwsberichten. Iets verderop: 'doorzoek happyfun'. Maar ik heb géén idee waar alles over gaat, waar kan ik op zoeken? Wie zijn 'wij' en wat doen jullie? Oh, wij, dat is ons (de bezoeker) toch? Of niet...
Dan: wat heeft 'fun' met nieuws te maken en wat doen die tieten daar? Er zijn meer humorsites dan er nuttige sites zijn, en een combinatie van borsten en 'fun' schrikt mij daarom meteen af (niet dat ik iets tegen borsten heb, maar in combinatie met internet heb ik er alleen maar negatieve ervaringen mee). Dus: mooi... maar waarvoor? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was de bedoeling dat het een humoristise zou worden, maar het is nu meer een soort nieuws site geworden ![]() Naja, we (de crew van happyfun ![]() ![]() Het is gewoon moeilijk om een site te beginnen, vooral een site die meer op het grotere publiek gericht is ![]() maar goed, er komt dus nog meer aan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Site Check]Project website Oktay-Y | 1 | 29-05-2007 09:04 | |
Software & Hardware |
Site check(je) Vinzz | 2 | 26-12-2002 14:54 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Digros melkunielsie | 14 | 09-08-2002 11:44 | |