![]() |
|
![]() |
Hey mensen, ik heb morgen al een wiskunde toets over kansrekenen, heb alleen een andere GR dan de rest van mijn klas.
Ik snap wel hoe je een normale verdeling invoert, maar stel je hebt een onbekende mu, wat dan? Je moet dan de kans gelijkstellen aan een getal en met intersect de mu berekenen, maar hoe doe je dat? Om de grafiek te krijgen ga ik naar stat, dist, norm, npd, voer de x, de mu en dat andere ding en en drukj op f6. Maar hoe kan ik in die grafiek een intersect uitvoeren aan een tweede functie? Met de TI doe je het als volgt: y1=normalcdf (51.5,1000,45,X ) y2=0.001 Intersect levert dan 2,1 Ik heb maar getallen genoemd hoor, maar ik moet deze intersection ook met mijn CFX kunnen anders haal ik morgen echt een onvoldoende op dat tentamen. ALSJEBLIEFT, help me. Je mag me mailen op VerbalForce@hotmail.com, msn mag ook, of je mag me bellen op 0642755905 (ook 's nachts), desnoods betaal ik je als je dat wil. Ik heb het echt nodig, is een belangrijk tentamen en mijn handleiding helpt niet. Bedankt! Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 16:31. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|