Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 19:01
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Vandaag heb ik dus met een jongen gezoend... hele leuk jongen ookal past ie niet in me perfecte beeldje.... hij is wat stevigere en hij is nie zo heel erg groot... en het grootste probleem is denk ik wel dat ie bijna 60 km van me vandaan woont.... Hij is 16 en ik 14 hij zal wel op de scooter kunne komen maar tis elke keer de km's.. als ik daar heen wil moeten me ouders rijden en andersom... we zouden elkaar dan maar 1 keer ofzo in de week/ 2 weken zien..... en dat vind ik eigenlijks wel een probleem... en ik weet nie of ik wel verliefd op hem ben..???

Weet echt nie wat ik moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2002, 19:08
Verwijderd
Als je niet verliefd bent, geen relatie nemen. Daar komt alleen maar gezeur van *spreekt uit ervaring*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 19:13
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm nou als ik zo je stukje lees zeg maar, zie ik alleen maar ehm hoe zeg je dat mindere punten over hem enzo... dus t lijkt alsof je em niet echt superleuk vindt.
En als je niet zeker weet of je verliefd op em bent, moet je et zeker niet doen.
Oud 22-06-2002, 20:50
love is life
love is life is offline
Wel als je zo al vertekt van te zeggen hem woont te ver en ditten en datten danvind ik dat je dan gewoon geen relatie moet beginnen en als je dan uiteindelijk toch vanhem houdt dan kunnen jullie elkaar toch zien ergen stussen in ...in een jeugdhuis ofzo dat gemaaklijk bereikbaar is met de bus...neen?
allessinds denk er nog maar een keertje goed over na ...
greetzzzzzz ikke
Oud 23-06-2002, 11:31
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
heb nu een nachtje der over geslapen... en ik denk dat ik maar niet met hem neem... hij zegt dat hij verliefd op me is en dat afstand niet uitmaakt want daar heb je auto's voor.... opzich heeft hij wel gelijk maar je ziet elkaar maar 1x in de week 2 weken... lijkt me niet echt leuk.... ik denk dat ik maar zeg dat ik het nog nie weet en dat ik er nog over na moet denken...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 11:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
60 km valt nog mee... probeer met de trein te gaan, dan ben je er zo als de verbinding niet te ingewikkeld is.
maar als je niet weet of je echt verliefd bent, moet je daar wel eerst achter zien te komen. voor zo'n afstand moet je wel écht gek op hem zijn, wil je dit volhouden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:18
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
60 km valt nog mee... probeer met de trein te gaan, dan ben je er zo als de verbinding niet te ingewikkeld is.
maar als je niet weet of je echt verliefd bent, moet je daar wel eerst achter zien te komen. voor zo'n afstand moet je wel écht gek op hem zijn, wil je dit volhouden.

trein gaat dus nie want er rijdt geen trein tussen mij en hem...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 14:01
little lady
little lady is offline
Als je niet 100 procent zeker weet of je vrliefd bent, moet je er niet aan beginnenn..

Vooral niet om die afstand..
Oud 23-06-2002, 16:08
*reech*
*reech* is offline
Citaat:
little lady schreef:
Als je niet 100 procent zeker weet of je vrliefd bent, moet je er niet aan beginnenn..

Vooral niet om die afstand..
ben ik het mee eens, want dan is de kans groter dat het stuk loopt..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:11
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je niet verliefd bent, geen relatie nemen. Daar komt alleen maar gezeur van *spreekt uit ervaring*
Oud 23-06-2002, 17:16
Joanie
Joanie is offline
60 km is niet niets. En als je jong bent is het sowieso moeilijker te doen. Toch, je bent pas 14 en of je verliefd bent kun je zelf bepalen. Of hij het waard is enzo..
Ik ken het probleem en er komen veel problemen van... nouja, bij mij dan (uiteraard, as usual)
Oud 23-06-2002, 17:20
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
idd spreekt ook uit ervaring
Oud 23-06-2002, 17:22
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef:

idd spreekt ook uit ervaring
oeps was nog onder me zusjes naam ingelogd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten