Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2006, 12:33
Verwijderd
Is het mogelijk door met een bepaald programmaatje bandwidth te stelen op ons LAN thuis. Mn pa heeft de vervelende gewoonte om heel de dag spul binnen te halen via nieuwsgroepen. Met als gevolgd dat ik geen World of Warcraft kan spelen. (Tenminste, niet NORMAAL!!) Waar ik toch ook een aardig centje aan betaal.

Nou alvast heel erg bedankt haha, ik hoor het wel

Laatst gewijzigd op 07-01-2015 om 13:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2006, 12:52
Verwijderd
Titel even verduidelijkt. Dat kan redelijk eenvoudig, alleen uit mijn hoofd weet ik even niet een naam. Makkelijk is ook op zijn computer gewoon zijn newsclient te limiteren op ~65-70% van je verbinding.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 12:58
Darko
Darko is offline
Als jij Netlimiter installeert op je vaders computer, dan 'capt' die de snelheid van de verbinding naar de computer van je vader.. Je moet in principe wel voor dat programma betalen trouwens, maar dat lijkt me niet zo'n probleem
Oud 22-01-2006, 13:23
Verwijderd
Nouja, kijk haha het gaat me er eigenlijk om, dat ie nogal een bandwidth gierigaard is sommige mensen hebben dat met geld, hij met bandbreedte.... haha dus het moet juist zo dattie niet doorheeft dat ik (mijn eigen deel) het inpik.

Ik snap ook niet dat zijn programma, zo'n newsgroependownloader, alle bandbreedte op kan slurpen. Wordt dat niet eerlijk verdeeld?!

World of Warcraft met een ping van 884 is niet zo heel leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 13:38
Verwijderd
Je kan het zo instellen dat je het icoontje in de taakbalk niet ziet, dat hij daarvoor eerst in de processen van de taskmanager moet gaan kijken. Dan weet hij niet dat je de bandbreedte iets... anders verdeeld.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:54
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Piloff schreef op 22-01-2006 @ 14:38 :
Je kan het zo instellen dat je het icoontje in de taakbalk niet ziet, dat hij daarvoor eerst in de processen van de taskmanager moet gaan kijken. Dan weet hij niet dat je de bandbreedte iets... anders verdeeld.
Hehe, en hoe zit het met Norton, Malwhere, Hitman Pro en Adaware? Zien die m niet?
Reageren

Regels voor berichten