Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijns insziens is een subwoofer een speaker die ervoor gemaakt is 20Hz~100Hz weer te geven. M.a.w. gewoon een speaker dus ja.
Je hebt passieve én actieve subs, m.a.w. je kunt ze gebruiken mét versterker, en zónder. Hoe ze aangesloten worden hangt denk ik van je prijsklasse af, als jij een El Cheapo hebt zullen dat van die blokjes zijn die je naar beneden moet drukken, kabeltje erin, en los moet laten of minijack. Maar kijk je bij de wat betere zie je ook veel tulpstekkertjes. Wil je nog 'ns een gruwelijke sub zien? Zelfbouw, ook nog eens zodat je 'm zelf ook kunt maken? http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/376748 -- En dat is *zo* vet! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, de speakertjes zijn vrij normale pc-speakers, qua model dan, maar ze zijn erg goed (zit een ingebouwd versterkertje natuurlijk) (ze kostten 70 piek ![]() minijack zegt me niks, zal wel het jackplugje zijn wat ik bedoel. Maar ik heb hier geen (goeie) versterkers meer liggen =/ ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Subwoofer > PC ? Nickson | 0 | 03-09-2009 17:52 | |
Muziek |
12-10 in t Acu: Truth in my hands(It) en Subwoofer Testing Days Pruttelpot | 16 | 08-10-2005 15:53 | |
Software & Hardware |
[Speakers+versterker] Probleem met versterker+ subwoofers Poor twisted me | 7 | 07-01-2005 15:33 | |
Software & Hardware |
Subwoofer, niet veel geld, alternatief? Sikamikanico | 5 | 12-12-2001 21:23 | |
Software & Hardware |
Subwoofer bouwen Sikamikanico | 11 | 05-04-2001 18:46 |