Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2006, 21:04
Sanctus
Sanctus is offline
Dit kwam ik op stand.nl tegen:

Toelichting stelling
Kansarme jongeren zonder opleiding of baan moeten worden heropgevoed in kampen of kazernes. Drilsergeanten moeten er daar voor zorgen dat de jongeren discipline krijgen bijgebracht. Dat is het plan van de Taskforce Jeugdwerkloosheid in een poging om ‘drop-outs’ terug te brengen in de maatschappij. Want zoals het nu gaat kan het niet langer.

Dat leidt maar tot overlast en criminaliteit. De tijd van rondhangen en een uitkering vangen is voorbij. Luiwammesen moeten worden aangepakt, en wie zijn best niet doet moet maar voelen. Maar heeft het wel zin om kansarmen in kazernes op te sluiten en gaat het niet veel te ver om deze jongeren aan militaire tucht te onderwerpen?
Oud 19-01-2006, 21:09
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik vind het idee nu al walgelijk
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:10
Verwijderd
flikker ze dan in t leger, doen ze nog iets nuttigs
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:12
Verwijderd
Wat een ontzettende bull shit.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:16
Verwijderd
In hoeverre ben je automatisch een 'luiwammes' als je een kansarme jongere bent? Sommigen hebben er niet exact voor gekozen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 19-01-2006 @ 22:16 :
In hoeverre ben je automatisch een 'luiwammes' als je een kansarme jongere bent? Sommigen hebben er niet exact voor gekozen.
WELLES!!! xD
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:36
Verwijderd
En de leerplicht moet dus omhoog naar 23 jaar. Lekker is dat...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:45
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Het idee is neit verkeerd, feit is gewoon dat er een ontzettende berg drop-outs zijn, alleen denk ik dat deze aanpak averechts gaat werken. Hoe zet eht wel op moeten lossen weet ik ook niet..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:49
Verwijderd
Geen problemen mee, zolang het dan maar bij 'echte kanslozen' blijft, dat wil zeggen jongeren die de hele dag een beetje thuis rondhangen, nooit solliciteren en ook geen intenties hebben nog een opleiding te volgen. Ik meende ook te hebben begrepen dat het ook mogelijk wordt voor jongeren die 'gewoon' problemen geven op school, en dat vind ik wel een heel kwalijke zaak.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 00:43
Hakuna
Hakuna is offline
In Amerika en England bestaat zoiets al langer, en ze schijnen hiermee redelijk succes te hebben. op zich ben ik wel voorstander van ''heropvoeden'' van sommige gedragsgestoorde gastjes!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 00:51
Verwijderd
Ik ben er wel benieuwd naar, eigenlijk. Puur uit sociologische interesse wil ik gewoon eens zien wat er gebeurt met zulke jongeren als je ze een keer hard aanpakt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 15:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Cornel schreef op 20-01-2006 @ 01:43 :
In Amerika en England bestaat zoiets al langer, en ze schijnen hiermee redelijk succes te hebben. op zich ben ik wel voorstander van ''heropvoeden'' van sommige gedragsgestoorde gastjes!
Jup.

Het is zeker het proberen waard en slechter zullen ze er niet van worden.
Oud 20-01-2006, 15:38
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik vind het zeker een goed plan, al moet het dan natuurlijk wel bij jongeren blijven die écht niks uitvoeren en niet bij jongeren die wel wat proberen te bereiken.

Ik hoorde dat de kamer het een goed plan vond, daar was ik wel verbaasd over, ik vind het een best 'harde' aanpak als je kijkt naar wat de regering meestal doet .
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 15:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Beetje te vind ik. Is volgens mij een beter plan voor terroristen ofzo.
Oud 20-01-2006, 15:41
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
op zich vind ik dit een redelijk idee, maar onder bepaalde voorwaarden.

stel, je bent 21 en je hebt net een mbo-diploma gehaald. (nee, gaat niet over mezelf). als je dan niet zsm werkt vind, moet je dan heropgevoed worden ? (tuurlijk niet, lijkt mij tenminste).

stel, je staat ingeschreven voor een opleiding die pas over 7 maanden begint. moet je dan die maanden daarvoor heropgevoed worden ? liever niet, lijkt me dan, das verspilling van tijd, geld en moeite.

oftewel : voordat ze zoiets zouden doen, definieer dan 'kansarm' eerst maar eens wat beter.

(offtopic : als dit doorgaat, ben ik best blij dat ik werk heb... )
Oud 20-01-2006, 16:52
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-01-2006 @ 01:51 :
Ik ben er wel benieuwd naar, eigenlijk. Puur uit sociologische interesse wil ik gewoon eens zien wat er gebeurt met zulke jongeren als je ze een keer hard aanpakt.
dan moet je eens ''van etter tot engel'' kijken daar gebeurt dat al.

Er zit een groot verschil tussen kansarme jongeren en jongeren die zich slecht gedragen of lui zijn en in dit geval gaat het over de tweede groep dus de topic titel klopt niet helemaal

Ik vind het wel een goed idee, er zijn mensen in de samenleving die te lui zijn om te werken en dus maar van hun uitkering blijven leven, voed deze mensen maar opnieuw op en het geld dat je bespaard op uitkeringen kan mooi worden verdeeld onder de mensen in de bijstand die het echt verdienen.
Oud 20-01-2006, 18:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
lawallan schreef op 20-01-2006 @ 17:52 :
dan moet je eens ''van etter tot engel'' kijken daar gebeurt dat al.
die mensen daarvan vind ik ook triest. Eerst heel wijs en rebels doen en uiteindelijk bijna janken

er zitten ook teveel alto's in dat programma
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 22:59
Prof
Prof is offline
zie the simpsons van vandaag in hun hropvoedingskamp
daar moet ik toach wel aan denken met dit soort ideen vooral als het zoals nare man zegt ook voor jongeren met ''gewone'' probleemen van toepassing wordt

en hoe scheidt je die 2 groepen goed ?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 23:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Prof schreef op 20-01-2006 @ 23:59 :
zie the simpsons van vandaag in hun hropvoedingskamp
daar moet ik toach wel aan denken met dit soort ideen vooral als het zoals nare man zegt ook voor jongeren met ''gewone'' probleemen van toepassing wordt

en hoe scheidt je die 2 groepen goed ?
Ik denk dat een goede scheiding geen probleem hoeft te zijn, denk aan bijv. 3 x veroordeeld oid. voor bepaalde vergrijpen om maar iets te noemen. Maar het moge duidelijk zijn dat er een duidelijke norm moet worden gesteld.
Oud 21-01-2006, 01:01
Verwijderd
Het idee van een heropvoedingskamp is sowieso alleen bruikbaar voor de allerergste outcasts. Het is natuurlijk van de gekke als we gewone leerlingen die zich toevallig een keer slecht gedragen op school naar zo'n kamp sturen. Het is hier Rusland niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 10:30
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2006 @ 02:01 :
Het idee van een heropvoedingskamp is sowieso alleen bruikbaar voor de allerergste outcasts. Het is natuurlijk van de gekke als we gewone leerlingen die zich toevallig een keer slecht gedragen op school naar zo'n kamp sturen. Het is hier Rusland niet.
maar dat is wel het voorstel : alle jongeren (tm 23 jaar !) die niet naar school gaan en geen werk hebben, in een kazerne dumpen.
Oud 21-01-2006, 13:05
Verwijderd
Dat vind ik onacceptabel. Je mag in mijn optiek jongeren alleen onderwerpen aan zulke verplichtingen als ze ook daadwerkelijk overlast veroorzaken. Anders zijn het 'gewoon' luie uitkeringstrekkers. Die hoef je niet op één hoop te gooien met gedragsgestoorde etters. Je moet ze wel aanpakken, maar het lijkt mij sterk dat je zulke jongeren kunt motiveren te gaan solliciteren door ze te confronteren met een drillsergeant.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 14:01
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2006 @ 14:05 :
Dat vind ik onacceptabel. Je mag in mijn optiek jongeren alleen onderwerpen aan zulke verplichtingen als ze ook daadwerkelijk overlast veroorzaken. Anders zijn het 'gewoon' luie uitkeringstrekkers. Die hoef je niet op één hoop te gooien met gedragsgestoorde etters. Je moet ze wel aanpakken, maar het lijkt mij sterk dat je zulke jongeren kunt motiveren te gaan solliciteren door ze te confronteren met een drillsergeant.
dat ben ik met je eens.

dan nog iets : wie gaat dit betalen ?
Oud 21-01-2006, 14:27
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik houd niet zo van dit soort initiatieven. Natuurlijk moet het aantal jonge (potentiële) paupers ten alle tijden verminderd worden, maar kampen zijn niet echt mijn ding
Oud 21-01-2006, 14:29
Verwijderd
Ja, de leerplicht tot een jaartje of 20 ophogen en voor de rest een werkverplichting tot 70 jaar lijkt me prima. Dat wil zeggen, iedereen met een uitkering wordt naar school gestuurd als ze jonger zijn dan 20 en worden 'tewerkgesteld' als ze ouder zijn dan 20. Ik heb nooit begrepen waarom mensen met een uitkering thuis zouden moeten zitten. Laat ze lekker vuilnis ophalen, stront vegen of dat soort shit, dan zijn ze snel genoeg aan het werk.

De jeugd in kazernes stoppen en ze daar laten 'drillen' lijkt me zinloos, dan gaan ze gewoon terug in hun oude patroon als ze eruit komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 15:01 :
dan nog iets : wie gaat dit betalen ?
Um, de Staat gewoon? Lijkt me logisch, aangezien kosten van detentiecentra, tbs-klinieken en andere gebouwen en voorzieningen die nodig zijn voor wettelijke maatregelen door de Staat bekostigd worden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 15:27
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2006 @ 15:56 :
Um, de Staat gewoon? Lijkt me logisch, aangezien kosten van detentiecentra, tbs-klinieken en andere gebouwen en voorzieningen die nodig zijn voor wettelijke maatregelen door de Staat bekostigd worden.
(de staat betaald dingen gewoonlijk uit onder andere mijn portemonnee, ik verwachtte niet echt een antwoord )
Oud 21-01-2006, 15:29
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-01-2006 @ 15:29 :
Ja, de leerplicht tot een jaartje of 20 ophogen en voor de rest een werkverplichting tot 70 jaar lijkt me prima. Dat wil zeggen, iedereen met een uitkering wordt naar school gestuurd als ze jonger zijn dan 20 en worden 'tewerkgesteld' als ze ouder zijn dan 20. Ik heb nooit begrepen waarom mensen met een uitkering thuis zouden moeten zitten. Laat ze lekker vuilnis ophalen, stront vegen of dat soort shit, dan zijn ze snel genoeg aan het werk.

De jeugd in kazernes stoppen en ze daar laten 'drillen' lijkt me zinloos, dan gaan ze gewoon terug in hun oude patroon als ze eruit komen.
op een gegeven moment zijn dat soort baantjes natuurlijk allemaal bezet he. (de straat hoeft niet door 100 man tegelijkertijd schoongeveegd te worden).

daarnaast, de huidige vuilnismannen zullen niet echt blij zijn als er ineens een goedkoper alternatief voorhanden is (uitkeringstrekkertjes) en zij hoogstwaarschijnlijk hun baan kwijtraken en er in elk geval niet op vooruit zullen gaan.

naar school sturen vind ik dan wel weer een goed idee. van mijn part iedereen onder de 30 hoor, dat kan best.
Oud 21-01-2006, 15:30
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 16:27 :
(de staat betaald dingen gewoonlijk uit onder andere mijn portemonnee, ik verwachtte niet echt een antwoord )
Of je geeft je geld uit aan een opvoedkamp of je geeft het uit aan onnodige uitkeringen en extra politie om de toename in criminaliteit te bestrijden, hoe dan ook je bent het toch wel kwijt.
Oud 21-01-2006, 15:36
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
er is geen enkele reden om er vanuit te gaan dat de criminaliteit ook daadwerkelijk afneemt. daarnaast, zo'n kamp kost ws (veel) meer dan een uitkering.
Oud 21-01-2006, 15:46
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 16:36 :
er is geen enkele reden om er vanuit te gaan dat de criminaliteit ook daadwerkelijk afneemt. daarnaast, zo'n kamp kost ws (veel) meer dan een uitkering.
Een kamp voor een paar maanden kost meer dan een uitkering waarschijnlijk voor een groot deel van de rest van zijn leven? Ik geloof niet dat je precies door hebt hoe erg dit soort jongeren zijn, we hebben het hier niet over iemand die een keer iets steelt, maar over echte rot kinderen die te lui zijn om te werken.

OF de criminaliteit ook echt afneemt met meer politie is niet bewezen maar doet er hier ook niet toe. Waar het om gaat is dat de overheid wel degelijk zal beslissen om meer politie agenten aan te nemen en dat kost nou eenmaal veel.
Oud 21-01-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 16:36 :
Dan zeg je dus in feite tegen uitkeringstrekkers: 'jullie teren vrijwillig op de zak van de samenleving, maar omdat het nog meer kost om jullie een schop onder jullie hol te geven laten we jullie maar lekker met rust'. Dat is onaanvaardbaar. Het is misschien kostbaarder om een kamp op te zetten en die gasten te trainen, maar het dient ook een voorbeeldfunctie. De samenleving wil niet zien dat uitkeringstrekkers met rust worden gelaten.

Maar, belangrijker, je zegt nu dat het duurder is om zo'n kamp in te stellen dan uitkeringen te verstrekken. Dat geldt misschien voor mensen die alleen maar stilzitten, een uitkering trekken en verder niemand lastigvallen, maar mensen die een uitkering hebben én veel overlast veroorzaken kosten de samenleving veel geld. Misschien niet allemaal direct op geld waardeerbaar maar ik denk niet dat ze zeker minder kosten per persoon dan zo'n kamp.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 18:07
Verwijderd
Zou het zo zijn dat sinds de afschaffing van de actieve dienstplicht, dat er meer dergelijke kansarme jongens bijgekomen zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 19:43
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
hppa schreef op 21-01-2006 @ 19:07 :
Zou het zo zijn dat sinds de afschaffing van de actieve dienstplicht, dat er meer dergelijke kansarme jongens bijgekomen zijn?
dat lijkt me sterk. de sociale dienstplicht (die btw enkel opgeschort is, niet afgeschaft !) was immers maar een tijdelijke 'baan', en lui die moeite hadden met de discipline (echte probleemlui) werden wel weggestuurd. (en dat zijn nou net de mensen die wel een aanpak nodig hebben).
Oud 21-01-2006, 19:57
JCG
JCG is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 20:43 :
dat lijkt me sterk. de sociale dienstplicht (die btw enkel opgeschort is, niet afgeschaft !) was immers maar een tijdelijke 'baan', en lui die moeite hadden met de discipline (echte probleemlui) werden wel weggestuurd. (en dat zijn nou net de mensen die wel een aanpak nodig hebben).
En de jongeren die wel gewoon werk hadden moesten daar opeens mee stopten om het leger tijdelijk in te gaan.

Maar ben wel benieuw of het werkt. Zorgt allicht voor minder chaos dan de tweede fase veroorzaakt heeft. En de Tokkies in een heropvoeding kamp lijkt me een zeer goed idee.
Oud 21-01-2006, 21:18
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
JCG schreef op 21-01-2006 @ 20:57 :
En de jongeren die wel gewoon werk hadden moesten daar opeens mee stopten om het leger tijdelijk in te gaan.

Maar ben wel benieuw of het werkt. Zorgt allicht voor minder chaos dan de tweede fase veroorzaakt heeft. En de Tokkies in een heropvoeding kamp lijkt me een zeer goed idee.
1) daar zeg je zoiets, dat was ook nog een argument dat ik had kunnen gebruiken. maar goed, je was me voor...

2) alle tokkies bij elkaar stoppen... hmm... daar hebben we niet voldoende hekken voor, vrees ik.

sowieso, 'kansarme' jongeren bij elkaar zetten is niet handig. Ze zullen sowieso geen positieve invloed op elkaar hebben, lijkt me.
Oud 22-01-2006, 19:08
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 22:18 :
sowieso, 'kansarme' jongeren bij elkaar zetten is niet handig. Ze zullen sowieso geen positieve invloed op elkaar hebben, lijkt me.
Valt wel mee zolang je er maar een krachtig leider figuur tussen zet, zoals ik al eerder heb gezegd word bij ''van etter tot engel'' zo'n opvoedkamp in amerika gefilmd, en ondanks dat er allemaal probleem jongeren bij elkaar zitten worden ze wel degelijk goed opgevoed.
Oud 22-01-2006, 19:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-01-2006 @ 22:10 :
flikker ze dan in t leger, doen ze nog iets nuttigs

Nee, slecht plan. Kampen zijn voor de onhandelbaren. Jongeren zonder baan en school moet je niet direct 'heropvoeden'.

En kansarme jongeren hebben inderdaad geen goede invloed op elkaar, maar je kunt ze moeilijk allemaal een eigen kamp geven.
Oud 22-01-2006, 23:35
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-01-2006 @ 16:29 :
op een gegeven moment zijn dat soort baantjes natuurlijk allemaal bezet he. (de straat hoeft niet door 100 man tegelijkertijd schoongeveegd te worden).
Het was natuurlijk maar een voorbeeld. Er is nog een heleboel ander semi-nuttig, vervelend werk te verzinnen. En anders kun je nog gratis werknemers aanbieden aan fabrieken voor de lopende band e.d.
Citaat:
daarnaast, de huidige vuilnismannen zullen niet echt blij zijn als er ineens een goedkoper alternatief voorhanden is (uitkeringstrekkertjes) en zij hoogstwaarschijnlijk hun baan kwijtraken en er in elk geval niet op vooruit zullen gaan.
Nee, de arbeiders in de textielindustrie vonden het ook niet fijn dat ze hun baan kwijtraakten. Dus die maar weer invoeren?
Citaat:
naar school sturen vind ik dan wel weer een goed idee. van mijn part iedereen onder de 30 hoor, dat kan best.
Och, iemand die gewoon 'met zijn handen' werkt en te dom is voor iets anders moet je niet tot zijn 30e naar school sturen, dat is zinloos.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 11:08
Supreme Dutch
http://www.vkmag.com/media/indexzoetermeer.html

Stuur deze figuren maar naar een kazerne, en als ze dat niet willen stuur je de kazerne maar naar hun toe..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 12:36
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 23-01-2006 @ 12:08 :
http://www.vkmag.com/media/indexzoetermeer.html

Stuur deze figuren maar naar een kazerne, en als ze dat niet willen stuur je de kazerne maar naar hun toe..
Dit maakt het wel goed duidelijk over wat voor mensen we het hebben.

''i'll never be afraid'' goed tekst als je iemand met z'n zessen in elkaar staat te slaan.
Oud 23-01-2006, 13:35
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline

Rare Neg0rs die elkaar een beetje lopen meppen in een garage voor de camera om stoer te doen voor hun internet-gangst0r vriendjes. Laat ze lekker hun roffe shit doen en jointjes roken, dan heeft niemand er last van.

Die moet je niet in een concentratiekamp stoppen. Al die hangjongeren passen over vijf jaar vrijwel allemaal gewoon in de maatschappij, het hoort gewoon bij die jeugdcultuur om stoer te doen (net zoals het bij andere jeugdculturen hoort om depressief of stoner te zijn).

Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 13:39
Blood Fire Rage
Citaat:
lawallan schreef op 23-01-2006 @ 13:36 :
Dit maakt het wel goed duidelijk over wat voor mensen we het hebben.

Lord of the Rings was ook echt gebeurt hoor!
Oud 23-01-2006, 14:01
Supreme Dutch
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 14:35 :
Al die hangjongeren passen over vijf jaar vrijwel allemaal gewoon in de maatschappij, het hoort gewoon bij die jeugdcultuur om stoer te doen (net zoals het bij andere jeugdculturen hoort om depressief of stoner te zijn).
Ik help het je hopen, veel van onze ouders waren vroeger inderdaad ook links tuig, en met sommigen van hen (met die van mij in elk geval wel) is het toch nog goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:13
Blood Fire Rage
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 23-01-2006 @ 15:01 :
Ik help het je hopen, veel van onze ouders waren vroeger inderdaad ook links tuig, en met sommigen van hen (met die van mij in elk geval wel) is het toch nog goed gekomen
Ik geloof niet dat je de neg0rs in het filmpje onder 'links tuig' mag vatten

Je weet wat ze zeggen: Wie jong is en geen socialist heeft geen hart. Wie oud is en nog steeds socialist geen verstand.
Dat geeft jou geen hart en mij geen verstand

Maar even serieus, ik heb het volste vertrouwen dat het goed komt. Even over de hormonale golven van de puberteit heen word een mens wat rustiger hè. Bovendien word het idee van 'een toekomst' dan ook wat saillanter (is dat een woord?).
Oud 23-01-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 23-01-2006 @ 15:01 :
Als je bedoelt dat hun kinderen nu de meest bespottelijke onzin verkondigingen die mogelijk is, is het erg goed met ze gekomen ja. Zulke denkbeelden als jij hebt zijn niet echt om als ouder trots op te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:27
Blood Fire Rage
Citaat:
Sylph schreef op 23-01-2006 @ 15:20 :
Zulke denkbeelden als jij hebt zijn niet echt om als ouder trots op te zijn.
Dat soort lelijke dingen ga je maar op Lifestyle spuien.
Oud 23-01-2006, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 15:27 :
Dat soort lelijke dingen ga je maar op Lifestyle spuien.
Maar op Nieuws & Achtergronden lelijke dingen spuien is veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:32
Blood Fire Rage
Citaat:
Sylph schreef op 23-01-2006 @ 15:31 :
Maar op Nieuws & Achtergronden lelijke dingen spuien is veel leuker.
Maar hier moet je ze kunnen onderbouwen .
Ik baal er ook van...
Oud 23-01-2006, 14:41
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 14:39 :

Lord of the Rings was ook echt gebeurt hoor!
Ja het speelde zich af voor onze steentijd , ze zullen in dit filmpje niet echt slaan, maar het zijn wel de soort mensen die het ook echt doen. Nooit gehoort van ''happy slapping''?
Reageren

Regels voor berichten