Advertentie | |
|
![]() |
|
dat zal microsoft's-hotmail wel niet standaard ondersteunen, ze willen niet dat mensen overstappen
wat je kan doen is via een programma je Hotmail berichten contacts importeren, maar dit kan geloof ik alleen als je een premieum account hebt (dus geen gratis account), ik ga ff op zoek voor een andere oplossing ![]() *edit* http://www.trumba.com/help/exporttips.html#Hotmail dus bij 'contactpersonen' doe je 'afdrukweergave', daar zie je dan al je contacts welke je via copy+paste in excel kan gooien, excel kan deze weer opslaan als csv (comma delimited) en die kun je importeren in Gmail ![]() kleine noot: je moet beginnen met plakken op de tweede rij, op de eerste (bovenste) rij zet je in de eerste cel 'Name' en de tweede 'Email address' (anders weet Gmail neit wat wat is) *edit edit* ik zie dat bij 'afdrukweergave' de mail-adressen er niet bijstaan, dan moet je gewoon dat gedeelte wat bij 'contactpersonen' staat copy+pasten ^_^
Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 10:00. |
![]() |
||
Citaat:
"Hoe importeer ik contactpersonen? U kunt adresboeken uit Outlook, Hotmail, Yahoo!, Orkut en andere services importeren in uw Gmail-account. Het importeren van contactpersonen is niet moeilijk, maar het vereist wel een paar handelingen." ik heb het een tijdje terug gedaan, dus ik weet zeker dat het kan ik kijk nog wel even
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|