Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vziw kan je geen gewoon input-lijntje (zoals INPUT van QB
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ikke niet snappen!
|
Verwijderd
|
Voor de locatie zul je toch 2 constanten moeten nemen, met variabelen is het domweg niet haalbaar in DOS, i.i.g. niet wanneer je CHOICE gebruikt. Ik ga hier van één bestand uit, logischerwijs kun je ook jokertekens oid gebruiken.
Dus dan krijg je zoeits als @echo off echo. echo. echo Het bestand van vandaag is OPDRACHT.KUT. echo. echo Geef de bron op. echo. echo -1- C:\BRON1 echo -2- D:\BRON2 echo -3- E:\BRON3 echo. choice /c:123 /n Uw keuze if errorlevel==3 then set bron1=E:\BRON3 if errorlevel==2 then set bron1=D:\BRON2 if errorlevel==1 then set bron1=C:\BRON1 echo. echo Geef het doel op. echo. echo -1- C:\BRON1 echo -2- D:\BRON2 echo -3- E:\BRON3 choice /c:123 /n Uw keuze if errorlevel==3 then set bron2=E:\BRON3 if errorlevel==2 then set bron2=D:\BRON2 if errorlevel==1 then set bron2=C:\BRON1 echo. /choice /c:jn /n U bent van plan van %bron1 naar %bron2 te kopieren. Weet U het zeker? if errorlevel=2 goto einde echo. copy %bron1\opdracht.kut %bron2\ echo Klaar. goto einde2 :einde echo U heeft geannuleerd. :einde2 Ik heb het niet getest, maar volgens mij werkt dit wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |