![]() |
||
Citaat:
![]() Tenzij je een hele grote gallerij hebt om te gebruiken, maar in een gewone slaapkamer is het niet echt handig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn ook wel andere mensen die in ons bed seks hebben gehad, maar waarom zou ik daar een punt van maken? Zolang er schone lakens op liggen is er niks aan de hand lijkt me.
||
Citaat:
YUK |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mwahh ik heb er iig niet zulke problemen mee ![]() En verder tja... auto, duinen, strand, bos, park, steegje, aanrecht, stoel, (tuin)bank, tapijt, laminaatvloer... het is allemaal te doen, maar het bed blijft toch gewoon het meest praktisch ![]()
||
Citaat:
![]() Als je de hele week het huis van je ouders voor je alleen hebt samen met je vriend en zij hebben vanzelfsprekend hun bed aan jullie aangeboden omdat dat simpelweg nog het enige 2-persoonsbed in huis is, dan ga je niet speciaal op zoek naar een andere plek om seks te hebben omdat je perse geen seks wil in het bed van je ouders. Nogmaals, een bed is een bed. Als ik over alles zo na zou gaan denken voordat ik ergens seks zou hebben, zou er überhaupt niks meer van seks terecht komen. Zolang je de lakens maar verschoond (dat sowieso altijd als je in het bed van een ander hebt geslapen of je bed aan een ander aanbiedt, ongeachte of er nu wel of geen seks aan te pas komt) en je nergens gebruikte condooms of handdoeken tegenkomt, zie ik echt het probleem niet hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want zeg nou zelf. Je ouders zijn weg, en je bent met je vtriend/vriendin thuis... spring je dan alsnog in je ouders bed... nah toch... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Past bij je nick trouwens ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Problemen in bed :( Lotteee24 | 4 | 11-08-2010 14:19 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 15 | 04-07-2009 16:22 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 0 | 04-07-2009 12:07 | |
Seksualiteit |
Calorierijk goed zijn in bed: ervaring of aanleg? Kabeltje | 30 | 15-01-2007 01:04 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend (al 1 jaar samen) sliep laatst met zijn beste vriend in bed... Silvana | 57 | 15-07-2003 02:42 |