![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik weet niet of het tegenwoordig nog wordt gedaan na zware zedendelicten en TBS, als ze dan weer de maatschappij ingaan?
||
![]() |
Citaat:
Is dat dan echt een oplossing, of blijft die drang, om seksuele misdrijven te plegen, bestaan? Over die effecten: wordt er nog een miniem gehalte testosteron aangemaakt, of is de seksuele drang + agressie etc. dan helemaal verdwenen? Btw: over dat huiswerk, castratie bevindt zich niet in mijn lessenpakket (denk niet dat het zelfs nog in één lessenpakket zit, behalve toegepaste studies), dus dat is bullshit. (trouwens: Roos bedankt, heel goede uitleg!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 15:22. |
![]() |
||
Citaat:
Na (chemische) castratie heb je geen drang meer tot seks. Er bestaat ook medicatie die er speciaal voor zorgt dat het libido onderdrukt wordt.
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, Roos: testosteron wordt ook nog geproduceerd door de bijnieren, dus de productie zal wel blijven (miniem toch). |
![]() |
|||
Citaat:
Het CDA en de VVD zijn er voorstander van om ernstige zedendelinquenten met medicijnen te behandelen. Medicijnen die de hormoonhuishouding beïnvloeden en daardoor de seksuele drang verminderen. Jos Frenken, hoogleraar in de seksuologie in een interview in De Gelderlander. Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Castreer-vraagjesss Elmoo | 3 | 08-03-2007 19:51 | |
Flora & Fauna |
castratie of sterilisatie kater? noukiester | 12 | 04-05-2005 15:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
verkrachters moeten gecastreerd worden Kill me Ce soir | 103 | 25-11-2003 18:26 | |
Flora & Fauna |
gecastreerde kater sproeit nog steeds Daantje_0705 | 12 | 15-06-2003 20:06 | |
Vijf jaar cel en castratie voor pedofiel barkrukkie | 45 | 31-01-2003 19:39 | |
Ontuchtige directeur vraagt om castratie om herhaling te voorkomen Isa | 35 | 14-04-2002 21:16 |