![]() |
|
Ik heb er ook heel veel moeite meegehad, maar van vooral met het verwijderen van die dingen...Dat deed super zeer..Ik gebruik nu met van die inbrenghulzen. Die zijn echt super handig! Dan zitten ze altijd diep genoeg.. Misschien is dat zwart voor je ogen iets psychologisch dat je het eng of raar vindt. Zolang je ze maar op tijd verwisseld kan er niets fout gaan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Hm, ik denk niet dat dat door de tampons zelf kan komen, misschien vind je het inbrengen (onbewust) nog erg eng of doet het pijn? Moet je ze toch es laten zitten en kijken of het over een tijdje weg is, en anders toch maar geen tampons gebruiken... |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb mij er nooit echt druk om gemaakt en ik bleef gewoon tampons gebruiken. Na een tijdje had ik er geen last meer van. Ik weet ook niet waar die misselijkheid enzo door zou komen. Als je je er ongerust om maakt kun je uiteraard naar de dokter gaan. |
![]() |
|
Ik heb dit eerst ook een tijdje gehad. Ik heb het daarna eerst nog 3 maanden of sow met maandverbanden gedaan, maar dat vond ik niks, want dat is sow vreemd gevoel, you know? Maar ja, toen ik weer begon ging het zo weer verder, maar na een paar maanden was het toch wel weer over.
Misschien inbrenghuls proberen |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien komt het doordat je je zeg maar druk maakte terwijl je dat ding inbracht.....
in het begin trilde ik volgens mij bestwel toen ik tampons inbracht, gewoon omdat ik het eng vond. of misschien neem je een bepaalde houding aan en zet je in die houding op een bepaalde manier kracht ofzow, of kijk je bijv een hele tijd naar beneden.....en als je dan weer opstaat dan wordt het zwart voor je ogen, logisch. zoiets, denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ontopic: Heb je ook wel eens geprobeerd die tampon in te houden, want het doet geen pijn zeg je, alleen voelt het vreemd als je hem net in hebt gedaan... Misschien dat dat zowel verdwijnt als je de tampon eruit haalt als wanneer je hem in houdt? Dat zou je eens kunnen proberen... als het dan aanhoudt dat alsnog de tampon eruit halen en er eventjes mee wachten. Kdenk dat je erg bang bent nou daarvoor, waardoor je telkens hetzelfde effect krijgt, júist waar je zo bang voor bent.
|
![]() |
heejzz..ja thx voor jullie reacties,
ik denk niet dat een inbrenghuls veel zal helpen omdat hij er wel helemaal inzit, en het doet tuurlijk wel pijn bij ut inbrengen maar het is gewoon het gevoel wat ik heb als hij er eenmaal in zit...ik durf hem er dan echt niet in te houde omdat k bang ben dat ik flauw val, zo voelt het nl aan. Ik hoorde van zo'n ander meisje dat het een of ander syndroom kon zijn wat op de gebruiksaanwijzing bij O.B stond.....Weten jullie iets van zo'n syndroom ofzow want ik had er nl nog nooit van gehoord. ![]() mjah...misschien moet k toch maarres langs de dokter gaan ofzow ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 16:35. |
![]() |
|
![]() |
Heb je de bijsluiter wel (goed) gelezen? Ten eerste natuurlijk de gebruiksaanwijzing, wat je vast wel gedaan hebt, maar er staat idd iets in over een (weliswaar zeldzaam) syndroom dat gerelateerd is aan tampongebruik. Lees die bijsluiter over dat syndroom maar goed en ga naar je huisarts!! Succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Orgasme onder de douce *Anoniempje* | 40 | 26-05-2016 10:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon?? The_kiwii | 32 | 23-08-2006 14:58 | |
Lichaam & Gezondheid |