Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2002, 14:14
M@rco
M@rco is offline
Dit krijg ik te zien als ik Morpheus start-

"Your version of Morpheus is too old to connect to the network. Please download updated version from www.musiccity.com

Zal allemaal wel, maar ik heb toch echt de nieuwste versie. Nog meer mensen met dit probleem?

[Dit bericht is aangepast door M@rco (26-02-2002).]
Oud 26-02-2002, 17:33
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Geen problemen hier.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 17:35
Verwijderd

Geen problemen hier.

Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 17:54
Verwijderd
Yep, heb ik ook. Dan verwijder je Morpheus en dan wil je de nieuwe downloaden, en dan kijk je eens welke dat is en dan blijkt dat het die is die je al hebt...

Vaag...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 18:11
Manuzhai
Manuzhai is offline
Heb ik ook...

Manuzhai
Oud 26-02-2002, 19:16
Vash!
Vash! is offline
Yep, ik ook En volgens mij is http://www.musiccity.com ook down.
Oud 26-02-2002, 20:54
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Geen problemen hier.
ej.. een newbie onder de fb-en !
-------------

maaruh.. k heb versie 1.3.3
en kan nu ook niet connecten..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 21:05
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
hier zelfde probleem..

KaZaA werkt nog wel
Oud 26-02-2002, 21:18
Verwijderd
hier ook... kazaa en grokster werken wel...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 21:40
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Harrie schreef:
ej.. een newbie onder de fb-en !
Uhuh. Nog niet zo lang uit de hemel neergedaald.

Citaat:

maaruh.. k heb versie 1.3.3
en kan nu ook niet connecten..
Doet het hier nu ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:53
M@rco
M@rco is offline
Mooi, dan ligt het dus niet aan mij...

Ik hoef geen Kazaa of Grokster (spyware...), dus ik wacht maar tot ie het vanzelf weer een keer gaat doen
Oud 27-02-2002, 00:34
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik kom er ook niet op, krijg alleen geen foutmelding, hij blijft gewoon (nu al een half uur ofzo) op "connecting..." hangen...
Oud 27-02-2002, 07:09
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ja ik kom hier niet zo heel vaak maar sinds 5 minuten geleden kan ik dus niet connecten met Kazaa.
En bij home staat dat ik moet upgraden maar Kazaa wil geld gaan vragen in de toekomst(of nu al, weet ik ff niet).
Ik weet niet of iemand die nieuwe policy m.b.t. "fees" goed kent.

Maar is het mogelijk te upgraden totdat ze geld gaan vragen of moet je gewoon de consequenties voor lief nemen als je nu upgrade?

Of gewoon overstappen naar een nieuwe?
En welke dan, en waarom?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 08:36
@pie
@pie is offline
morpheus aanmeldservers liggen her en der plat.. dr wordt een bugfix/update gemaakt, maar die is nog niet geimplementeerd..

chat met mirc of andere irc anders op:
irc.musiccity.com:6667
#help
Oud 27-02-2002, 10:31
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
Zoals vele mensen ondertussen wel gemerkt zullen hebben, is het sinds gisteravond niet meer mogelijk met Morpheus toegang te krijgen tot het netwerk. Dankzij een verandering van het netwerkprotocol dat gebruikt wordt door FastTrack werken alleen Kazaa en Grokster nog. Gebruikers van Morpheus krijgen echter een schermpje te zien met de mededeling dat de huidige versie verouderd is, en worden verzocht een update van de site van MusicCity te halen, maar die is nog niet beschikbaar. Sommige gebruikers kunnen nog met de oude software werken, zolang ze een connectie kunnen maken met een supernode die nog niet naar het nieuwe protocol is omgezet. Over de achterliggende redenen van FastTrack voor de maatregelen wordt niet gerept:
Komt van Tweakers.net

The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 11:19
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
The Iceman schreef:
Zoals vele mensen ondertussen wel gemerkt zullen hebben, is het sinds gisteravond niet meer mogelijk met Morpheus toegang te krijgen tot het netwerk. Dankzij een verandering van het netwerkprotocol dat gebruikt wordt door FastTrack werken alleen Kazaa en Grokster nog. Gebruikers van Morpheus krijgen echter een schermpje te zien met de mededeling dat de huidige versie verouderd is, en worden verzocht een update van de site van MusicCity te halen, maar die is nog niet beschikbaar. Sommige gebruikers kunnen nog met de oude software werken, zolang ze een connectie kunnen maken met een supernode die nog niet naar het nieuwe protocol is omgezet. Over de achterliggende redenen van FastTrack voor de maatregelen wordt niet gerept:

Komt van Tweakers.net

dus over een tijdje doet ie het gewoon weer, zolang je maar fftjes de nieuwe versie download?
Oud 27-02-2002, 13:47
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
jep heb het ook, ff wachten tot de nieuwe versie dus.
maar grokster is sppyware vrij hoor. http://www.geocities.com/eensite/Sharingprogrammas.html

Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:31
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Gisteren deed Morpheus het niet, ik kreeg geen foutmelding of iets maar als ik ergens op zocht dan vond'ie niks en bleef tot in den oneindige zoeken...

Nu doet hij het weer, maar hij vind nu veeeeeeeeeel minder (5055 users online, sharing 681K files (3417,0 Gb) )
Oud 27-02-2002, 16:32
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Nu zegt Morpheus op de beginpagina:

Citaat:
We understand that some of you are having difficulties connecting to your Morpheus User Network. As you know from recent newsletters, Morpheus has been preparing to substantially upgrade the Morpheus software. Unexpectedly, one of our software providers made a significant upgrade to their technology that is currently incompatible with Morpheus.

We share our Morpheus users' frustration with this action and are committed to getting you back up on the network as soon as possible. As a result, we are accelerating the release of our new Morpheus software and within days expect Morpheus users to enjoy the Morpheus Preview Edition. The Morpheus Preview Edition will provide enhanced capabilities, a new, easy-to-use interface and most importantly, will provide access to more search results. In addition, we want to assure our users that, unlike other peer-to-peer networks, we remain committed to a free software product without spy ware.

We appreciate our users' loyalty to the Morpheus product and are committed to providing you with the best peer-to-peer network in the world. We appreciate your patience during this short transition. Please check back for exact availability to download the new Morpheus Preview Edition...
Oud 28-02-2002, 12:15
Jozzy
Jozzy is offline
Je kon toch ook op één of andere manier de spyware uitzetten in Kazaa, met alleen een vinkje ofzo?? Als dat zo is dan down ik die even
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:28
@pie
@pie is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
maar grokster is sppyware vrij hoor.
THAT IS SO NOT TRUE!
http://www.wired.com/news/privacy/0,1848,49430,00.html
Oud 28-02-2002, 13:29
@pie
@pie is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Je kon toch ook op één of andere manier de spyware uitzetten in Kazaa, met alleen een vinkje ofzo?? Als dat zo is dan down ik die even

niet waar

spyware zit in een paar DLL's die kazaa installeert, als je alle 'onveilige' dll's weghaalt zegt ie dat 'sommige onderdelen niet geinstalleerd zijn' en werkt het hele spul niet
Oud 28-02-2002, 16:50
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
@pie schreef:
niet waar

spyware zit in een paar DLL's die kazaa installeert, als je alle 'onveilige' dll's weghaalt zegt ie dat 'sommige onderdelen niet geinstalleerd zijn' en werkt het hele spul niet
Hmmm, da's jammer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten