Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar uiterlijke kenmerken zeggen niet alles over een persoon ![]() Ik zou als ik jou was de vraag stellen in welke vakken ben ik goed en daarmee het makkelijkste profiel kiezen. Daarbij op schijnt wiA2 handig te zijn bij sommige psychologie vakken en biologie. Dus ik zou gaan voor CM + wiA2 + bio1(2) EM + bio1(2) NG NT + bio1(2) Ook raad ik je aan om als je CM kies om er nog economie1 bij te kiezen. Zonder economie (en wiA2) kan je maar "weinig" met CM en toekomst plannen staan nooit vast.
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Bio 2 is bijna niet te doen als je geen scheikunde hebt voor best veel mensen (bij mij op school dan), dat raad ik dan ook niet aan/ -CM met wiskunde a12 is idd handig vooral voor wiskunde en economie. Want zover ik weet heb je zelfs aan wisA1 niet eens genoeg met eco1 zoals de afgeleide berekenen. Psycholische richting is voor mijn gevoel breed op te nemen. Ik denk dat je of NG met eco1 (en nog 2e vak bijvoorbeeld een 3e taal of aardrijkskunde moet kiezen) of EM met m&o en bio1. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bio 1 was bij mij maar 160 uur ofzo, moest nog heel veel andere dingen erbij doen om het bij elkaar te halen. Maar dat is per school verschillend. Ik zou iig nooit bio12 nemen zonder scheikunde en eco1 alleen als je wel een heeel klein beetje wiskunde kunt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De moraal van dit verhaal: Kies alleen Bio2 als je goed bent in scheikunde en dat ook leuk vind. Anders haal je lage cijfers en wordt je niet ingeloot voor psychologie, en iemand anders met alleen tekenen wel. Dat zou wel behoorlijk kut zijn he. Omdat psychologie een loting studie is zou ik gewoon maar zorgen dat je erin komt, de vakken zijn van ondergeschikt belang. Ze houden er toch wel rekening mee dat iedereen andere vakken heeft gevolgd. Dus kies gewoon gewoon dat waar je gemiddeld een 8 voor komt te staan. En welke vakken dat zijn weet je zelf het best.
||
Citaat:
Maar het kan ook prima zonder, de biologie die erbij komt kijken is niet bijster moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kon overigens geen biologie kiezen in mijn vrije deel. (en ik deed dus CM) Het is volgens mij wel vereist dat je examen doet in dat vak. |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Zittenblijven in vwo 4 Sarah_Kay | 6 | 11-04-2013 23:47 | |
Algemene schoolzaken |
VWO 4 boek Peter1989 | 2 | 12-09-2012 00:28 | |
Algemene schoolzaken |
uitwerkingen moderne wiskunde 9e editie Vwo 4 Wouterhaaf | 11 | 30-01-2010 18:58 | |
Studeren |
Vraagje over Havo 4(nu) Begin Havo 5 -> Vwo 4 xenxar | 1 | 21-06-2009 17:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans: libre service vwo 4 dossier 5 tzrulez | 0 | 05-06-2005 10:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Het oog HELP ME VWO-4 IneedHelp-s0s | 5 | 12-05-2002 19:58 |