Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is inderdaad wel makkelijk om een uitsraak te doen wat er in 2025 gebeurd moet zijn, hij is dan geen president meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het verder goed dat Bush eindelijk maatregelen wil gaan nemen tegen het opraken van de olie. Vooral omdat de VS een nogal invloedrijk land is, kan dit de "schone" technologie wel eens een boost geven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is opzich ook wel goed dat ze er iets aan gaan doen, alleen wel een beetje aan de late kant. Ik geloof dat BMW al een jaar of 6 bezig is met auto's op waterstof. ![]() En dat geld dat ze nu in al die oorlogen stoppen moeten ze eens een beetje slim gaan investeren. Bij TopGear was toevallig eens een uitzending over een amerikaanse vinding, een electrische auto. Daar was voor ruim een miljard dollar aan geinvesteerd en hij werd overtroffen door een doorsnee jogger. Goed bezig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er bestaan al auto's met een elektrische hulp motor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Na ruim een miljard dollar investeren kwamen ze met een of ander flut autootje dat niet harder kon dan 15km/h en die je na elke 100km op moest laden. Goed bezig die amerikanen. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bush heeft dit keer gewoon gelijk, als die die politieke brandhaardjes nu eens even goed blust, er een stabiele regering neerzet en onder streng toezicht houd dan komt het toch nog goed daar.......... Dat commentaar op die goede man van jullie is gewoon belachelijk, de man staat gewoon voor wat hij zegt, IK lees (mijn militairen) ga(an) grote schoonmaak houden in de wereld en wie niet meedoet is tegen ons. Met alle gevolgen van dien. En gelijk heeft ie, iemand moet orde op zaken stellen daar en dan kan het maar beter de NAVO met Amerika voorop zijn anders zijn het straks de Chinezen..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en over de rest ga ik eens mijn mondje houden ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel een land een "democratie" opleggen gebasseerd op amerikaanse maatstaven en amerikaanse inbreng noem ik een dictatuur
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ook wel bekend als: revolutie, ik vind dat noch de EU noch de VS noch wie dan ook er iets over te zeggen heeft nu kan je natuurlijk gaan zeggen: het is een gevaar voor ons als dat beleid daar zit, echter als wij ons er niet mee bemoeien zijn wij niet interessant voor hun en dus zijkn hun dus geen gevaar voor ons echter inmiddels is de bemoeizieke drift van de VS en EU niet meer te stoppen en zal het zo ook wel zijn beloop nemen
||
Citaat:
Wat jij telkens doet is wel erg kinderachtig en inhoudloos.Een hele tekst doorstrepen en leuk woordjes invullen die jij wel geinig vindt.Hulde
||
Citaat:
volgens mij bedoeld hij te zeggen: dat je niet in je broek moet schijten en doen wat er gezegd word maar dat je voor je principes moet vechten en er bereid voor zijn te sterven
||
Citaat:
Ik heb gisteren op het journaal gezien dat Amerika maar 20% van zijn olie uit het midden oosten haalt, dat afhanelijk zijn valt dus best mee. Ook heeft hij alweer afspraken gemaakt met Amerikaanse oliemaatschappijen dat ze meer olie gaan oppompen, dus daar gaan zijn goede milieu voornemens.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sla dan de stap van burgers die elkaar vermoorden over en val binnen. Dan schakel je alleen de specifieke doelen uit, blijft de infrastructuur intact en kan je veel sneller beginnen aan de wederopbouw.. Goed voorbeeld Eritrea Slecht voorbeeld: Bosnie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|