Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons op school is een uitwisseling in de vierde of vijfde bijna verplicht. Zoniet, dan krijg je problemen, aangezien je een grote dossieropdracht moet maken over het land waar je naar toe gaat.
De landen waar we uit konden kiezen waren Madagascar, Pakistan, Haïti en de Filipijnen. De meeste gingen nog naar Pakistan, maar dat zal vanwege oorlogsdreiging volgend jaar waarschijnlijk niet meer mogelijk zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij ons is een week duitsland, belgie, tsjechie, zweden, denemarken of italie verplicht.. (zit ik niet mee, mag wel vaker dan een keer gebeuren..) maar ik ben jaloers op amerika en canada!!!! wil ik ook wel
||
![]() |
Citaat:
Als dat bij ons zulke uitwisselingen waren zou ik zeker meedoen. Wees blij dat je de kans hebt om aan zo'n uitwisseling mee te doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
NEEEEEE!!!!!! TOTAAL NIET!!!!!! wij hadde eerst uitwisseling naar belgie en da was egt zoooooow gaaf! wij zijn daar uit gegaan enzow.. en we hadde daar allemaal feeste,... ook wel van die culturele dinge maar ja zelfs da was leuk want we ware daar met een hele groep... was egt super stoer!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Software & Hardware |