Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Utrecht lijkt me qua stad trouwens leuker dan tilburg, over de opleiding zou ik niets kunnen zeggen want van die van Tilburg weet ik niets...
|
![]() |
Er zijn hier inderdaad al een hoop topics over..
maar als je volgend schooljaar al naar Utrecht zou willen, ben je nu ws al te laat. Er zijn daar altijd veel meer aanmeldingen voor dan dat er plaatsen zijn, er is toelatingsexamen, een loting e.d. Tilburg is wat dat betreft makkelijker. maar: Je aanmelding voor journalistiek moet vóór 15 mei bij de Informatie Beheer Groep in Groningen binnen zijn. Ben je te laat, meld je dan toch aan. Je komt op een wachtlijst en hebt een reële kans in augustus alsnog geplaatst te worden. Je neemt dan de plaats in van hen die afgevallen zijn doordat ze gezakt zijn voor hun eindexamen of toch een andere studie hebben gekozen. De kans op toelating is groot! zie hier |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ach hoe goed t aangeschreven staat maakt niet zo bar veel uit, het meeste leer je nog tijdens je stages enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In Tilburg vind je uiteraard makkelijker een kamer dan in Utrecht, de stad Tilburg is echter bagger, uitgezonderd enkele leuke kroegjes e.d. Utrecht daarentegen is een fijne stad om te wonen en om te studeren (qua leefomgeving, ik praat nu even niet over scholen/faculteiten e.d.) Wat betreft journalistiek kun je natuurlijk ook nog in Zwolle terecht, over de school (Windesheim toch?) kan ik niet veel zeggen, behalve dat bekenden van mij het daar erg naar hun zin hebben gehad. Mensen vallen vaak over het wat 'slome' karakter van de stad Zwolle. Ik denk ten onrechte, Zwolle is weldegelijk een hele fijne stad. Ook kun je nog in Ede terecht. Als je tenminste geen moeite hebt met het woordje 'christelijk' (al geldt dat in minimale mate ook voor Zwolle). Het is maar wat je er zelf van maakt: heel verkeerd is het daar niet. De stad Ede is verreweg het minste maar het vinden van een kamer doorgaans het gemakkelijkste van de vier. Bovendien zit je dicht bij leuke steden als Utrecht en Arnhem. Ook Nijmegen (half uurtje) en Amsterdam (50 min.) zijn met de trein goed te doen....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Is in één jaar je P halen voor de opleiding Journalistiek Utrecht goed te doen? MvB10 | 1 | 14-03-2009 15:12 | |
Studeren |
Han, NHTV, of journalistiek? Robbel | 7 | 07-02-2008 14:23 | |
Studeren |
Journalistiek, verschillen Utrecht/Tilburg Pascallo | 3 | 30-11-2007 16:31 | |
Studeren |
Journalistiek that is D!anne | 96 | 20-07-2005 20:50 | |
Algemene schoolzaken |
hbo communicatie versus journalistiek Sam20v | 22 | 10-03-2004 18:51 | |
Algemene schoolzaken |
Journalistiek & Zwolle MeCute1983 | 31 | 02-09-2002 09:56 |