![]() |
|
Heya!
Wie speelt ook deze prachtige opvolger van Daggerfall? Ik heb 'em afgelopen week van m'n vriendinnetje gekregen ![]() Het spel geeft je echt complete vrijheid in je doen en laten, de wereld is gigantisch, en het grafisch geweld doet je kwijlen. Zie voor meer info http://www.morrowind.nl/ Ik speel nu een Breton Knight, ben hard op weg naar (jaja) level 2. Op dit moment voornamelijk nog aan het rondsjouwen om een beetje het landschap te verkennen. Heb al een redelijke set steel armour, ik post binnenkort wel ff een screenshot. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe, ik ben een "mercenary" (self made class)
lvl 7, en heb een ebony helm met defense value van 90, das dus meer als mijn orchish cuirass ^_^' hier is picture: http://members.lycos.co.uk/refje/mor...0character.JPG (link vanwege aardig groot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het verhaal: Tja, je krijgt pas in een later stadium door wat het verhaal is, maar het is (zoals het spel zelf) ontzettend uitgebreid. Maar wat vooral een sterk punt is, is dat je in princiepe geen zak hoeft aan te trekken van het verhaal. Je kunt zo lang je wil de main verhaallijn negeren, en lekker doen waar je zin in hebt. Dit i.t.t. games als BG. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Eén vraag: HOE?! ![]() |
![]() |
|
ik speel het sinds gister. tis echt fuckign veel werk maar wel verslavend
![]() ik ben een battlemage begonnen, steel heavy armour en (2hand)axe. best wel bruut dat plaatje met full body armour ![]() kan niet wachten tot ik dat ook heb. owja. zijn er geen paarden in het spel ofzo? lopen is fucking irritant en langdradig. hij hapert hier ook af en toe en dat op een xp1800 en geforce4 ti4200. ligt gewoon aan de brakke engine. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ow ja. Schakel die onboard SC uit, en druk d'r een simpele SB Live in. Kost niks, maar ondersteund wel dingen als EAX. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat zijn je major en minor skills BTW? Citaat:
Is dat een Dwemer broek die je daar aanhebt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Framerate buiten is bij mij soms ook een beetje schokkerig, maar dat valt eigenlijk wel te verwachten. Het spel ziet er echt prachtig uit. Zonsopgang om 7 uur 's ochtens. *kwijl* ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
block: 44 armorer: 38 medium armor: 49 heavy armor: 49 long blade: 74 (ben nu ook lvl 9) Citaat:
![]() Sarano ebony helm: 98 defense (wijziging) Orcish Cuirass: 51 Indoril Left EN right pauldron, 76 defense elk dwemer greaves: 32 Dwemer boots: 32 en nu ook ander schild: dragonscale tower shield van 35 defense 3 zwaarden bij me: steel vipersword: zelfde als steel longsword alleen 3-7 poison steel shardsword idem, alleen dan 3-7 ice dmg en een steel dai-katana en nog een hele zooi magische amuletten+ringen ![]() *edit* ik heb nu en nog beter helm gevonden, bij dagon fel een blabla masque, 133 defense en permanent +10 of 20 to personality... ook een deadric dagger gevonden... en heb mijn eerste "deadroths" verslagen (die krokodilachtige beesten die je ook wel es ziet tijdens laadscherm) en dreughs, waterbeesten ![]() die deadroths zijn overigens HEEL taai... niet gevoelig voor gewone wapens en om te winnen heb ik (met level 10) nog adrenaline rush nodig ![]() picture moet nog komen, kan ff niet uppen, als je wilt kan je me op msn toevoegen... maar meot je zelf maar zien... altijd tijd om op te scheppen ![]() Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
En dat ie niet op 1024x768 kan draaien snap ik ook wel, dat is met de meeste nieuwe (geavanceerde) spellen zo ![]() Maja bedankt voor je reply. |
![]() |
||
Citaat:
Dagger heb ik geen zak aan overigens, sta een beetje in het luchtledige te meppen met dan ding. Ding is 10k waard, dus die ga ik ff verpatsen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het gaat nu toch wat beter
![]() Heb al twee Daedric temples/shrines/whatever leeggehaald (Bal Ur en Als Sotha). Pretty tough, vooral de laatste. Pak een leuk ebony zwaardje op, spawned er opeens een Dremora Lord naast me. Gelukkig vlak daarvoor nog gequicksaved. Die dungeon heeft me bovendien een paar Daedric wapens opgeleverd. 2 Daedric Tanto's (16000 elk) en 3 Daedric darts (ook veel). Verder lag er ook een Grand Soul Gem met een value van 33000, en ik had er al een van 60000 uit de mages guild. Hieronder een paar screenshots: ![]() Bij dat mage dorp moest ik een mage afslachten. Ze had wat hulp, en die vonden het nodig me ook aan tevallen. Score: 1 glass staff (12k), een dwarven crossbow (5k) en VEEL bonemold armour ![]() ![]() Om al die meuk op te slaan heb ik maar een huis-plugin gedownload. Ik heb nu een eigen huisje bij vivec, met genoeg storage space om al m'n zooi op te slaan. Bovenstaande screenshot is niet up-to-date, er missen nog een paar erg coole wapens. Je ziet in ieder geval al wel een paar coole glass weapons. Jammer dat glass light armour is, ik vind het er ontzettend cool uitzien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm ben inmiddels level 7, armor rating16...Heb veel wapens, en een Steel Longbow wil ook helpen bij het mollen van die vliegende beesten.
Ancestral tombs vindt je meestal her en der verspreid langs de wegen, meestal beetje verscholen...Zijn vaak goede items te vinden. ![]() Weet iemand trouwens waar ik die heks kan vinden die ergsn vlak bij Caldera zit? Ik kwam een man tegen wiens equipment was gejat en die zei dat de heks ergsn in het noordwesten kon ziiten, maar dat zijn richtingsgevoel door een spell wat minder was...Dus kzit nu te zoeken maar ik kan die heks nergens vinden... |
![]() |
||
Citaat:
Heb me ook helemaal lens gezocht BTW, kwam omdat ik die lui al gedood had (ze vallen je aan) voordat ik die quest nam. Dan krijg je dus gewoon die quest, terwijl ze al lang dood zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
geen goed spul in ancestral tombs?
serano Ebony helmet 98 defense Indoril left & right pauldron, 76 defense elk en vaak veel scrolls en stuff ![]() kheb een deadric claymore, sla alles ermee tot pulp ^_^' zelfs die dremora's, 2, hooguit 3 slagen ![]() maar jij bedoelt denk ik die ruines? ik ga eens ff die halve piramide-achtige gebouwen langs ![]() deadroths zijn best wel taai ![]() vampires (nog) niet, heb gisteren een hele ancestral tombs dat ermee vol zat leeggeroofd >:-] (veel ancestral tombs in de fields of kummu (bij suran) Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar Gan ligt ten noorden van Ald'ruhn. Je kunt vanaf Ald'ruhn de silt-strider naar Maar Gan nemen. Over welke 5 bad mensen heb je het BTW? En wat voor class ben je, welke skills? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die 5 Cammona Tong mensen? Die zijn vrij simpel, mits je gebruik maakt van een bug
![]() Ga er een slaanen ren vervolgens snel dat kamertje beneden in...Spring op het bed loop naar het hoofdeind..Nu zullen deze mensen je niets doen (ze kunnen er niet bij en blijven daar dus staan). Nu kun je ze met pijl en boog afschieten op je dooie gemak ![]() Maar het kan heel goed zijn dat slechts één iemand je naar binnen volgt en datdan de deur dichtklapt met de overige 4 erachter. Zo blokkeren ze de deur (ook zo'n bug) en dan kan jij er niet uit...Maar je kunt met pijl en boog (als je dicht tegen de deur gaat staan) door de deur heen schieten en zo alsnog die 4 mensen erachter mollen. Als ze allemaal dood zijnkun je de deur weer opendoen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben een dunmer battlemage. axe is op 43 ofzo en destruction op 40+ block is op 11 :/ moet dat trainen. en kheb geen map ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je ermee klaar bent: GELIJK WEGRENNEN DE STAD UIT, RICHTING MOONMOTH FORT! anders heb je een boze guard achter je aan, en ik had het dan zo dat ie me ALTIJD achterna zat ![]() en dat was dus maar 1 guard, de anderen deden niks ![]() *kom balmora binnen* *vechtmuziekje begint* "you will die" *ren* |
![]() |
||
Citaat:
in Seyda Neen is er een gozertje in een huis die wapens verkoopt. vanuit het punt waar je begint, daar links. het trappetje op en dan door deur. in Balmora zijn er traders en pawnshops. in dungeons, tombs enzo kan je van baddies afpakken wanneer je ze gedood hebt. owja. is er iemand lief genoeg om de map in te scannen en em op inet te gooien?? ik heb een ftp ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
BTW: DIe Serano tomb waar je die ebony helm vind is een halve quest. In balmora (geloof ik) wordt je erop gewezen dat er in die tomb een vreemd wezen zit. Die Hunger die die helm draagt dus. |
![]() |
|
Ik heb ben nu swordsman bij de fighters guild in Balmora en heb nu als laatste de quest van die orc in Balmora doden (weet ff niet hoe ze heet). Nu zegt Fire-Eye dat ik naar anderen toe moet gaan, omdat ik nog geen Protector ben. Duss....
ben ik naar Ald-ruhn gegaan om die quests te doen, maar dat lukte me niet, die waren veel te sterk. De fighters guild in Vivec kan ik niet vinden, en de eerste quest in Sodrith Mora is een enorm pokke-eind, die doe ik nu ff niet. Ik heb een level 2 orc met +/- 47 axe skill, volledige steel armor en steel battle axe. Wat moet ik doen? Toch nog maar ff de fighter guild in Vivec zoeken( in dat geval: WAAR IS DIE?!???), sodrith mora maar gaan doen en dat pokke-eind voor lief nemen, of betere shit kopen/halen? Ik heb trouwens nog niks van de Blades of Imperial Legion gedaan. Misschien ook optie'tje ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
TES3: Morrowind cha0s | 88 | 18-02-2003 15:02 |