Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 09:04
Chimera
Chimera is offline
Heya!

Wie speelt ook deze prachtige opvolger van Daggerfall? Ik heb 'em afgelopen week van m'n vriendinnetje gekregen

Het spel geeft je echt complete vrijheid in je doen en laten, de wereld is gigantisch, en het grafisch geweld doet je kwijlen. Zie voor meer info http://www.morrowind.nl/

Ik speel nu een Breton Knight, ben hard op weg naar (jaja) level 2. Op dit moment voornamelijk nog aan het rondsjouwen om een beetje het landschap te verkennen. Heb al een redelijke set steel armour, ik post binnenkort wel ff een screenshot.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 10:14
Vinzz
Vinzz is offline
ik ken het wel.. en ben van plan om 't ook maares te gaan spelen.. lijkt me wel koel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:15
the 6th gate
the 6th gate is offline
ziet er zeeeeer mooi uit, k hou alleen niet zo van RPG's. Misschien toch s n xtje spelen
Oud 11-06-2002, 11:09
Verwijderd
Ikke
als Wood Elf assassin...op lvl 7.

Heb net een paar stadjes verkend, dungeontje hier en daar uitgekamd... Zeer mooi en sfeervol spel, heeft veel weg van Baldurs Gate. Vind alleen de besturing niet super. Het lopen gaat langzaam (je moet dus altijd rennen) en springen lijkt nog een beetje buggy te zijn, soms blijf je zomaar ergens vastzitten. Verder ook wel jammer dat het zelfs op een 1300 mhz computer (met 256 DDRgeheugen en GF3 kaart) niet super loopt maar wat wil je dan ook als je ziet hoe gru-we-lijk ze dat water hebben nagebootst

Btw, als je de mogelijk krijgt om onzichtbaar te worden kun je ongemerkt enkele magic items jatten in sommige winkeltjes, gratiesj en voor nietsj
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:48
Verwijderd
En eventueel doorverkopen aan de eigenaar ervan

Ik ben nu een Wood-Elf Archer, level 3...
Heb al een zeer indrukwekkend *kuch * armor afgepakt van een guard in Balmora
Moest namelijk een quest doen waarbij ik 5 mensen moest afmaken...Toen ik dat had gedaan werd de plaatselijke bevolking een beetje boos en kwam er guards op me af...Maar door hun slechte AI bleven ze steken achter een muurtje en kon ik ze op mn dooie gemak afschieten met pijl en boog

Maar in buitenlevels gaat het spel af en toe best schokkerig, maar ook vaak heel goed speelbaar met een acceptabele framerate...Binnenlevels zijn totaal geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:38
Marcade
Marcade is offline
Ziet er wel grappig uit. Ben hem dus maar aan het downlo .. kopen .. nu. (Wat is dat toch, iedereen op dit forum doet het, maar toch is het 'illegaal' op dit forum? )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:50
Verwijderd
hehe, ik ben een "mercenary" (self made class)

lvl 7, en heb een ebony helm met defense value van 90, das dus meer als mijn orchish cuirass ^_^'

hier is picture:

http://members.lycos.co.uk/refje/mor...0character.JPG

(link vanwege aardig groot )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 15:20
Sephiroth
Sephiroth is offline
Net aangeschaft, en nu maar hopen dat m'n machine het trekt.
Oud 12-06-2002, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Sephiroth schreef:
als je geen high-end machine hebt kan dat problematisch worden
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:41
[DnC]
[DnC] is offline
Het ziet er zeer interesant uit.
Is het verhaal "ingame" wel goed?
Ik zou alleen niet weten of mij machine het wilt draaien
Zal de specs maar s binnenkort bekijken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef:
Ikke
als Wood Elf assassin...op lvl 7.
Bikkel Ben net vandaag lvl 2 geworden (moet zelfs nog resten) Maar heb ook nog niet echt veel tijd gehad. Ben nu al verslaafd BTW, ongelovelijk mooi spel.

Citaat:

Heb net een paar stadjes verkend, dungeontje hier en daar uitgekamd... Zeer mooi en sfeervol spel, heeft veel weg van Baldurs Gate. Vind alleen de besturing niet super. Het lopen gaat langzaam (je moet dus altijd rennen) en springen lijkt nog een beetje buggy te zijn, soms blijf je zomaar ergens vastzitten.
Tja, het idee is dat je sneller gaat rennen door veel te rennen, niet onlogisch IMHO. Ik ben wat snelheid betreft al aardig wat lvls gestegen

Ik ben wel een paar keer vast komen te zitten, maar ik neem aan dat ze dat met de volgende patch wel oplossen. En damn, wat is het een gigantisch spel zeg, echt ongelovelijk. En ik vind het gewoon heerlijk dat je eens niet in een bepaalde richting wordt gedwongen. Dungeon Siege mag voorlopig ff wachten

Citaat:

Verder ook wel jammer dat het zelfs op een 1300 mhz computer (met 256 DDRgeheugen en GF3 kaart) niet super loopt maar wat wil je dan ook als je ziet hoe gru-we-lijk ze dat water hebben nagebootst
*grin*

Tja. GF 2 hier, die effecten zie ik niet Loop hier overigens prima op 1024x768, GF2MX en Athlon 1GHz. Af en toe buiten wat haperingen, maar dat is niet onlogisch gezien het grafisch geweld.

Citaat:

Btw, als je de mogelijk krijgt om onzichtbaar te worden kun je ongemerkt enkele magic items jatten in sommige winkeltjes, gratiesj en voor nietsj
Ik heb nu een behoorlijk pure warrior (Redguard Knight, Longsword en Heavy Armour ), maar ik denk erover binnenkort ook eens te kijken hoe een Thief speelt

Kleine tip BTW: Loop niet met getrokken wapen door de stad. Een left-klik i.p.v. space is snel gemaakt. Dan merk je snel dat een Ordinator beswel bikkel is Ik zag trouwens in Ebonheart een Dark Elf in full Dwemer armour lopen. *kwijl*. Sta je in je steel outfit

Ik wil trouwens graag wat betere wapens kopen (heb nu een steel sabre). Tips?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sephiroth schreef:
Wa's je config? Je kunt altijd de beste effects uitschakelen, en de view-distance beperken. Het spel is niet alleen goed dankzei de graphics (hoewel deze vrij orgasmatisch zijn ), ook de gameplay is geweldig. IMHO nog beter dan Daggerfall.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
[DnC] schreef:
Het ziet er zeer interesant uit.
Is het verhaal "ingame" wel goed?
Ik zou alleen niet weten of mij machine het wilt draaien
Zal de specs maar s binnenkort bekijken.
Wa's je config?

Het verhaal: Tja, je krijgt pas in een later stadium door wat het verhaal is, maar het is (zoals het spel zelf) ontzettend uitgebreid. Maar wat vooral een sterk punt is, is dat je in princiepe geen zak hoeft aan te trekken van het verhaal. Je kunt zo lang je wil de main verhaallijn negeren, en lekker doen waar je zin in hebt. Dit i.t.t. games als BG.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Je kunt zo lang je wil de main verhaallijn negeren, en lekker doen waar je zin in hebt. Dit i.t.t. games als BG.
Vond ik met BG anders ook wel het geval, hoewel in mindere mate. Maar je kon behoorlijk lang sidequests doen zonder verder te gaan met het verhaal, zeker met de uitbreiding Tales of the Sword Coast -> Durlag's Tower.

Citaat:
Havock schreef:

lvl 7, en heb een ebony helm met defense value van 90, das dus meer als mijn orchish cuirass ^_^'

Eén vraag: HOE?!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 01:30
GRRR
GRRR is offline
ik speel het sinds gister. tis echt fuckign veel werk maar wel verslavend zit nog pas op level1. Bij de weg hoe advance je in levels? gaat dat vanzelf na duties vervullen?

ik ben een battlemage begonnen, steel heavy armour en (2hand)axe. best wel bruut dat plaatje met full body armour

kan niet wachten tot ik dat ook heb.

owja. zijn er geen paarden in het spel ofzo? lopen is fucking irritant en langdradig.

hij hapert hier ook af en toe en dat op een xp1800 en geforce4 ti4200. ligt gewoon aan de brakke engine.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 06:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ik speel het sinds gister. tis echt fuckign veel werk maar wel verslavend zit nog pas op level1. Bij de weg hoe advance je in levels? gaat dat vanzelf na duties vervullen?
ALs je 10 punten in je major en minor skills hebt verzameld, krijg je een melding dat je moet rusten, en als je dan rust (niet wait, maar slapen dus) advance je een level.

Citaat:

owja. zijn er geen paarden in het spel ofzo? lopen is fucking irritant en langdradig.
Euh, silt striders, boten? Je hoeft niet het hele stuk te lopen hoor Maar als je loopt tussen steden kom je een hoop interessante dingen tegen.

Citaat:

hij hapert hier ook af en toe en dat op een xp1800 en geforce4 ti4200. ligt gewoon aan de brakke engine.
Of je hebt de detail te hoog staan Nja, het is grafisch gewoon een ontzettend zwaar spel. Vooral als je alle effecten aanzet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 07:51
[DnC]
[DnC] is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Wa's je config?
PIII 866, Nvidia Riva TNT2 32MB VRAM, 390MB SDRAM 133Mhz, onboard SC 16bit (weet ff niet wat voor één het is), 48X CD-Rom.
Ben ik nog iets vergeten?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
[DnC] schreef:

PIII 866, Nvidia Riva TNT2 32MB VRAM, 390MB SDRAM 133Mhz, onboard SC 16bit (weet ff niet wat voor één het is), 48X CD-Rom.
Ben ik nog iets vergeten?
Nja, videokaart en CPU zijn het belangrijkst. Met jouw config moet je niet verwachten het spel op 1024x786 te draaien. De TNT 2 wordt in ieder geval wel ondersteund, en je CPU zit ook iets boven de aanbevolen snelheid.

Ow ja. Schakel die onboard SC uit, en druk d'r een simpele SB Live in. Kost niks, maar ondersteund wel dingen als EAX.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:
hehe, ik ben een "mercenary" (self made class)

Fuck, m'n total armour is maar 20 ofzo Heb wel gisteren 2 badass orcs vermoord in een Temple in de Vivec sewers. Een soort bodyguard en een mage. Die bodyguard was echt een klootzak, was kantje-boord. De eerste keer ging ik daarna alsnog dood omdat die mage me poisonde. Tweede keer ging het wel goed Nja, ik z'n corpse looten, had die warrior een bijna volledige orcish armour set. Duurste piece had een value van 2800. Toen was ik dus _happy_ Ik denk overigens dat ik dat spul verkoop. Tis medium armour, terwijl ik voor heavy (deadric) ga

Wat zijn je major en minor skills BTW?

Citaat:

hier is picture:
*kwijl*

Is dat een Dwemer broek die je daar aanhebt?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marcade schreef:
(Wat is dat toch, iedereen op dit forum doet het, maar toch is het 'illegaal' op dit forum? )
Ik heb 'em dus gewoon legaal. Wou em kopen, maar m'n lieve vriendinnetje heeft 'em voor me gekocht
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
N00dles schreef:
En eventueel doorverkopen aan de eigenaar ervan

Maar in buitenlevels gaat het spel af en toe best schokkerig, maar ook vaak heel goed speelbaar met een acceptabele framerate...Binnenlevels zijn totaal geen probleem.
Weet je zeker dat het doorverkopen werkt? In princiepe kunnen NPCs nu items die je van hun gestolen hebt herkennen.

Framerate buiten is bij mij soms ook een beetje schokkerig, maar dat valt eigenlijk wel te verwachten. Het spel ziet er echt prachtig uit. Zonsopgang om 7 uur 's ochtens. *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef:

Eén vraag: HOE?!
veel in ........ ancestral tombs rondkijken

Citaat:
Chimera schreef:

Fuck, m'n total armour is maar 20 ofzo Heb wel gisteren 2 badass orcs vermoord in een Temple in de Vivec sewers. Een soort bodyguard en een mage. Die bodyguard was echt een klootzak, was kantje-boord. De eerste keer ging ik daarna alsnog dood omdat die mage me poisonde. Tweede keer ging het wel goed Nja, ik z'n corpse looten, had die warrior een bijna volledige orcish armour set. Duurste piece had een value van 2800. Toen was ik dus _happy_ Ik denk overigens dat ik dat spul verkoop. Tis medium armour, terwijl ik voor heavy (deadric) ga

Wat zijn je major en minor skills BTW?
major skills:
block: 44
armorer: 38
medium armor: 49
heavy armor: 49
long blade: 74

(ben nu ook lvl 9)

Citaat:
[/b]
*kwijl*

Is dat een Dwemer broek die je daar aanhebt? [/B]
hehe, das nog niks joh

Sarano ebony helm: 98 defense (wijziging)
Orcish Cuirass: 51
Indoril Left EN right pauldron, 76 defense elk
dwemer greaves: 32
Dwemer boots: 32

en nu ook ander schild: dragonscale tower shield van 35 defense
3 zwaarden bij me:
steel vipersword: zelfde als steel longsword alleen 3-7 poison
steel shardsword idem, alleen dan 3-7 ice dmg
en een steel dai-katana

en nog een hele zooi magische amuletten+ringen

*edit*

ik heb nu en nog beter helm gevonden, bij dagon fel
een blabla masque, 133 defense en permanent +10 of 20 to personality...

ook een deadric dagger gevonden...

en heb mijn eerste "deadroths" verslagen (die krokodilachtige beesten die je ook wel es ziet tijdens laadscherm)

en dreughs, waterbeesten

die deadroths zijn overigens HEEL taai...
niet gevoelig voor gewone wapens en om te winnen heb ik (met level 10) nog adrenaline rush nodig

picture moet nog komen, kan ff niet uppen, als je wilt kan je me op msn toevoegen... maar meot je zelf maar zien...
altijd tijd om op te scheppen

Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:26
[DnC]
[DnC] is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Nja, videokaart en CPU zijn het belangrijkst. Met jouw config moet je niet verwachten het spel op 1024x786 te draaien. De TNT 2 wordt in ieder geval wel ondersteund, en je CPU zit ook iets boven de aanbevolen snelheid.

Ow ja. Schakel die onboard SC uit, en druk d'r een simpele SB Live in. Kost niks, maar ondersteund wel dingen als EAX.
Die onboard SC wilde ik eerst ook al uitschakelen en een nieuwe SC kopen, maar als ik weer hardware koop dan is het een totaal nieuw systeem en daar wacht ik nog wel een tijdje mee.
En dat ie niet op 1024x768 kan draaien snap ik ook wel, dat is met de meeste nieuwe (geavanceerde) spellen zo
Maja bedankt voor je reply.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:46
Verwijderd
hmz, goed geluid draagt zeer veel bij aan dit spel, we hebben nu een lekkere subwoefer (ja, is fout gespeld ja ) staan, en man, wat klinkt dat onweer lekker
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 21:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

veel in ........ ancestral tombs rondkijken
Ennuh, waar vind je die dan? Ik heb nu wel een daedric dagger gevonden, gewoon op een corpse in de Vivec sewers. Werd bewaakt door een ancestral ghost, maar daar maakte een bound longsword korte metten mee.

Dagger heb ik geen zak aan overigens, sta een beetje in het luchtledige te meppen met dan ding. Ding is 10k waard, dus die ga ik ff verpatsen Wat is trouwens het minimum aan materiaal waarmee je die ghosts kunt raken? M'n nordic wapen haalt echt geen fluit uit. Werkt silver wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 22:32
VoRaZ
VoRaZ is offline
Weet iemand waar je die egg poachers kan vinden?
tweede missie van fighters guild...
Oud 16-06-2002, 12:19
Chimera
Chimera is offline
Het gaat nu toch wat beter

Heb al twee Daedric temples/shrines/whatever leeggehaald (Bal Ur en Als Sotha). Pretty tough, vooral de laatste. Pak een leuk ebony zwaardje op, spawned er opeens een Dremora Lord naast me. Gelukkig vlak daarvoor nog gequicksaved.

Die dungeon heeft me bovendien een paar Daedric wapens opgeleverd. 2 Daedric Tanto's (16000 elk) en 3 Daedric darts (ook veel). Verder lag er ook een Grand Soul Gem met een value van 33000, en ik had er al een van 60000 uit de mages guild.

Hieronder een paar screenshots:

Bij dat mage dorp moest ik een mage afslachten. Ze had wat hulp, en die vonden het nodig me ook aan tevallen. Score: 1 glass staff (12k), een dwarven crossbow (5k) en VEEL bonemold armour

Om al die meuk op te slaan heb ik maar een huis-plugin gedownload. Ik heb nu een eigen huisje bij vivec, met genoeg storage space om al m'n zooi op te slaan. Bovenstaande screenshot is niet up-to-date, er missen nog een paar erg coole wapens. Je ziet in ieder geval al wel een paar coole glass weapons. Jammer dat glass light armour is, ik vind het er ontzettend cool uitzien.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:30
Verwijderd
Hm ben inmiddels level 7, armor rating16...Heb veel wapens, en een Steel Longbow wil ook helpen bij het mollen van die vliegende beesten.

Ancestral tombs vindt je meestal her en der verspreid langs de wegen, meestal beetje verscholen...Zijn vaak goede items te vinden.

Weet iemand trouwens waar ik die heks kan vinden die ergsn vlak bij Caldera zit? Ik kwam een man tegen wiens equipment was gejat en die zei dat de heks ergsn in het noordwesten kon ziiten, maar dat zijn richtingsgevoel door een spell wat minder was...Dus kzit nu te zoeken maar ik kan die heks nergens vinden...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:
Weet iemand waar je die egg poachers kan vinden?
tweede missie van fighters guild...
Heb je de eggmine al gevonden? Die is ten zuiden van Balmore, aan de westkant van de Odai River. Ik geloof dat die poachers zelf ergens bij de Kwama Queen in de buurt rondhangen.

Heb me ook helemaal lens gezocht BTW, kwam omdat ik die lui al gedood had (ze vallen je aan) voordat ik die quest nam. Dan krijg je dus gewoon die quest, terwijl ze al lang dood zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Ancestral tombs vindt je meestal her en der verspreid langs de wegen, meestal beetje verscholen...Zijn vaak goede items te vinden.
Heb daar eigenlijk nog maar heel weinig fatsoenlijke wapens gevonden. Daedric Shrines geven veel betere wapens, meestal vind je wel een stuk ebony ofzo. Je komt wel veel Dremora luitjes tegen, die zijn vrij heavy.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:57
Verwijderd
geen goed spul in ancestral tombs?

serano Ebony helmet 98 defense
Indoril left & right pauldron, 76 defense elk

en vaak veel scrolls en stuff

kheb een deadric claymore, sla alles ermee tot pulp ^_^'

zelfs die dremora's, 2, hooguit 3 slagen

maar jij bedoelt denk ik die ruines?

ik ga eens ff die halve piramide-achtige gebouwen langs

deadroths zijn best wel taai

vampires (nog) niet, heb gisteren een hele ancestral tombs dat ermee vol zat leeggeroofd >:-]

(veel ancestral tombs in de fields of kummu (bij suran)

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:58
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Heb je de eggmine al gevonden? Die is ten zuiden van Balmore, aan de westkant van de Odai River. Ik geloof dat die poachers zelf ergens bij de Kwama Queen in de buurt rondhangen.

Heb me ook helemaal lens gezocht BTW, kwam omdat ik die lui al gedood had (ze vallen je aan) voordat ik die quest nam. Dan krijg je dus gewoon die quest, terwijl ze al lang dood zijn.
Ja, tis al gelukt nu, bedankt..
Oud 16-06-2002, 17:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

Aha!Dat ga ik ff auschecken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Aha!Dat ga ik ff auschecken
Beter! Heb nu ook die Ebony Helm, stoer!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 03:58
GRRR
GRRR is offline
hey weet iemand waar Gaar Man ligt? Ik moet een necromancer doden in dat dorpje ofzoiets.

Zit nu op level 3 :] gaat traag maar ik zit weinig in tombs te klooien. Die 5 bad mensen in Balmora zijn overigens moeilijk te doden met mijn level :/ tips?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:
hey weet iemand waar Gaar Man ligt? Ik moet een necromancer doden in dat dorpje ofzoiets.

Zit nu op level 3 :] gaat traag maar ik zit weinig in tombs te klooien. Die 5 bad mensen in Balmora zijn overigens moeilijk te doden met mijn level :/ tips?
Check je map

Maar Gan ligt ten noorden van Ald'ruhn. Je kunt vanaf Ald'ruhn de silt-strider naar Maar Gan nemen.

Over welke 5 bad mensen heb je het BTW? En wat voor class ben je, welke skills?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:49
Verwijderd
Die 5 Cammona Tong mensen? Die zijn vrij simpel, mits je gebruik maakt van een bug

Ga er een slaanen ren vervolgens snel dat kamertje beneden in...Spring op het bed loop naar het hoofdeind..Nu zullen deze mensen je niets doen (ze kunnen er niet bij en blijven daar dus staan). Nu kun je ze met pijl en boog afschieten op je dooie gemak

Maar het kan heel goed zijn dat slechts één iemand je naar binnen volgt en datdan de deur dichtklapt met de overige 4 erachter. Zo blokkeren ze de deur (ook zo'n bug) en dan kan jij er niet uit...Maar je kunt met pijl en boog (als je dicht tegen de deur gaat staan) door de deur heen schieten en zo alsnog die 4 mensen erachter mollen. Als ze allemaal dood zijnkun je de deur weer opendoen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:57
the 6th gate
the 6th gate is offline
whoeiz, ik heb m ook. Dalijk ff installeren maareh...
moet je perse die plattegrond hebben?
Oud 17-06-2002, 09:59
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Die 5 Cammona Tong mensen? Die zijn vrij simpel, mits je gebruik maakt van een bug

Ga er een slaanen ren vervolgens snel dat kamertje beneden in...Spring op het bed loop naar het hoofdeind..Nu zullen deze mensen je niets doen (ze kunnen er niet bij en blijven daar dus staan). Nu kun je ze met pijl en boog afschieten op je dooie gemak

Maar het kan heel goed zijn dat slechts één iemand je naar binnen volgt en datdan de deur dichtklapt met de overige 4 erachter. Zo blokkeren ze de deur (ook zo'n bug) en dan kan jij er niet uit...Maar je kunt met pijl en boog (als je dicht tegen de deur gaat staan) door de deur heen schieten en zo alsnog die 4 mensen erachter mollen. Als ze allemaal dood zijnkun je de deur weer opendoen.
haha koele bug
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:03
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Check je map

Maar Gan ligt ten noorden van Ald'ruhn. Je kunt vanaf Ald'ruhn de silt-strider naar Maar Gan nemen.

Over welke 5 bad mensen heb je het BTW? En wat voor class ben je, welke skills?

ik ben een dunmer battlemage. axe is op 43 ofzo en destruction op 40+ block is op 11 :/ moet dat trainen.

en kheb geen map ik had geen euro's meer over
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:

tip:

als je ermee klaar bent:
GELIJK WEGRENNEN DE STAD UIT, RICHTING MOONMOTH FORT!

anders heb je een boze guard achter je aan, en ik had het dan zo dat ie me ALTIJD achterna zat

en dat was dus maar 1 guard, de anderen deden niks

*kom balmora binnen*
*vechtmuziekje begint*
"you will die"
*ren*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 14:45
the 6th gate
the 6th gate is offline
vraagje, ik heb nu alleen zo'n miezerig dolkje, maar waar kan ik eigenlijk beter wapens kopen/vinden?
Oud 17-06-2002, 17:54
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
vraagje, ik heb nu alleen zo'n miezerig dolkje, maar waar kan ik eigenlijk beter wapens kopen/vinden?

in Seyda Neen is er een gozertje in een huis die wapens verkoopt. vanuit het punt waar je begint, daar links. het trappetje op en dan door deur.

in Balmora zijn er traders en pawnshops.

in dungeons, tombs enzo kan je van baddies afpakken wanneer je ze gedood hebt.

owja. is er iemand lief genoeg om de map in te scannen en em op inet te gooien?? ik heb een ftp :] please please
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:27
the 6th gate
the 6th gate is offline
ok tnx, meteen weer n vraagje.
Ik moet nu 2 ratten doden in de storage van dat mens in balmora.
Welk wapen is daar het meest voor geschikt want ik kan slaan wat ik wil, maar ik raak geen reet
Oud 17-06-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
the 6th gate schreef:
Welk wapen is daar het meest voor geschikt want ik kan slaan wat ik wil, maar ik raak geen reet
je meot ook op de rat zelf mikken, allen die reet is zo een klein doelwit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:30
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Havock schreef:

je meot ook op de rat zelf mikken, allen die reet is zo een klein doelwit.

heb m al
Oud 18-06-2002, 12:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
Dat is afhankelijk van je skills. Ik heb dik 60 in longsword, een flinke strenght, maar ik raak ook niks met een dagger, gewoon omdat mijn shortsword skill bijna 0 is
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 12:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:

owja. is er iemand lief genoeg om de map in te scannen en em op inet te gooien?? ik heb een ftp :] please please
Euh, dat ding is van A2 formaat, en ik ga niet vouwen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 12:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

Heb er maar 2 gevonden. Die serano ancestral tomb, en nog een andere (meer richting suran). Weinig bijzonders.

BTW: DIe Serano tomb waar je die ebony helm vind is een halve quest. In balmora (geloof ik) wordt je erop gewezen dat er in die tomb een vreemd wezen zit. Die Hunger die die helm draagt dus.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 13:04
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik heb ben nu swordsman bij de fighters guild in Balmora en heb nu als laatste de quest van die orc in Balmora doden (weet ff niet hoe ze heet). Nu zegt Fire-Eye dat ik naar anderen toe moet gaan, omdat ik nog geen Protector ben. Duss....
ben ik naar Ald-ruhn gegaan om die quests te doen, maar dat lukte me niet, die waren veel te sterk. De fighters guild in Vivec kan ik niet vinden, en de eerste quest in Sodrith Mora is een enorm pokke-eind, die doe ik nu ff niet.

Ik heb een level 2 orc met +/- 47 axe skill, volledige steel armor en steel battle axe. Wat moet ik doen? Toch nog maar ff de fighter guild in Vivec zoeken( in dat geval: WAAR IS DIE?!???), sodrith mora maar gaan doen en dat pokke-eind voor lief nemen, of betere shit kopen/halen?

Ik heb trouwens nog niks van de Blades of Imperial Legion gedaan. Misschien ook optie'tje
Reageren

Regels voor berichten