Heeyz,
Ik heb een probleempje en dat wil ik graag ff kwijt..
Mijn vriendje en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden en we zijn helemaal gek op elkaar. We hebben al een jaar maar toch zijn er dingen die we in het begin van elkaar wel konden accepteren waren maar die nu toch opvallender worden naarmate de tijd dat we elkaar kennen, als het serieuzer word..
Hij is namelijk vaak erg gevoelig, voor emoties en zijn omgeving, hij zegt zelf soms dat hij een vervelend karakter heeft, dat hij soms nou eenmaal gevoelig en emotioneel is, en hij zegt op goedmaakmomenten' dingen als sorry, omdat ik soms een beetje een lastig persoon ben, enzo.. dus hij weet het van zichzelf goed genoeg..
Nu ben ik zijn vriendinnetje maar ik weet niet zo goed of ik hier mee om kan gaan, met de mate waarin hij gevoelig is.. hij kan in een keer omslaan van bui of boos worden om iets waar anderen niet zo lang als hem over doorgaan.. terwijl ik zelf een vrij gemakkelijk persoon ben. Ik vergeef snel en zie dingen die gebeurd zijn als gebeurd, zolang ik me nog maar gelukkig voel, en dat voel ik me ookal is hij soms zo, omdat ik van hem ben gaan houden en hier ook graag mee om wil (leren) gaan..
Maar sinds kort merk ik dat ik het ook doe, ik word gevoeliger en reageer net als hem bij dezelfde soort situaties.. wat ook niet raar is omdat je dat doet als je langer bij elkaar bent. Mijn omgeving merkt het ook, mijn vrienden merken het, en ik heb laatst nog een uitval gehad van mijn ouders omdat zij zich stoorden aan mijn gedrag.
Het probleem is dat mijn vriendje dat gelijk ook aan mij merkt, en zich nu gaat irriteren aan mijn gedrag, dat ik dus onbewust van hem heb overgenomen, terwijl ik eerst altijd de rustmaker was..
Omdat hij dan boos word, word ik ook steeds geprikkelder, en daar maar ik me zorgen om omdat dit ons beide erg irriteerd.
Hebben meer mensen dit gehad, en hoe ga ik hiermee om?
bedankt voor het lezen of antwoorden, het is iig al fijn dat ik even het probleem voor mezelf in woorden heb staan tnx..
XXX Hayden