Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 22:32
Verwijderd
Ahoy!

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een USB Headset en omdat ik niet kon wachten om met mijn vriendjes te praten terwijl ik in Diablo II demonen aan het slachten was, installeerde ik gelijk Skype.

Nu blijkt Skype een soort van MSN Messenger te zijn onder de Voice-chatprogramma's (ik weet geen originele term), aangezien het ook sterft van de geheugen/processor-sleurpende onzin waar ik niets mee te maken wil hebben.

Het gevolg was dat ik ongeveer één frame per drie seconden kon krijgen in Diablo II terwijl Skype aanstond. Dat terwijl Diablo II normaal gewoon goed draait op mijn 750 Mhz.

Is er iemand die toevallig een lichtere variant van Skype kan noemen? Het mooiste zou zijn als hij wel gewoon op hetzelfde netwerk kan komen (net zoals Gaim op het MSN netwerk kan), maar het is geen vereiste. De enige vereiste is dat het licht en snel is.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2006, 23:03
M@rco
M@rco is offline
Google Talk misschien?
Oud 09-02-2006, 06:39
freyk
freyk is offline
Waarom zou je skype gebruiken voor games
Er bestaan voip-programma's die speciaal voor games gemaakt zijn, bv xfire.
Oud 09-02-2006, 08:41
dafelix
dafelix is offline
teamspeak of Roger Wilco (als die nog bestaat) gebruiken
Oud 09-02-2006, 11:23
Verwijderd
Bedankt voor de suggesties.

Ik ben gisteravond nog in de weer geweest met Google Talk, en hoewel het lichter leek en de geluidskwaliteit ook nog beter was, hadden we het probleem dat ik mijn makker wel kon horen, maar hij mij niet. Viel niet echt op te lossen.

Ik zal vanavond jullie suggesties uitproberen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten