![]() |
|
![]() |
Ha mensen,
Het is weer een tijd geleden dat ik weer op dit forum ben geweest (laaste keer op mijn verjaardag ![]() Vandaag had ik een *kuch* meningsverschil met mn moeder over dat ik meer folders bij mijn kranten moet doen. Ja dat betekent dat ik een krantenwijk heb. Op mn 19 levensjaar ![]() Ik denk dat mijn werkgever (ik zal de naam maar achterwege laten), mij onderbetaald. Nu heb ik een beetje lopen surfen op internet, onder andere de site van Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en daar vind ik hoeveel ik per maand minimaal moet verdienen. Ik ben ondertussen 19 jaar (ja en dan nog inderdaad bezorgen, ik weet het, het is erg ![]() Vraag 1 (wat overigens niet de hoofdvraag is: Zit hier alle andere mogelijke belastingen bij? Ik verdien (Januari 2006 ![]() Wordt ik nu zwaar onderbetaald? En kan ik hiervoor het bedrijf (als ik onderbetaald wordt) naar de rechter slepen? Want mijn aardige mentaliteit voor dit bedrijf is gezakt tot in de min. Het zijn echt een van de meest domste medewerkers die je ooit zal tegen komen (Dit is off-topic) Ik moest opgeven wanneer ik op vakantie ging (uiteraard, wat ik begreep, voor een vervanger) nou ik bellen, nou hun zeggen, stuur maar een email, dus ik speciaal een email aangemaakt met mijn voor en achternaam erin (en niets anders), het enige is dat het een Gmail account is, maar als hun email programma niet uit het stenen tijdperk komt, dan verwacht ik wel dat die ook Gmail accounts ondersteunt, ik dus de mail verstuurd, het stond toen ik het verzonden heb: "Uw bericht is successvol verzonden", of iets in die trant, nou een week of twee bellen ze weer op. "Waneer ga je nu op vakantie?". WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Kunnen jullie wel een computer aanzetten? Dacht ik bij mezelf. Nou dat was dus een niet al te snuggere actie van die lui. Nou gaanre een reply alsjeblieft. Oja als ik verkeerd zit (als er al een topic over is), zeggen dan. Mijn hoofdvraag luidt: Geldt het minimumjeugdloon ook als je werktijden en wat je per week verdient ook?
|
![]() |
|
![]() |
Hier heb je misschien meer aan.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|