Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 19:57
Verwijderd
Ja, een externe firewall (ook wel gateway genoemd) (liefst 19" maar ander formaat mag ook)

Als er nu mensen zijn die denken, dat kan toch alleen met software, dus je snapt het niet volgens mij: **niet reageren **

Je hebt ze, dat weet ik, want ik heb ze vaker gezien, maar kan ze nergens vinden. Een beetje router heeft hem erin zitten, maar ik wil geen router, alleen de firewall.

Ik meen hem ooit van symantec (jah, tis hardware) gezien te hebben voor iets van €550 maar kan daar niks van vinden.

heeft iemand info, links of i.d. !???

Alvast bedankt !

Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 20:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 20:10
Verwijderd
Waarom zou je dat willen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef:
Waarom zou je dat willen?
heb ik niks aan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef:

heb ik niks aan
Wat is dit nou weer voor kansloze reactie?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 10:38
de postbode
de postbode is offline
ohw, keey, ff niet op zo'n toon Ikedea! leuk dat je dr wel eens een hebt gezien maar dat maakt jou geen 'uber' persoon... dus dimmen.
verder nog maar een keer, wat wil je in hemels naam met zo'n ding gaan doen? ja, ze bestaan. maar als paritculier heb je er zeg maar bijna niets an. je kan dan veel beter een ouwe compu met linux draaien als firewall.
verder is het gelul dat er niets over te vinden is maarja, misschien heb je nog nooit van www.google.com gehoord naja, igg ikke wel en omdat ik aardig en zo ben heb ik ook gelijk even voor je gezocht en hier moet je maar even tussen zoeken.

-de postbode-
Oud 24-06-2002, 19:23
Z03p3rm4n
Z03p3rm4n is offline
ik ben het helemaal met de postbode eens, draai dan een linux bakkie, of router want een harware matige firewall is voor ons thuis gebruikers niet relevant (tenzij je ubber inet verbinding hebt)
Oud 24-06-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Z03p3rm4n schreef:
ik ben het helemaal met de postbode eens, draai dan een linux bakkie, of router want een harware matige firewall is voor ons thuis gebruikers niet relevant (tenzij je ubber inet verbinding hebt)
Ben geen totale n00b (al moet ik nog veel leren), draai al linux, is voor mijn vaders bedrijf. Heeft na de grote vakantie een nieuw bedrijf met een netwerk en een 2Mb lijn als verbinding. Om geklooit van de gebruikers te voorkomen een goede hardwarematige firewall, daarom dus.

Sorry voor mijn eerste reactie, maar ja, floepte eruit

Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 22:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten