Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Komt volgens mij niet vaak voor; van 3 havo naar 4 vwo. Heb je de vwo ook in 1 x gehaald, of ben je er in iig geslaagd voor?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet meer hoe de eisen bij ons lagen. Maximaal 2 onvoldoendes (maar twee vieren mochten níet, je mocht maar één vier hebben maximaal)... en verder keken ze niet zo naar de profielvakken, geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Want ik ben nooit echt zo'n waaghals die van te voren zegt dat ie ervan uitgaat dat ie gaat slagen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
niet da tik niet aan die limitiet voldaan zou hebben ![]() ik weet eignelijk de regels niet meer kan m ook niet echt boeien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik heb geen idee hoe het op mijn oude school ging, ik ben daar nu zo'n 3 jaar weg.
![]() Het kan inderdaad een moeilijke keuze zijn, maar daarom is het juist zo belangrijk dat je verder kijkt dan de middelbare school. Wat lijkt jou nou een leuke baan en hoe kun je dat bereiken? Ben je goed in de exacte vakken en zie jij je daarmee werken in de toekomst? Of hou je meer van talen en zie je jezelf lesgeven? Als je een doel voor ogen hebt, kun je ook gemakkelijker naar dat doel toewerken, omdat je dan gemotiveerd bent datgene te bereiken. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Binnen 1 jaar heb ik volgens mij wel 20 banen voor ogen gehad, waarvoor je zowel natuurkant als de maatschappij kant voor nodig zou moeten hebben ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het trouwens wel raar dat ze op sommige scholen alleen de echt goede mensen NT/NG laten doen. Als je zessen hebt in de derde zegt dat meestal wel iets maar niet alles over je vervolg, dat word misschien wel veel beter omdat je meer aandacht besteed aan die vakken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het is trouwens Etty Hillesum Lyceum ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb daar zelf ook gezeten. Maar een paar dingen zijn wel belachelijk op het Vlier. Voorbeeld van mij : je hebt 2 herkansingen per half jaar en in het hele jaar mag je 1 voldoende herkansen. Ik heb dit jaar dus een 5,5 voor engels gehaald, ben ik gewoon slecht in en een 5,6 voor wiskunde kon me niet goed concentreren. Toch had ik nog net een voldoende , zou je denken mooi knap dat je dan nog een voldoende haalt. Nee ik word gestraft want ik mag het nu niet meer herkansing en die herkansing vervalt. Ik had als ik een 5,4 had gehaald , bij de herkansing zonder nog te leren een >7 kunnen halen. @eva Dat op eigen risico is ook stom. Hanteer dan gewoon de normale overgangsnormen, vind dat iemand met 1 onvoldoende gewoon verder moet kunnen gaan met zjn profiel en niet lager hoeft te gaan ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|