Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nee hoor, ik wilde gaan zeggen dat ik je de volgende ronde wel op zou eten als ik echt een weerwolf was, als teken dat ik er dus geen was omdat ik je niet op kan eten. Maar dan gaan de weerwolven je vast expres opeten om mij weer verdacht te maken zodat jullie me gaan ophangen. Maar zoals Hanneke ook al zei: hang me, dan zullen jullie het zien. Dan is er natuurlijk weer een dorpeling minder en zijn er nog steeds 3 wolven.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De spelleider poste:
Ik neem aan dat het mijn taak is om een nieuw topic te openen, zodat jullie rustig verder kunnen gaan met elkaar verdacht maken...... Even voor de duidelijkheid de lijst nog een keer. Deelnemers: 1) flowtje (wolfsbane) 2) Duivelaartje (dorpeling) 3) Tink* 4) Hanneke (dorpeling) 5) DrunkenMagician 6) Drilboor Sjakie 7) Femic 8) *gaapt* 9) ABgirl 10) T!ne 11) Neiu (ziener) 12) Tejay 13) Morri 14) de communiceerbeer 15) TRA (dorpeling) Rood = hanged Blauw = eaten Stomme apending had weer alle kleurcodes eruit gegooid, dus die kon ik er weer allemaal in gaan zetten..... ![]() Dorpelingen hebben tot morgen 20:00 uur om te stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vond je veel leuker toen je in Australië zat. Gemeen hè? ![]()
||
Citaat:
Eerlijk is eerlijk, je was net iets eerder als ik...
|
Verwijderd
|
Hmm, Morri is idd wat stil. Al hoeft dat nog niets te zeggen aangezien communiceerbeer en *gaapt* volgens mij ook nog niet echt theoriën hebben gepost (correct me if i'm wrong). Maar ik ga hem/haar denk ik wel even in de gaten houden.
Het is op het moment volgens mij gewoon echt een moeilijk spel. Heb gewoon echt geen idee wie ik nou wel of niet moet verdenken. edit: nog even nagekeken, maar is eigenlijk niemand die helemaal niets zegt, wordt dus nog eens extra moeilijk ![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 23:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En het wordt wel lastig zo, iedereen die we eruit stemmen blijkt geen weerwolf te zijn. We moeten iig gelijkspel voorkomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() 't Is lastig om nu te bedenken op wie ik moet stemmen vind ik. Kijk eerst had je dat Hanneke/TRA gedoe nog ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Er waren dit keer maar zeer weinig dorpelingen bij elkaar gekomen in het raadhuis.
De meeste dorpelingen hadden kennelijk een kater van het overwinningsfeest dat ter ere van Tejay de weerwolfdoder werd gehouden. Maar de dorpelingen die er wel waren begonnen ongeduldig te worden. Tink* de burgemeester vroeg wederom om stilte. ‘Er waren niet veel stemmen vandaag, maar we hebben een weerwolf: Morri! Hang haar op, nu!’ Morri werd vastgegrepen en onder de strop gezet. Het touw ging om haar nek en Femic (die nu ook het werk van de beul moest doen, aangezien de vorige beul een onverwacht ‘ongeluk’ had gehad) trok aan de hendel. Morri viel en begon te spartelen. Maar toen gebeurde er iets geks: Morri huilde naar de maan terwijl ze gewurgd werd! En ze veranderde voor de ogen van de dorpelingen! Haar snuit werd langer, haar haar groeide, haar handen veranderden in klauwen…..Morri werd een weerwolf! Een van haar klauwen haalde uit naar het touw en het brak. Morri viel op de grond. Grommend en dreigend kwam ze overeind. Haar rode ogen knepen zich samen te spleetjes. Ze ontblootte haar tanden, klaar om een slachtoffer te bespringen….. Toen stapte *gaapt* de boswachter naar voren. Hij pakte zijn langboog, zette er een pijl op en schoot de weerwolf door haar linkeroog. De wolf sloeg tegen de grond en was op slag dood. ‘sukkels!’ zei hij bits ‘weten jullie niet dat een weerwolf alleen gedood kan worden door een zilveren pijl!’ Alle dorpelingen waren blij. De weerwolf werd gevild en de huid werd in het raadshuis aan de muur gehangen, als waarschuwing voor de andere twee wolven. Terwijl iedereen het raadshuis verliet, fluisterde één iemand tegen een ander: ‘wat doen we nu baas?’ De ander gromde en zei: ‘Morri’s dood betekend niets. Vanavond vallen we weer iemand aan om wraak te nemen’ De ander zei weer: ‘Ja baas, maar niet weer die bedelaar. Die stonk. En ik vond dat witte licht eng. Ik zie dat witte licht nog voor me…..’ De andere man gromde weer: ‘Zwijg jij kerkrat. Ik val aan wie ik wil. Je hebt me maar te gehoorzamen……..’ Deelnemers: 1) flowtje (wolfsbane) 2) Duivelaartje (dorpeling) 3) Tink* 4) Hanneke (dorpeling) 5) DrunkenMagician 6) Drilboor Sjakie 7) Femic 8) *gaapt* 9) ABgirl 10) T!ne 11) Neiu (ziener) 12) Tejay 13) Morri (weerwolf) 14) de communiceerbeer 15) TRA (dorpeling) Rood = hanged Blauw = eaten Nu is het persoonlijk voor de weerwolven! Ze hebben tot morgenavond 20:00 uur om hun kameraad te wreken.... Alleen de tovenaar staat tussen hen en de onschuldige dorpelingen..... PS. nu ging het goed voor de dorpelingen, maar ik heb de volgende keer toch liever dat er wat meer stemmen zijn, want dit was gewoon waardeloos...... Kans op gelijkspel wordt hierdoor wel veel groter hé.....
||
Citaat:
![]()
|
'Burgemeester, de man om wie u gevraagd had is gearriveerd.'
'uitstekend, laat maar binnen.' Tink* de burgemeester liep naar de deur om de gast te begroeten. 'DrilboorSjakie, welkom. Ga zitten.' Tink* wees naar een stoel. 'Waarom moest ik komen, burgemeester?' Tink* ging ook zitten en keek zorgelijk. 'We hebben een probleem. Die weerwolven blijven maar mensen vermoorden. Dit kunnen we niet alleen af. Iemand moet naar de Koning rijden en om hulp vragen. Twee dozijn Koninklijke lansiers hebben binnen een dag afgerekend met die weerwolven.' 'Wat heeft dat met mij te maken?' vroeg DrilboorSjakie. 'Ik heb jou uitgekozen om naar de Koning toe te rijden. Hij woont op vier dagreizen hiervandaan, dus je moet onmiddelijk vertrekken.' 'Waarom ik?' vroeg DrilboorSjakie hierop. 'Nou, iedereen weet dat jij de minnaar van Neiu was. En nu bekend is geworden dat Neiu een halfelf was, ging ik er min of meer vanuit dat ze ook een elfenpaard had. En het is algemeen bekend dat dat de snelste paarden ever zijn. Maar dat paard luistert alleen naar Neiu en jou, dus..... als je het doet betaal ik je 100 goudstukken. Plus, wie wil er nou niet weg uit dit vervloekte dorp?' 'Ok, ik doe het.' zei DrilboorSjakie toen. Zo gezegd, zo gedaan. DrilboorSjakie vertrok die middag nog, op het elfenpaard van Neiu. Het werd avond. iedereen wachtte in spanning af op de komst van de weerwolven. Maar er kwamen er geen. Die ochtend was alles nog steeds rustig in het dorp. De mensen haalden opgelucht adem. Toen klonk er hoefgetrappel. Iedereen hoopte dat het de lansiers van de Koning waren, maar er kwam slechts één onbereden paard uit het bos. Het was het elfenpaard van Neiu. Het dier bloedde en liep enigzins mank. Het sleepte iets mee. Toen de dorpelingen dichterbij kwamen, zagen ze dat het een lichaam was: DrilboorSjakie zat nog met één voet in de stijgbeugel vast. Maar de vreselijke bijt- en klauwwonden plus het spoor van bloed lieten er geen twijfel over staan dat hij morsdood was. Er zou geen hulp komen......... Deelnemers: 1) flowtje (wolfsbane) 2) Duivelaartje (dorpeling) 3) Tink* 4) Hanneke (dorpeling) 5) DrunkenMagician 6) Drilboor Sjakie (dorpeling) 7) Femic 8) *gaapt* 9) ABgirl 10) T!ne 11) Neiu (ziener) 12) Tejay 13) Morri (weerwolf) 14) de communiceerbeer 15) TRA (dorpeling) Rood = hanged Blauw = eaten Dorpelingen hebben tot morgen 20:00 uur om de gruwelijke moord op hun bode te wreken. Deze keer wel allemaal stemmen! Ik noem geen namen maar er zijn mensen die nog bijna nooit gestemd hebben!!!!!! PS. drilboorsjakie, je had een goede reden om bang te zijn dus.
Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 16:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wel jammer, weer een dorpeling minder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
DrunkenMagician en T!ne zeiden op Morri te stemmen, het lijkt me vreemd als zij proberen een mede-weerwolf te laten ophangen (tenzij ze natuurlijk zichzelf wilden redden...)
Hmm, ik ben er nog niet uit op wie dan wel te stemmen
||
Citaat:
DrunkenMagician --> Ik zei van tevoren dat ik op Morri zou stemmen T!ne --> Hetzelfde. Alleen T!ne zei het nog eerder. Tejay --> Hij werd bijna opgegeten. *gaapt* --> Zie 2 posts hierboven. Twijfel ABgirl Femic Tink* de communiceerbeer |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik trouwens op Tink* ga stemmen.. Geen reden voor, alleen een voorgevoel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 | |
De Kantine |