Advertentie | |
|
![]() |
|
January 21st, 2005 - Live performance ALFRED WEISBERG-ROBERTS. Paradiso, Amsterdam
:heart: EDIT: kindred spirits weekender Kindred Spirits is both the name of Amsterdam’s most respected deep rare groove night and the name of the label where the Rush Hour record store releases black music with a spotlight on anything jazz, soul and funk on. Releases in the past included an excellent Sun Ra Dedication album with cover versions and inspirations of classic Sun Ra tracks by artists like King Britt, Theo Parrish, Mocky, Recloose & Jimi Tenor. The Kindred Spirits weekender at the Amsterdam Dance Event serves up a program of new talent. Moody Allen (nl) Style: hiphop, jazzy hiphop, funk Daedalus (us) Intelligent hiphop from Kansas. Full name: Daedalus Perihelion. Daedalus made several albums for Prefuse 73; Eastern Developments, Plug Research and Mush and also plays in the electronica/hiphop band Adventure Time. Sleepwalker (jp) Style: hiphop http://festival.amsterdam-dance-even...Id=301&lang=EN
Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gvd autechre 2x gemist ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ik vraag hem gewoon voor mijn verjaardag, is toch 2 dagen voor de release. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
[edit door Ufke] Hartelijk bedankt! Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
username: nfms010 ff uitwisselen ![]()
||
Citaat:
add me ff ![]()
||
Citaat:
At_The_Mc_Drive-in is die van mij
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ga het straks even kijken, eerst huiswerk maken wat ik over een uurtje in moet leveren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
een lekkere goochem ben je, met je 648 files, en not shared. ff uitwisselen mijn aars ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan kan ik alvast wat in mijn wishlist pleuren en zien wat daar uit komt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
99% om interessant te doen. 01% om mensen niet per se een associatie aan een nummer mee te geven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moet nog steeds Analord 9. iemand? |
![]() |
||
Citaat:
poging 86 dus: Upland - Upland Upland - Obliterated www.jester-records.com
||
Citaat:
dus voeg: dj infamous maar ff toe op slsk en zeg ff wat tegen me
|
Verwijderd
|
Zaterdag 29 oktober Waterfront, Rotterdam
MICROMUSIC.net & Lo-Bat (BE) + stu (CH) + dj Hypercut & vj The c-men Micromusic, van 8-bit electro tot pixeltechno, blitterbreakcore en atari-acid en natuurlijk gameboy-breakbeats. Micro-music.net is een internet community, die gefundeerd is op musici en liefhebbers van 8 bit computer-games. Dit in combinatie met een "do it yourself" attitude maakt micro-music een unieke community voor electronische lo-tech muziek. Er zijn al Micromusic feesten geweest in Londen, San Francisco, Barcelona en nog vele andere steden in de wereld. De ideale avond voor de dance-liefhebber, die weleens wat anders wil, maar zeker ook voor de gamer voor wie het gamen niet ophoudt bij de huiskamer. Micromusic brengt de bleep terug in de electro en de squeek in de techno. Al deze muziek wordt gemaakt met spelcomputers of aanverwante elektronische apparaten uit het stenen tijdperk en dat alles gebeurt ook nog eens live. Heb je weleens live mensen techno uit hun gameboy zien toveren? Dit is je kans om een live-act, een dj en vj van Micromusic te checken! Lo-Bat is een veelzijdige 8-bitter uit België, die een eigen stijl heeft ontwikkeld van snelle loopjes, onstuimige beats en abrupte wendingen. Hij maakt gebruik van verscheidene gameboys, jaagt deze door een collectie van effect-pedalen en maakt met dit alles een aanstekelijk geheel. De nummers kunnen alle kanten uit, van drum 'n' bass naar electro, zonder zijn eigen stijl en geluid hierin te verliezen. Stu maakt deel uit van de "dropdabomb crew", die Micromusic feesten organiseren in Basel. Hij maakt met een robotachtige show goede dansbare Atari-electro. The c-men zijn de huis vj’s, die als visuele ondersteuning een verpletterend beeldbombardement zullen loslaten op het publiek. Hyperkut, als een van de huisdj’s uit Brussel maakt het feest af met de beste electro en microsounds, dus dansen tot je erbij neervalt! 21.00 / 7 euro www.micromusic.net www.lo-bat.be www.dropdabomb.org Vast al gepost maar goed. |
![]() |
|
|