Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2006, 18:33
Xabzof
Xabzof is offline
Hallo,
Wanneer is dus een demo probeerde te installeren kreeg ik de foutmelding 'Geen Win32-toepassing'.
Wat wil dat zeggen?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2006, 18:45
M@rco
M@rco is offline
Welke demo, welk besturingssysteem gebruik je?
Oud 15-02-2006, 20:43
Xabzof
Xabzof is offline
Demo van Lord of the Rings II: Battle for Middle-Earth
AMD Athlon 64 Processor
2800+
Kloksnelheid: 992mHz
512 MB RAM
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 20:46
dragonstorm
dragonstorm is offline
Ja, dat begrijpen we, maar welke versie van windows probeer je te gebruiken?
Heb je niet toevallig een Macversie of iets dergelijks geprobeerd te installeren?
Of ehm een linuxversie?

Want de foutmelding 'geen win32 toepassing' betekend letterlijk dat windows het programma niet 'begrijpt' en dat het dus waarschijnlijk niet voor windows is bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:08
M@rco
M@rco is offline
Het zou goed kunnen dat het gedownloade bestand corrupt is. Die demo is 1,4GB (!), grote kans dat er gewoon iets mis is gegaan tijdens het downloaden. Grote HTTP downloads zijn nooit bijzonder betrouwbaar.

Ik zou hem eens met een programma als FileZilla van de EA FTP (ftp://largedownloads.ea.com) plukken.

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:40
Xabzof
Xabzof is offline
@ dragonstorm: XP Home Edit.
@ M@rco: ik ga onmiddellijk eens opnieuw downen en FilleZilla aanschaffen. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:10
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Xabzof schreef op 15-02-2006 @ 21:43 :
Demo van Lord of the Rings II: Battle for Middle-Earth
AMD Athlon 64 Processor
2800+
Kloksnelheid: 992mHz
512 MB RAM
dan zal het niet aan de systeemeisen liggen, neem ik aan
Oud 16-02-2006, 20:11
Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 16-02-2006 @ 19:10 :
dan zal het niet aan de systeemeisen liggen, neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:51
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Xabzof schreef op 16-02-2006 @ 21:11 :
Offtopic:
ik heb zelf 3500+ met 1 gb ram maar ik weet zeker dat die soepel moet draaien (BFME 1 draaide net niet op een 1,4 Ghz AMD met 128 mb ram en win98 en een Gforce 2 ) bovendien kan je daarmee Q4 ofzo soepel spelen op hoge kwaliteit (denkik?)

als filezilla niet werkt en je gebruikt toevallig bittorrent ofzo dan kan je vast wel een torrent vinden (steeds meer worden torrents gebruikt voor het verspreiden van patches (en demo's?)) en dan is de file bijna 100% zeker heel, ik heb persoonlijk slechte ervaringen met ftp in de zin van snelheid (ik heb meestal moeite om met filezilla in servers te komen op een of andere manier) en dat was dus via firefox
Oud 17-02-2006, 09:56
Verwijderd
Ehm, via bittorrent is de file bijna 100% zeker heel? Hij is altijd 100% zeker heel, omdat het bittorrent-protocol native ingebouwde hash-checking heeft, zodat je dus onmogelijk fouten kunt krijgen; als er corrupte data wordt verstuurd wordt die gewoon getrashed, elke piece wordt automatisch vergeleken met de hash voor hij naar de schijf wordt geschreven, en ook als de file compleet is wordt er nog een keer een check gedaan om de volledige hash te bekijken. Als je via BT een corrupt bestand binnenkrijgt, dan stond het dus al corrupt op de server waar het oorspronkelijk vandaan kwam.

Maar goed, dat doet er niet toe verder, maar wat de fuck is op met die 992 MHz? Het is een 2800+, die hoort te draaien op 9.0x200 (1800 MHz). Ben je aan het over- of onderklokken ofzoiets?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 10:11
M@rco
M@rco is offline
Zal wel Cool 'n Quiet zijn
Oud 17-02-2006, 10:13
Verwijderd
Ja, daar dacht ik ook aan, maar ik vind het vreemd dat dat niet goed wordt uitgelezen dan. Mijn broer heeft ook een 64 2800+ maar dat is wel altijd te herkennen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 19:33
namnatulco
namnatulco is offline
Offtopic:
@nare man ik heb wel eens meegemaakt dat het bestand toch beschadigd was (hij stond dus corrupt op de server), of de download incompleet (er waren wel seeds maar ik kon die laatste 0,01% niet downloaden) maar dat doet er verder niet toe
Reageren

Regels voor berichten