Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zou goed kunnen dat het gedownloade bestand corrupt is. Die demo is 1,4GB (!), grote kans dat er gewoon iets mis is gegaan tijdens het downloaden. Grote HTTP downloads zijn nooit bijzonder betrouwbaar.
Ik zou hem eens met een programma als FileZilla van de EA FTP (ftp://largedownloads.ea.com) plukken.
Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 21:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb zelf 3500+ met 1 gb ram ![]() ![]() ![]() als filezilla niet werkt en je gebruikt toevallig bittorrent ofzo dan kan je vast wel een torrent vinden (steeds meer worden torrents gebruikt voor het verspreiden van patches (en demo's?)) en dan is de file bijna 100% zeker heel, ik heb persoonlijk slechte ervaringen met ftp in de zin van snelheid (ik heb meestal moeite om met filezilla in servers te komen op een of andere manier) en dat was dus via firefox
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Rpc juventus | 3 | 08-02-2004 12:32 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn Computer Start Plotseling Opnieuw Op juventus | 6 | 08-02-2004 12:22 | |
Software & Hardware |
MSN Foutmelding! JFK | 2 | 15-01-2002 17:55 |