Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die eerste zin rijmt dus duidelijk niet met de rest van je verhaal: de term voor die gast is: creep. Straks gaat hij van je eisen om je hele leven op te geven. Dumpen, hij is je niet waardf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met zijn ziekelijke jaloezie ( vergeef me de term, maar deze vorm vind ik serieus ziek ![]() Of die vriendin moet ook ziekelijk jaloers zijn en jou als eventuele concurrente alvast willen uitschakelen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ze weet niet zeker dat hij het heeft gedaan. Al lijkt me het wel zeer waarschijnlijk ja. Alleen het is wel heel lullig als zij boos wordt op hem, terwijl die vriendin een paar dagen later vertelt dat zij dat heeft gedaan om een of andere vage reden ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ga weg nu het nog kan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, echt welgemeend advies, maak het uit en kom niet meer bij hem in de buurt. Jongens die je op zo'n achterbakse manier controleren zijn al niet koosjer, en als hij met zelfmoord dreigt dan is hij gewoon een gestoorde mafkees. Wegblijven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een beetje dezelfde redenatie als je soms hoort van voorstanders van preventief fouilleren: "Ja, maar als je niets te verbergen hebt, is het toch niet erg dat je overal en altijd gefouilleerd kunt worden?" ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, verander al je wachtwoorden, herstel je vriendenlijsten weer en geef ze voortaan aan niemand meer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hopeloos verliefd op lerares anne1234 | 34 | 22-11-2020 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren meisjes op incontinentie ? Marijn-S | 25 | 14-10-2016 20:38 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je hierop reageren? onzekerdoosje:p | 59 | 29-10-2004 14:29 | |
Psychologie |
Wat vinden jullie hiervan? Hoe moet ik reageren? Is het mishandeling of niet? Marit_temp | 9 | 08-05-2002 09:30 |