Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 12:46
Marc S
Marc S is offline
Hey, ik kreeg net de volgende vraag van iemand per mail:

Ik heb toch een nieuwe gsm gekocht he? Met een Ben abbonement,maar sommige dingen zijn echt onduidelijk. Bijv.ik hoor 150 belminuten te hebben p/maand,en volgens ben-online heb ik er nog maar 20,en ik heb amper gebeld,maar dat zou kunnen komen omdat ik pas net die abbonement heb afgesloten,dat je niet meteen de volle 150 minuten krijgt,omdat het misschien wat later in de maand steeds word gestort,of brabbel ik? Ik weet het niet,bleh,en ik durf nu amper te bellen
En verder weet ik bijv ook niet of sms-en van je belminuten afgaat(lijkt me niet echt logisch) of dat je daar gewoon apart voor moet betalen.

Ik heb geen flauw idee

Wie kan het nader uitleggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2002, 13:01
Nena21
Nena21 is offline
Ik zou het niet weten
(Duh de vraag was van mij )

*Voelt zich een beetje dom nu*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:23
MaakUt
MaakUt is offline
lmao.. ik heb ook een hoop gezeik gehad met ben, ben sux @ service too btw...

ik had het probleem dat op m'n contract een ander nummer stond dan ik in werkelijkheid had.. en iemand anders idem... dus ik had nu ineens Ben Soms .. en die andere Ben Vaak..dus ik betaalde veel te veel en hij ook.. zou je denken.. that's it.. maar nee hoor.. volgende rekening.. stonden ineens alle 2 de telefoonnummers op mijn naam en moest ik ze beiden betalen... dat was een tijdje zo.. kep in totaal zo'n 300 gulden teveel betaald (ik moest betalen anders werd ik afgesloten enzo) ..
ok.. ik zou die 300 gulden terugkrijgen als alles opstuurde wat ik maar over ben en mezelf kon bewijzen dat is dus contract ID rekeningafschrift etc etc etc.. dus ik opsturen... krijg ik bericht dat ik het NIET terug krijg.. leuk.. heel leuk..
om een lang verhaal kort te maken.. ik heb nog steeds m'n 300 gulden niet terug en ELKE keer dat ik bel zijn ze mijn gegevens enzo weer kwijt..; ik heb nou 4 keer m'n contract opgestuurd... 3 keer een kopie en 1 keer het officieel (die heb ik wel teruggehad na een aantal keer bellen) en ze hebben daar onderhad ook al een stuk of 4 / 5 kopietjes van m'n ID ....
ik raad mensjes dus aan een ander abo te nemen voordat ze ook in deze brei van miscommunicatie en slechte service en administratie terechtkomen ...

maar.. even on topic

wat hier het probleem is weet ik niet.. .misschien wel hetzelfde als bij mij =/
Oud 06-03-2002, 15:05
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
lmao.. ik heb ook een hoop gezeik gehad met ben, ben sux @ service too btw...

ik had het probleem dat op m'n contract een ander nummer stond dan ik in werkelijkheid had.. en iemand anders idem... dus ik had nu ineens Ben Soms .. en die andere Ben Vaak..dus ik betaalde veel te veel en hij ook.. zou je denken.. that's it.. maar nee hoor.. volgende rekening.. stonden ineens alle 2 de telefoonnummers op mijn naam en moest ik ze beiden betalen... dat was een tijdje zo.. kep in totaal zo'n 300 gulden teveel betaald (ik moest betalen anders werd ik afgesloten enzo) ..
ok.. ik zou die 300 gulden terugkrijgen als alles opstuurde wat ik maar over ben en mezelf kon bewijzen dat is dus contract ID rekeningafschrift etc etc etc.. dus ik opsturen... krijg ik bericht dat ik het NIET terug krijg.. leuk.. heel leuk..
om een lang verhaal kort te maken.. ik heb nog steeds m'n 300 gulden niet terug en ELKE keer dat ik bel zijn ze mijn gegevens enzo weer kwijt..; ik heb nou 4 keer m'n contract opgestuurd... 3 keer een kopie en 1 keer het officieel (die heb ik wel teruggehad na een aantal keer bellen) en ze hebben daar onderhad ook al een stuk of 4 / 5 kopietjes van m'n ID ....
ik raad mensjes dus aan een ander abo te nemen voordat ze ook in deze brei van miscommunicatie en slechte service en administratie terechtkomen ...

maar.. even on topic

wat hier het probleem is weet ik niet.. .misschien wel hetzelfde als bij mij =/
Hmm tja,ik heb het abbonement pas sinds zo'dag dus ben je een beetje te laat mee
Ik zit er nu nog een jaar aan vast,maar goed ik zie wel.
Iig bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:49
Ruben
Ruben is offline
Als je net je abbonement hebt dan krijg je inderdaad maar een beperkt deel van de belminuten de eerste keer. Je betaalt dus ook minder deze periode. Je sms'jes gaan niet van je belminuten af, deze moet je apart betalen.

O en als laatste tip: Ga niet al te blind af op ben-online, de gegevens willen nog wel een niet kloppen die daar staan.
Oud 06-03-2002, 23:12
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Ruben schreef:
Als je net je abbonement hebt dan krijg je inderdaad maar een beperkt deel van de belminuten de eerste keer. Je betaalt dus ook minder deze periode. Je sms'jes gaan niet van je belminuten af, deze moet je apart betalen.

O en als laatste tip: Ga niet al te blind af op ben-online, de gegevens willen nog wel een niet kloppen die daar staan.

Hmm oke dan weet ik dat ook weer,thanks

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten