lmao.. ik heb ook een hoop gezeik gehad met ben, ben sux @ service too btw...
ik had het probleem dat op m'n contract een ander nummer stond dan ik in werkelijkheid had.. en iemand anders idem... dus ik had nu ineens Ben Soms .. en die andere Ben Vaak..dus ik betaalde veel te veel en hij ook.. zou je denken.. that's it.. maar nee hoor.. volgende rekening.. stonden ineens alle 2 de telefoonnummers op mijn naam en moest ik ze beiden betalen... dat was een tijdje zo.. kep in totaal zo'n 300 gulden teveel betaald (ik moest betalen anders werd ik afgesloten enzo) ..
ok.. ik zou die 300 gulden terugkrijgen als alles opstuurde wat ik maar over ben en mezelf kon bewijzen

dat is dus contract ID rekeningafschrift etc etc etc.. dus ik opsturen... krijg ik bericht dat ik het NIET terug krijg.. leuk.. heel leuk..
om een lang verhaal kort te maken.. ik heb nog steeds m'n 300 gulden niet terug en ELKE keer dat ik bel zijn ze mijn gegevens enzo weer kwijt..; ik heb nou 4 keer m'n contract opgestuurd... 3 keer een kopie en 1 keer het officieel (die heb ik wel teruggehad na een aantal keer bellen) en ze hebben daar onderhad ook al een stuk of 4 / 5 kopietjes van m'n ID ....
ik raad mensjes dus aan een ander abo te nemen voordat ze ook in deze brei van miscommunicatie en slechte service en administratie terechtkomen ...
maar.. even on topic
wat hier het probleem is weet ik niet.. .misschien wel hetzelfde als bij mij =/