Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2006, 09:24
amoblaz
amoblaz is offline
ok, hier heb ik welleens over zitten natedenken, maar in het algemeen, denken jullie dat sommige meiden eerder, en jonger zijn dan jongens als ze ontmaagd worden?

Zelf dacht ik altijd dat meiden eerder ontmaagd worden dan jongens, wat is jullie opinie hierover?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 09:37
2B!
2B! is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 11-06-2006 @ 10:24 :
ok, hier heb ik welleens over zitten natedenken, maar in het algemeen, denken jullie dat sommige meiden eerder, en jonger zijn dan jongens als ze ontmaagd worden?

Zelf dacht ik altijd dat meiden eerder ontmaagd worden dan jongens, wat is jullie opinie hierover?
Volgens mij scheelt het bijna niets, maar de vrouwen eerder.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 09:56
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 11-06-2006 @ 10:24 :
denken jullie dat sommige meiden eerder, en jonger zijn dan jongens als ze ontmaagd worden?

Sommige meiden wel, ja.
Oud 11-06-2006, 09:58
Baas-J
Baas-J is offline
Ik denk toch echt de meisjes.. die zijn er dankzij moedertje natuur eerder klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Baas-J schreef op 11-06-2006 @ 10:58 :
Ik denk toch echt de meisjes.. die zijn er dankzij moedertje natuur eerder klaar voor.
Of die kunnen het eerder krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 10:14
amoblaz
amoblaz is offline
Maar toch, jongens willen het wel graager doen dan meiden, of zie ik dat nu verkeerd? ok sommige meiden willen t ook graag
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 10:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 11-06-2006 @ 11:14 :
Maar toch, jongens willen het wel graager doen dan meiden, of zie ik dat nu verkeerd? ok sommige meiden willen t ook graag
Dat zie je verkeerd. Maar jongens vinden het leuk om dat vooral aan iedereen te laten weten.
Oud 11-06-2006, 11:53
Lente
Lente is offline
hebben meisjes niet vaker een oudere vriend dan dat jongens een oudere vriendin hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 11:55
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Lente schreef op 11-06-2006 @ 12:53 :
hebben meisjes niet vaker een oudere vriend dan dat jongens een oudere vriendin hebben?
Ja, maar dat komt doordat meisjes eerder in de puberteit komen dan jongens. Jongens lopen eigenlijk twee jaar achter, of meisjes twee jaar voor - het is maar hoe je het zien wilt. Meisjes van vijftien zitten op hetzelfde niveau als jongens van zeventien. Gemiddeld dan.
Oud 11-06-2006, 11:57
Baas-J
Baas-J is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-06-2006 @ 11:05 :
Ook dat... voor een meisje is het makkelijker om een sexpartner te vinden dan voor een jongetje idd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 12:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-06-2006 @ 11:05 :
Spijker. Kop.
Oud 11-06-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Baas-J schreef op 11-06-2006 @ 12:57 :
Ook dat... voor een meisje is het makkelijker om een sexpartner te vinden dan voor een jongetje idd
waar baseer je dat op?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 12:24
Baas-J
Baas-J is offline
Waar baseer je dat op... is goede vraag...
Maar het is over het algemeen wel zo dat jonge meisjes vaak oudere vriendjes hebben zegmaar. En verder eigenlijk op wat je om je heen voor geluiden hoort...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 12:42
Verwijderd
Ligt er ook aan hoe je zelf bent. Als ik wil had ik nu al minstens met 5 jongens naar bed kunnen gaan . Maar ik heb geen zin om het voor de 'zomaar' te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 13:17
Vice
Vice is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 11-06-2006 @ 11:14 :
Meisjes willen het gewoon eerder doen.
Oud 11-06-2006, 13:19
Verwijderd
Ik denk dat meisjes gemiddeld iets jonger zijn dan jongens wanneer ze ontmaagd worden. Maar ik denk niet dat het (veel) meer dan een jaar zal schelen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 13:34
AngelLena
AngelLena is offline
Scheelt vrij weinig dacht ik. Gemiddeld iets eerder maar volgens mij scheelde dat iets van 13 maanden (meen ik laatst ergens gelezen te hebben, pin me nergens op vast). Zal denk ik veel te maken hebben met dat meiden net iets eerder in de pubertijd komen ja.
Oud 11-06-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Chalyneoin schreef op 11-06-2006 @ 13:11 :
waar baseer je dat op?
Een jongen loopt de kroeg in en vraagt: "Iemand neuken?" Hij word hoogstwaarschijnlijk uitgelachen, krijgt misschien nog wel een klap in zijn gezicht...

Een meisje loop de kroeg in en vraagt:"Iemand neuken"
Reactie: Yeahhh!

Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 11-06-2006 @ 15:54 :
Een jongen loopt de kroeg in en vraagt: "Iemand neuken?" Hij word hoogstwaarschijnlijk uitgelachen, krijgt misschien nog wel een klap in zijn gezicht...

yup
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 16:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Meisjes zijn op dat gebied vaak net iets eerder dan jongens. Is wel eens onderzoek naar gedaan hoor

Antwoorden van jongeren tussen 16 en 20 jaar mbt seksuele ervaringen. Getallen geven percentages weer.

- Oppervlakkig zoenen:
Jongens: 85 Meisjes: 86

- Hevig zoenen (tong):
Jongens: 82 Meisjes: 78

- (laten) aanraken bedekte borsten:
Jongens: 75 Meisjes: 78

- (laten) aanraken onbedekte borsten:
Jongens: 71 Meisjes: 72

- Betasten van elkaars geslachtsdelen:
Jongens: 67 Meisjes: 66

- Geslachtsdelen tegen elkaar:
Jongens: 48 Meisjes: 52

- coïtus:
Jongens: 37 Meisjes: 40

(Uit: De ontwikkeling van het kind, FC Verhulst)
Oud 11-06-2006, 16:27
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-06-2006 @ 17:10 :
Meisjes zijn op dat gebied vaak net iets eerder dan jongens. Is wel eens onderzoek naar gedaan hoor

Antwoorden van jongeren tussen 16 en 20 jaar mbt seksuele ervaringen. Getallen geven percentages weer.

- Oppervlakkig zoenen:
Jongens: 85 Meisjes: 86

- Hevig zoenen (tong):
Jongens: 82 Meisjes: 78

- (laten) aanraken bedekte borsten:
Jongens: 75 Meisjes: 78

- (laten) aanraken onbedekte borsten:
Jongens: 71 Meisjes: 72

- Betasten van elkaars geslachtsdelen:
Jongens: 67 Meisjes: 66

- Geslachtsdelen tegen elkaar:
Jongens: 48 Meisjes: 52

- coïtus:
Jongens: 37 Meisjes: 40

(Uit: De ontwikkeling van het kind, FC Verhulst)
Oh, maar dat scheelt niet eens zoveel, overal maar een paar procent.
Oud 11-06-2006, 17:00
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Ik denk dat meisjes over het algemeen iets eerder zijn. Ik ken jongens die het erom doen om hun ego iets op te krikken, en er dus maar al te graag vertellen hoe jong ze wel niet waren en hoeveel meisjes er niet gescoord zijn in een kort tijdsbestek. Right, en juist zij geven in mijn ogen het vertekende beeld.

Bij de meeste mensen uit mijn omgeving is de ervaring toch wel dat de meisjes gemiddeld een jaartje eerder zijn. Deels verklaarbaar door het eerder in de pubertijd komen denk ik. Nevermind, ik had ook nog een stuk jonger kunnen zijn en inmiddels op nr. zoveel kunnen zitten maar zo werkt het voor mij gewoon niet. Krijg je het weer; Het is vast en zeker ook persoonsafhankelijk.

Sell-by.date
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 18:57
WRONGLIKEGOD
WRONGLIKEGOD is offline
als een meisje eerder wordt ontmaagd en een jongen niet, door wie moet een meisje dan ontmaagd worden?
Oud 11-06-2006, 19:04
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
WRONGLIKEGOD schreef op 11-06-2006 @ 19:57 :
als een meisje eerder wordt ontmaagd en een jongen niet, door wie moet een meisje dan ontmaagd worden?
Door een oudere jongen.

Dat is de grap meestal. Meisje valt op oudere jongen, dus meisje wordt jonger ontmaagd.
Oud 11-06-2006, 19:07
WRONGLIKEGOD
WRONGLIKEGOD is offline
ow ja hehe ff vergeten ^
Oud 11-06-2006, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 11-06-2006 @ 17:27 :
Oh, maar dat scheelt niet eens zoveel, overal maar een paar procent.
Maar het zijn ook mensen tussen de 16 en 20 jaar, de meerderheid is dan wel ontmaagd, lijkt me.
Maar ik denk dat als je zou kijken naar hoeveel procent van de 16 jarige meisje ontmaagd is, het er meer zijn dan het aantal 16 jarige jongens.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 19:52
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2006 @ 20:44 :
Maar het zijn ook mensen tussen de 16 en 20 jaar, de meerderheid is dan wel ontmaagd, lijkt me.
Maar ik denk dat als je zou kijken naar hoeveel procent van de 16 jarige meisje ontmaagd is, het er meer zijn dan het aantal 16 jarige jongens.
Ja, daar zit wat in.
Oud 11-06-2006, 20:04
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
meisjes zijn iets eerder volwassen, en vallen daarom vaak op oudere jongens en met die jongens hebben ze ook seks, waardoor de meisjes wel en de jongens (die dezelfde leeftijd hebben als de meisjes) niet ontmaagd zijn

(denk ik.. )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 20:44
Supreme Dutch
meidjes.. Zag op de middelbare school vrij veel meidjes van 14/15 die vriend van 18/19 hadden die ze dan kwamen ophalen.. en dan gingen ze niet alleen een ijsje halen.. Bij jongens zie je dat doorgaans minder
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 23:58
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 11-06-2006 @ 13:11 :
waar baseer je dat op?
Dat zie je overal. Mannen willen gewoon veel meer neuken. Ook binnen relaties. Waarom denk je dat bijna alle prostitué(es) vrouwen zijn ?

Om ff op de vraag van de TS te antwoorden, meisjes worden idd eerder ontmaagd, niet omdat ze eerder in de puberteit komen (dat speelt geen rol want op elke leeftyd willen mannen meer), maar omdat ze oudere vriendjes nemen, en omdat er meer vrouwen zijn dan mannen op jonge leeftijd. De jonge mannen die geen lief vinden trekken de statistieken scheef in het 'voordeel' van de vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 01:07
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 12-06-2006 @ 00:58 :
Dat zie je overal. Mannen willen gewoon veel meer neuken. Ook binnen relaties. Waarom denk je dat bijna alle prostitué(es) vrouwen zijn ?

Om ff op de vraag van de TS te antwoorden, meisjes worden idd eerder ontmaagd, niet omdat ze eerder in de puberteit komen (dat speelt geen rol want op elke leeftyd willen mannen meer), maar omdat ze oudere vriendjes nemen, en omdat er meer vrouwen zijn dan mannen op jonge leeftijd. De jonge mannen die geen lief vinden trekken de statistieken scheef in het 'voordeel' van de vrouwen.

ach, in ieder geval heb je het idee dat je gelijk hebt

maar het is natuurlijk een grote load of bollocks
Oud 12-06-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 12-06-2006 @ 00:58 :
Dat zie je overal. Mannen willen gewoon veel meer neuken. Ook binnen relaties.
Ooooooh. Goed dat je het zegt. Heb ik dat toch al een paar jaar verkeerd begrepen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 14:39
Nona
Nona is offline
Citaat:

Joah, heb ook weleens een onderzoekje gelezen waarbij jongens en meisjes serieus aan het andere ggeslacht gingen vragen of ze naar de film wilden, uit eten, stappen en ook seks. Het bleek allemaal echt waar te zijn.
Oud 12-06-2006, 15:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-06-2006 @ 17:10 :

Is dit significant??
Oud 12-06-2006, 16:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-06-2006 @ 16:45 :
Is dit significant??
Waarom niet? Als ik iets overneem uit een boek, doe ik dat wel in zijn geheel. Het is een citaat en daar ga ik niet zelf dingen aan veranderen of weglaten, want dan klopt het niet meer. Bovendien was het in dit geval wel handig om te weten, anders zijn de uitkomsten veel te vrij te interpreteren.

Als er iets niet significant is in dit tpoic, was dat wel jouw vraag...
Oud 12-06-2006, 16:55
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:

Idd. Dus, als je het als vrouw moeilijk vindt om een sexrelatie te krijgen kun je er bijna vanuit gaan dat je niet moeders mooiste bent
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 17:05
Flab
Flab is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 12-06-2006 @ 17:55 :
Idd. Dus, als je het als vrouw moeilijk vindt om een sexrelatie te krijgen kun je er bijna vanuit gaan dat je niet moeders mooiste bent
En als jongen er vanuit gaan dat je normaal bent als je geen sexrelatie kan krijgen?! Heb nou nooit echt het idee gehad dat sekse alles bepalend is voor leeftijd van ontmaagden. Natuurlijk voor dat procentuele verschil wel, maar verder spelen dingen als volwassenheid en bereidheid tot een serieuze relatie een grote rol naar mijn mening.

Of is dat ook allemaal omdat meisjes eerder 'volwassen' zijn, want zover ik weet is dat alleen lichamelijk...

Of...misschien moest ik maar niet serieus op je post ingaan...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 17:16
Drez
Drez is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-06-2006 @ 17:39 :
Waarom niet? Als ik iets overneem uit een boek, doe ik dat wel in zijn geheel. Het is een citaat en daar ga ik niet zelf dingen aan veranderen of weglaten, want dan klopt het niet meer. Bovendien was het in dit geval wel handig om te weten, anders zijn de uitkomsten veel te vrij te interpreteren.

Als er iets niet significant is in dit tpoic, was dat wel jouw vraag...
Ik vind je bron eerder wat dubieus.
Oud 12-06-2006, 17:31
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
dReZ schreef op 12-06-2006 @ 18:16 :
Ik vind je bron eerder wat dubieus.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat citaat las.
Oud 12-06-2006, 18:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ach, er werd toch ook door niemand naar keiharde cijfers gevraagd? Toen ik het topic las, herinnerde ik me dat ik daar ooit eens iets over gelezen had. Dus dat poste ik, om er voor zover ik dat kon, een beetje een beeld van te geven.

En als jullie het boek niet kennen, hoe kunnen jullie de bron dan dubieus vinden? En als jullie het boek wel kennen, wisten jullie dat die gegevens onderdeel waren van een heel hoofdstuk over de seksuele ontwikkeling in de adolescentieperiode en dat het dus wel degelijk ergens op gebaseerd is; het komt gewoon uit een vernieuwd studieboek
Oud 12-06-2006, 20:01
Meadow
Meadow is offline
Bij mij en mijn vriend scheelde het 2/3 dagen, ik iets eerder. . Hij was toen 20, ik 17. Dat zou het wel bevestigen, maar er zijn ook genoeg jongens die heel vroeg ontmaagd worden. Als je het echt wilt weten zou je misschien een mail kunnen sturen naar 't CBS?
Oud 12-06-2006, 22:16
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-06-2006 @ 15:20 :
Ooooooh. Goed dat je het zegt. Heb ik dat toch al een paar jaar verkeerd begrepen.
Was jy dat niet die ergens in een topic postte dat mannen al bly zyn als ze eens aan tieten mogen komen ?
Hoe zou het komen dat je het woord 'mogen' gebruikt denk je ?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 12-06-2006 @ 23:16 :
Was jy dat niet die ergens in een topic postte dat mannen al bly zyn als ze eens aan tieten mogen komen ?
Dat mannen in principe aan de meeste tieten die ze tegenkomen (zouden) willen zitten, is wat anders dan dat ze ook altijd meer seks willen. Oftewel, dat niet iedereen aan een meisje d'r tieten mag zitten, wil niet zeggen dat haar seksdrive minder hoog is. Ze wil gewoon niet dat zomaar jongens aan haar tieten zitten.

Jij hebt óf geen, óf de verkeerde relaties gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat is dat met die y's?
Oud 12-06-2006, 23:49
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-06-2006 @ 23:28 :
Dat mannen in principe aan de meeste tieten die ze tegenkomen (zouden) willen zitten, is wat anders dan dat ze ook altijd meer seks willen. Oftewel, dat niet iedereen aan een meisje d'r tieten mag zitten, wil niet zeggen dat haar seksdrive minder hoog is. Ze wil gewoon niet dat zomaar jongens aan haar tieten zitten.
En hoe komt het dan dat mannen aan de meeste tieten die ze tegenkomen (zouden) willen zitten ?? Wat is het mechanisme dat erachter zit ? Juist ! Sexlust ! Pure Sexlust !

Citaat:
Morgan schreef op 12-06-2006 @ 23:28 :

Jij hebt óf geen, óf de verkeerde relaties gehad.
En jy hebt geen of alleen maar mannen met een laag libido gehad
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 23:51
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Juice schreef op 12-06-2006 @ 23:51 :
Wat is dat met die y's?
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post21923560
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 00:01
Uice
Uice is offline
O ja, het kost ook zoveel tijd op twee toetsen in te drukken dan één.
Oud 13-06-2006, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Jy y.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 07:28
Verwijderd
Is gewoon onderzocht en dat blijken meisjes te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-06-2006 @ 00:49 :
En hoe komt het dan dat mannen aan de meeste tieten die ze tegenkomen (zouden) willen zitten ?? Wat is het mechanisme dat erachter zit ? Juist ! Sexlust ! Pure Sexlust !

En jy hebt geen of alleen maar mannen met een laag libido gehad
Nogmaals - dat mannen misschien met meer verschillende mensen seks willen, wil niet zeggen dat ze een hoger libido hebben. Alleen dat het ze minder uitmaakt met wíe ze het hebben. Cultureel danwel biologisch bepaald. Maar binnen een relatie meer seks willen? Dan vermoed ik dat je het idee niet aantrekkelijk genoeg hebt gemaakt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten