Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en je moet je vooral niet te druk erom maken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Op het gymnasium waar heen ik ging waren de eisen: - in overleg bij gym. advies van school - in overleg bij negatief advies school maar cito >541 en je werd gelijk toegelaten bij gym advies school en cito score boven de 541. Ik had een score van 539 maar ben gewoon toegelaten ![]() Als tip heb ik raffel niet af en laat je niet afleiden en wees niet te zenuwachtig. Dat waren mijn fouten. Teneerste sliep ik niet en kwam ik moet aan op school. tentweede bij ons waren ze aan het verbouwen en dat maakte geluid en daar liet ik me door afleiden. Ten derde ik had alle cito oefeningen in helft van de tijd af en ipv ze nog een keer door kijken ging ik lezen. (De vierde redenen waarom de cito score bij mij lager uitviel was omdat ik een lichte vorm van dyslexie heb en ze dat toen niet wisten. Had een taal score van 45% = C -> 55% had het beter gemaakt) Veel succes gewoon je best doen en als je tijd over heb kijk je het nog een keer rustig door als je zeker weet dat er geen slordigheidsfouten meer in zitten dan pas mag je gaan lezen of voor je uitstaren. edit: stomme fout gemaakt is nu verbeterd.
Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 15:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor TS: Goed slapen de dagen van tevoren. Je best doen uiteraard. Verwacht niet iets heel moeilijks en ga er niet over lopen stressen. |
![]() |
||
Citaat:
Citotoets kun en moet je niet voorbereiden. Dat geeft alleen maar een vertekend beeld van jouw kunnen. En die toets is niet moeilijk ofso hoor. Hij is gemaakt op een niveau wat dr van alle achtstegroepers redelijk te verwachten is. Dat weet jouw school ook, dus jullie zijn er al helemaal op voorbereid. Succes!
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Dit zijn de score's en adviezen: 500 - 520 - lwoo 520 - 529 - VMBO beroepsgerichte leerwegen 530 - 538 - VMBO theoretisch (het voormalige MAVO) en/of MAVO/HAVO brugklas 539 - 545 - HAVO en/of HAVO/VWO brugklas 542 - 550 - VWO 545 - 550 - Gymnasium
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je gymnasium wil doen zul je extra uren eraan moeten besteden per week en heb je minder tijd over voor de andere vakken, dus moet je gemakkelijk kunnen leren. Gymnasiasten hebben het over het algemeen een stuk zwaarder dan mensen die gewoon atheneum doen, dus dat moet je wel aankunnen. Overigens kun je met 542 ofzo ook nog wel op een gymnasium worden toegelaten, ze kijken niet alleen naar de Cito. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee, even serieus, het is toch logisch, het is gewoon iets zwaarder dan atheneum denk ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Makkelijkere cito-toets voor groep basisschoolleerlingen Verwijderd | 81 | 07-11-2012 13:23 | |
Algemene schoolzaken |
Cito nomering Bessy100 | 1 | 10-01-2012 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ouders wantrouwen cito-toets Love & Peace | 80 | 01-03-2007 16:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
CITO examens Frans en Duits robopij | 5 | 01-02-2005 15:10 | |
Algemene schoolzaken |
CITO-toets afschaffen? Verwijderd | 40 | 08-10-2004 15:40 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolexamen Cito : Duits en Frans Demeter | 33 | 05-02-2002 17:41 |