Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder praten is belangrijk, dus dat gewoon blijven doen. En hoe erg is het nu als ze 1 dag (dat is maar een klein gedeelte van haar hele ongesteldheid) in de maand even niet zo graag met je wil knuffelen, als je weet dat dit aan haar ongesteldheid te wijten is (als het een andere reden had, dan kon je je nog zorgen maken, dat hoeft nu niet). Ik zou me er maar gewoon overheen zetten; gewoon lief voor haar blijven doen, misschien slaat het dan nog wel een keer om, anders is het iig. niet jouw schuld dat ze zich tijdens die ene dag slecht voelt. Zelf heb ik hier gelukkig helemaal geen last van.
||
![]() |
Citaat:
Haar met rust laten, lijkt mij een verstandige optie maar geschikt.. dat is maar de vraag. Ik respecteer haar en behandel haar ook niet anders dan normaal. Dat ik haar vertroetel doe ik ook normaal gesproken en dat waardeert ze enorm. Maar wanneer ze ongesteld is, verandert haar stemming drastisch en negeert ze me terwijl ze normaal gesproken kei enthousiast wordt als ik haar vertroetel. Dit vind ik wel een beetje raar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal heb ik nergens last van als ik ongesteld ben, maar als ik een periode met veel stress ofzo heb kan ik best raar reageren. Ik weet dan van tevoren al dat ik niet tegen kritiek kan, maar als iemand juist heel aardig doet kan ik ook heel bot reageren. Ik ben dan ook veel minder zelfverzekerd, heb soms huilbuien enz.. echt vervelend maar ik kan er dan echt niks aan doen. Dit is bij jou vriendin denk ik ook zo. Ze kan er niks aan doen dat ze zo reageert, wil het waarschijnlijk ook helemaal niet. Ik denk ook dat ze daarom zegt dat er niks aan de hand is, want dat is eigenlijk ook zo. Wat er dus allemaal in het hoofd van een meisje gebeurt weet ik ook niet.. maar het kan echt vaag zijn en als meisje kun je daar ook niks aan doen.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb gehoord dat meisjes die aan de pil zijn niet zo'n last hebben (beter gezegd: minder) van stemmingwisselingen. Mijn vriendin is momenteel niet aan de pil.. Ik ga haar niet zeggen dat ze aan de pil moet want ik vind gewoon dat ze dat zelf moet weten. Maar ik wil wel graag weten of dit klopt. Natuurlijk kan ik google gebruiken maar wil eens weten of mensen hiermee ervaring hebben. Tja, sorry als ik jullie lastig val met mijn verhaal maar ik houd nou eenmaal van mn vriendin knuffelen en als ik dit niet kan dan ga ik dit doen ![]() Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 21:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel sterkte enzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Werd net opgebeld door een vriendin die hysterisch was omdat de auteur van het boek dat ze leest dezelfde voornaam heeft als haar bijna-vriendje... "oh het is echt een teken"blablabla ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes met alles verder, ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je nu haar even los moet laten en andere dingen moet doen, je leven weer 'oppakken' en met vrienden omgaan. Als zij nog contact met je wil, laat haar dan jou benaderen want jij hebt genoeg gedaan om te laten zien dat je om haar geeft. Succes ermee! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
erug vaag hippie jesse | 9 | 20-04-2004 13:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
vaag *gerommel* in mn buik Eurydice | 8 | 30-10-2003 09:23 | |
Software & Hardware |
XVID codec doet vaag Maradinus | 1 | 26-03-2003 14:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dit is ECHT heel vaag, lezen!!!is dit hallucinatie of what ever?? devilcat | 18 | 30-01-2003 19:54 | |
Liefde & Relatie |
mun beste vriend doet vaag---->lees ff!!! BrunetJuh | 8 | 22-05-2002 13:58 | |
Software & Hardware |
mijn comp doet vaag (rebooten e.d.) huvie | 14 | 18-10-2001 17:16 |