Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2006, 16:20
whertus
whertus is offline
Hallo,

ik heb een vriendin die net als ieder vrouw maandelijks ongesteld wordt. Opzich niks mis daarmee.. alleen de vaagheid rond haar stemming vind ik nogal bout. Ik wil niet gaan zeggen nu dat ik mn vriendin niks vindt ofzo.. ze is een kei lieve schat van een meid en ik hou zielsveel van haar maar het probleem is dat ze nogal vaag gedraagd als ze ongesteld is. Ze is dan naar mij toe niet genegen maar naar andere jongens juist wel Als ik haar wil knuffelen of haar warm wil houden als ze het koud heeft wil ze dit liever niet. En als ik vraag waarom ze zich zo gedraagd zegt ze dat er niks aan de hand is. Normaal gesproken is ze altijd wel kei knuffelig hoor maar kvind het gewoon irritant als er elke maand een dag is dat ze dit niet wilt (klinkt ego i know *shame*). Ik weet dat dit al vaak besproken is en al helemaal dat ongesteldheid gepaard gaat met stemmingwisselingen maar dames.. tuurlijk is ongesteldheid niet leuk, alle respect daarvoor maar gebeurd dit nou alleen bij mij of is dat bij andere ook zo het geval?

Sorry dat ik dit een beetje in telegramstijl heb geschreven maar als je het niet snapt dan schrijf ik het later wel wat duidelijker over als ik meer tijd over heb.

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2006, 16:44
Gothic
Gothic is offline
Ik doe niet zo raar zover ik weet.
Oud 28-04-2006, 16:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil juist knuffels van hem, en zoveel mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:58
Verwijderd
Aan mij kan je niets merken

Misschien kan je je vriendin eens vragen of ze dit eens kan voorleggen aan de huisarts. Misschien dat hij suggesties heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 17:36
whertus
whertus is offline
mja, als ik weet dat ze ongesteld is dan probeer ik zoveel mogelijk haar te vertroetelen maar ze negeert me merk ik. Ik snap echt niet wat ik nou fout doe.. kvind dat ongesteld gedoe maar een raar verschijnsel. Bevorderend voor het kweken van het nageslacht maarja.. wat gebeurt er nou precies in het hoofd van vrouwen wanneer ze ongesteld zijn vraag ik me soms wel af. Waarom die omswitch van knuffelmaatje naar negeermaatje.. vind het wel balen als dit bij mij gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 17:39
I C U
I C U is offline
Ieder meisje reageert anders als ze ongesteld is. Tja, kan je verder weinig mee, behalve haar die ene dag of ontwijken, of gewoon verdragen.

Is ze aan de pil, trouwens? Ik geloof dat bij mij de stemmingswisselingen enzo minder zijn geworden sinds ik aan de pil ben... Anders is de huisarts een optie, maar denk niet dat zij dat leuk zou vinden, krijg niet de indruk dat zij vindt dat er iets mis is.
Oud 28-04-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 28-04-2006 @ 18:39 :
Anders is de huisarts een optie, maar denk niet dat zij dat leuk zou vinden, krijg niet de indruk dat zij vindt dat er iets mis is.
dat misschien niet, maar als je je relatie en je vriend belangrijk vindt kan het toch geen kwaad om te proberen?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 17:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
Nala schreef op 28-04-2006 @ 18:46 :
dat misschien niet, maar als je je relatie en je vriend belangrijk vindt kan het toch geen kwaad om te proberen?
Tja, ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze het onzinnig zou vinden, zoiets zou ik denk ik ook hebben . Maar goed, dat ligt aan haar, natuurlijk. Zoals je zegt, zo'n grote moeite is het ook niet.
Oud 28-04-2006, 19:04
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
whertus schreef op 28-04-2006 @ 18:36 :
wat gebeurt er nou precies in het hoofd van vrouwen wanneer ze ongesteld zijn vraag ik me soms wel af.
Nou, dat is best op te zoeken. Loop even naar de bibliotheek en zoek eens een paar boeken op.
Verder praten is belangrijk, dus dat gewoon blijven doen. En hoe erg is het nu als ze 1 dag (dat is maar een klein gedeelte van haar hele ongesteldheid) in de maand even niet zo graag met je wil knuffelen, als je weet dat dit aan haar ongesteldheid te wijten is (als het een andere reden had, dan kon je je nog zorgen maken, dat hoeft nu niet). Ik zou me er maar gewoon overheen zetten; gewoon lief voor haar blijven doen, misschien slaat het dan nog wel een keer om, anders is het iig. niet jouw schuld dat ze zich tijdens die ene dag slecht voelt.
Zelf heb ik hier gelukkig helemaal geen last van.
Oud 28-04-2006, 19:19
Papillonne
Papillonne is offline
Misschien vindt ze dat je juist te lief bent en doordat ze ongesteld is reageert ze hier geirriteerd op? 't Is maar een suggestie als ik zo het bovenstaande lees. Sommige meisjes willen juist met rust gelaten worden/als 'gewoon' worden behandeld en juist niet in de watten gelegd worden als ze ongesteld zijn... (ikzelf word het liefst de hele dag geknuffeld maarja het is dus iets persoonlijks)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:07
whertus
whertus is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 28-04-2006 @ 20:19 :
Misschien vindt ze dat je juist te lief bent en doordat ze ongesteld is reageert ze hier geirriteerd op? 't Is maar een suggestie als ik zo het bovenstaande lees. Sommige meisjes willen juist met rust gelaten worden/als 'gewoon' worden behandeld en juist niet in de watten gelegd worden als ze ongesteld zijn... (ikzelf word het liefst de hele dag geknuffeld maarja het is dus iets persoonlijks)
Mn vriendin is juist diegene die veel wilt knuffelen. Dat ik misschien te lief bent is wel een beetje vaag.. moet ik me dan anders gaan opstellen dan ik ben soms? Me anders voor gaan doen dan normaal.. dit ga ik niet doen nee..
Haar met rust laten, lijkt mij een verstandige optie maar geschikt.. dat is maar de vraag. Ik respecteer haar en behandel haar ook niet anders dan normaal. Dat ik haar vertroetel doe ik ook normaal gesproken en dat waardeert ze enorm. Maar wanneer ze ongesteld is, verandert haar stemming drastisch en negeert ze me terwijl ze normaal gesproken kei enthousiast wordt als ik haar vertroetel. Dit vind ik wel een beetje raar.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:12
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 28-04-2006 @ 21:07 :
Mn vriendin is juist diegene die veel wilt knuffelen. Dat ik misschien te lief bent is wel een beetje vaag.. moet ik me dan anders gaan opstellen dan ik ben soms? Me anders voor gaan doen dan normaal.. dit ga ik niet doen nee..
Haar met rust laten, lijkt mij een verstandige optie maar geschikt.. dat is maar de vraag. Ik respecteer haar en behandel haar ook niet anders dan normaal. Dat ik haar vertroetel doe ik ook normaal gesproken en dat waardeert ze enorm. Maar wanneer ze ongesteld is, verandert haar stemming drastisch en negeert ze me terwijl ze normaal gesproken kei enthousiast wordt als ik haar vertroetel. Dit vind ik wel een beetje raar.
Ah oke. Mja ik reageerde ook maar op het verhaal zoals ik het had begrepen he Ik zou zeggen praat er nogmaals over met haar op het moment dat ze niet ongesteld is, dan staat ze er misschien meer voor open dan op het moment zelf.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:21
whertus
whertus is offline
Ja, praten is de keyword.. ik ben alleen bang dat ze dan juist daardoor dadelijk geirriteerd raakt want ik weet dat ze niet zo graag over problemen praat en bovendien is ze zelf van mening dat er niks aan de hand is. Nu ik zo naar mezelf kijk lijk ik echt dik onder haar duim te zitten.. alsof zij de broekriem aan heeft.. pfff.. relatie beginnen is één ding.. onderhouden is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:35
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 28-04-2006 @ 21:21 :
Ja, praten is de keyword.. ik ben alleen bang dat ze dan juist daardoor dadelijk geirriteerd raakt want ik weet dat ze niet zo graag over problemen praat en bovendien is ze zelf van mening dat er niks aan de hand is. Nu ik zo naar mezelf kijk lijk ik echt dik onder haar duim te zitten.. alsof zij de broekriem aan heeft.. pfff.. relatie beginnen is één ding.. onderhouden is een tweede.
Hee het moet wel leuk blijven he! Als jij ergens mee zit, moet je daarover kunnen praten met je vriendin. Een relatie waarin je niet met elkaar kunt praten is een slechte relatie imo.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:57
Nonaj
Nonaj is offline
Ze kan last hebben van stemmingswisselingen als ze ongesteld is en daar chagrijnig door worden, zoals Papillonne al zei.

Verder wil ik liever niet als ik heel erg veel pijn heb dat er iemand aan me zit, want dan vind ik dat alleen maar irritant. Als ik een beetje pijn heb wil ik juist wel graag geknuffeld worden....misschien dat dat in je vriendin's geval ook zo is?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
whertus schreef op 28-04-2006 @ 17:20 :
Ik weet dat dit al vaak besproken is en al helemaal dat ongesteldheid gepaard gaat met stemmingwisselingen maar dames.. tuurlijk is ongesteldheid niet leuk, alle respect daarvoor maar gebeurd dit nou alleen bij mij of is dat bij andere ook zo het geval?
Meisjes reageren meestal niet chagrijnig omdat ongesteldheid niet 'leuk' is. Ze weten zelf vaak niet eens waarom ze op een bepaalde manier reageren.
Meestal heb ik nergens last van als ik ongesteld ben, maar als ik een periode met veel stress ofzo heb kan ik best raar reageren. Ik weet dan van tevoren al dat ik niet tegen kritiek kan, maar als iemand juist heel aardig doet kan ik ook heel bot reageren.
Ik ben dan ook veel minder zelfverzekerd, heb soms huilbuien enz.. echt vervelend maar ik kan er dan echt niks aan doen.

Dit is bij jou vriendin denk ik ook zo. Ze kan er niks aan doen dat ze zo reageert, wil het waarschijnlijk ook helemaal niet.
Ik denk ook dat ze daarom zegt dat er niks aan de hand is, want dat is eigenlijk ook zo.
Wat er dus allemaal in het hoofd van een meisje gebeurt weet ik ook niet.. maar het kan echt vaag zijn en als meisje kun je daar ook niks aan doen..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 21:26
whertus
whertus is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 28-04-2006 @ 21:35 :
Hee het moet wel leuk blijven he! Als jij ergens mee zit, moet je daarover kunnen praten met je vriendin. Een relatie waarin je niet met elkaar kunt praten is een slechte relatie imo.
Helemaal met je eens, mn vriendin en ik praten opzich best veel hoor. Uit ervaring weet ik dat ze het niet leuk vindt om over problemen te praten (wie wel?) maar altijd komen we wel uit samen. Maar het is zeker wel vermoeiend om gesprekken in goede banen te leiden. Hierop heb ik eigenlijk niets meer aan toe te voegen. Ik bel mn vriendin binnekort op om te gaan praten hierover.. moet eerst uit gaan zoeken hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Citaat:
shining schreef op 28-04-2006 @ 21:57 :
Meisjes reageren meestal niet chagrijnig omdat ongesteldheid niet 'leuk' is. Ze weten zelf vaak niet eens waarom ze op een bepaalde manier reageren.
Meestal heb ik nergens last van als ik ongesteld ben, maar als ik een periode met veel stress ofzo heb kan ik best raar reageren. Ik weet dan van tevoren al dat ik niet tegen kritiek kan, maar als iemand juist heel aardig doet kan ik ook heel bot reageren.
Ik ben dan ook veel minder zelfverzekerd, heb soms huilbuien enz.. echt vervelend maar ik kan er dan echt niks aan doen.

Dit is bij jou vriendin denk ik ook zo. Ze kan er niks aan doen dat ze zo reageert, wil het waarschijnlijk ook helemaal niet.
Ik denk ook dat ze daarom zegt dat er niks aan de hand is, want dat is eigenlijk ook zo.
Wat er dus allemaal in het hoofd van een meisje gebeurt weet ik ook niet.. maar het kan echt vaag zijn en als meisje kun je daar ook niks aan doen..
God is echt een rare kwibus en speelt een raar spelletje (niet aanvallend bedoeld als ik hiermee iemand kwets) grapje
Ik heb gehoord dat meisjes die aan de pil zijn niet zo'n last hebben (beter gezegd: minder) van stemmingwisselingen. Mijn vriendin is momenteel niet aan de pil.. Ik ga haar niet zeggen dat ze aan de pil moet want ik vind gewoon dat ze dat zelf moet weten. Maar ik wil wel graag weten of dit klopt. Natuurlijk kan ik google gebruiken maar wil eens weten of mensen hiermee ervaring hebben.

Tja, sorry als ik jullie lastig val met mijn verhaal maar ik houd nou eenmaal van mn vriendin knuffelen en als ik dit niet kan dan ga ik dit doen

Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 00:39
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 28-04-2006 @ 22:26 :
Ik heb gehoord dat meisjes die aan de pil zijn niet zo'n last hebben (beter gezegd: minder) van stemmingwisselingen. Mijn vriendin is momenteel niet aan de pil.. Ik ga haar niet zeggen dat ze aan de pil moet want ik vind gewoon dat ze dat zelf moet weten. Maar ik wil wel graag weten of dit klopt. Natuurlijk kan ik google gebruiken maar wil eens weten of mensen hiermee ervaring hebben.

Tja, sorry als ik jullie lastig val met mijn verhaal maar ik houd nou eenmaal van mn vriendin knuffelen en als ik dit niet kan dan ga ik dit doen
Ik ben wel aan de pil maar heb geen vriendje dus weet niet of ik meer of minder knuffelzin heb... Ik knuffel niet veel met 'gewone' vrienden dusja zou het echt niet weten, sorry
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 11:40
EggeD
EggeD is offline
Volgens mij is er ook een relatie tussen de hoeveelheid van zo'n hormoon (dat dan verschilt per maand) en het type man waarop een vrouw valt: ene moment wilt de vrouw een stoere man, andere moment een lieve, verzorgende man. Dit is dan ook weer te linken naar voortplanting/evolutie omdat ze dan neukt met de stoere man en goed kroost krijgt en dat de verzorgende man het kind kan opvoeden. Wat een wereldje. Maar goed dat geld nu niet echt meer, maar misschien ben je wel het slachtoffer van de nasleep van die mooie geschiedenis.
Oud 29-04-2006, 11:51
whertus
whertus is offline
Citaat:
EggeD schreef op 29-04-2006 @ 12:40 :
Volgens mij is er ook een relatie tussen de hoeveelheid van zo'n hormoon (dat dan verschilt per maand) en het type man waarop een vrouw valt: ene moment wilt de vrouw een stoere man, andere moment een lieve, verzorgende man. Dit is dan ook weer te linken naar voortplanting/evolutie omdat ze dan neukt met de stoere man en goed kroost krijgt en dat de verzorgende man het kind kan opvoeden. Wat een wereldje. Maar goed dat geld nu niet echt meer, maar misschien ben je wel het slachtoffer van de nasleep van die mooie geschiedenis.
Interessante theorie, het is natuurlijk niet zo dat ik een 'doetje' ben dat continue onder de plak zit. Als ik mezelf ga beschrijven vind ik mezelf best spontaan en sociaal (egoboost) en durf best te zeggen wat ik vind (soms komt het wel hard aan als ik iets zeg of men interpreteert het verkeerd). Daarom wilde ik eens eerst wat horen van andere mensen over dit onderwerp voordat ik met mn vriendin hierover ga hebben. In ieder geval veel dank voor de reacties allemaal!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 12:13
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
whertus schreef op 29-04-2006 @ 12:51 :
Interessante theorie, het is natuurlijk niet zo dat ik een 'doetje' ben dat continue onder de plak zit. Als ik mezelf ga beschrijven vind ik mezelf best spontaan en sociaal (egoboost) en durf best te zeggen wat ik vind (soms komt het wel hard aan als ik iets zeg of men interpreteert het verkeerd). Daarom wilde ik eens eerst wat horen van andere mensen over dit onderwerp voordat ik met mn vriendin hierover ga hebben. In ieder geval veel dank voor de reacties allemaal!
Ach, gewoon niet afspreken dan ofzo onder het mom van "moet je maar aardig doen".
Oud 29-04-2006, 12:43
Verwijderd
Met elkaar praten moet je leren. Het gaat vaak niet vanaf het begin vlekkeloos, maar op een gegeven moment weet je wel hoe je het beste met elkaar praten kan. Over het algmeen loopt een gesprek niet lekker als je elkaar verwijten gaat maken. Hou het bij jezelf zeg maar.

En als je vriendin niet aan de pil is kan het helemaal geen kwaad om eens een bezoekje aan de dokter te brengen. Het kan inderdaad zomaar zijn dat daardoor ze zich wat anders voelt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 21:09
whertus
whertus is offline
nevermind dit onderwerp.. vriendin net uitgemaakt.. lag niet aan dit.. foute berekening.. bummer.. am sad sad sad
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
whertus schreef op 29-04-2006 @ 22:09 :
nevermind dit onderwerp.. vriendin net uitgemaakt.. lag niet aan dit.. foute berekening.. bummer.. am sad sad sad
Ah.. wat schit voor je
Veel sterkte enzo..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:44
Oekie
Oekie is offline
Citaat:
whertus schreef op 29-04-2006 @ 22:09 :
Oud 30-04-2006, 12:10
Mara
Mara is offline
Ik ben dan ook niet knuffelig, zéker niet naar andere jongens toe. Dat ze niet knuffelig is snap ik, maar naar andere jongens toe wél vind ik wel raar, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-04-2006 @ 13:10 :
Dat ze niet knuffelig is snap ik, maar naar andere jongens toe wél vind ik wel raar, eerlijk gezegd.
Idd, dat zou ik echt niet vreten
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:23
whertus
whertus is offline
pff.. ksnap soms niet wat vrouwen willen.. ze zegt dat ik niet met haar praat. Maar hoe weet ik nou wanneer ik moet praten als zij niks zegt? Het communiceren moet van twee kanten komen dat weet ik.. maar ja, jongens zijn misschien wel onwetender dan meiden. zucht..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:17
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 30-04-2006 @ 13:23 :
pff.. ksnap soms niet wat vrouwen willen.. ze zegt dat ik niet met haar praat. Maar hoe weet ik nou wanneer ik moet praten als zij niks zegt? Het communiceren moet van twee kanten komen dat weet ik.. maar ja, jongens zijn misschien wel onwetender dan meiden. zucht..
Ahw, knuf. Maar ze maakt het dus uit omdat jullie niet voldoende praten? Misschien moeten jullie dan juist nu praten om zo de relatie te redden of is dat mission impossible?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:35
whertus
whertus is offline
Ik wil er alles aan doen om haar terug te krijgen.. ik wist namelijk niet dat ze hiermee zat.. want van haar kant kreeg ik ook niks te horen. Het kwam er gewoon op neer dat zij en ik gewoon niet veel met elkaar praatten en haar gevoelens voor mij begon te minderen. Ik wou dat ze hiermee eerder was gekomen dan had ik t misschien nog kunnen redden maar haar timing is inderdaad niet perfect. Ik wil er nu best voor vechten om onze relatie te redden maar het lijkt nu al dat ze het opgeeft en de handdoek in de ring te hebben gegooid. Opzich best slap van haar maar kijk, toen ik voor haar vocht ging ook niet alles geweldig.. maar ik bleef voor haar vechten wat uiteindelijk resulteerde dat ik haar hart heb gewonnen. Maar nu wil zij niet vechten voor onze relatie en dat vind ik niet leuk. Ik houd nog altijd zielsveel van haar maar zij heeft nu niet het gevoel dat ze eerst voor me had. Ze wilt nu gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaan. Het doet mij pijn om dit van haar te horen omdat ik weet dat ik fout ben geweest door niet met haar goed te communiceren. Maar evengoed is zij ook fout geweest door mij niks te laten weten dat het fout ging. Hoe moet ik nou weten of ik iets moet veranderen aan mij als ze niks zegt?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 16:38
whertus
whertus is offline
btw: haar timing is niet bepaald perfect.. nu net vlak voor mijn examens

ik probeer nu al een geruime tijd te leren maar het lukt niet life isn't really an easy task as i thought
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 19:17
MissT.
MissT. is offline
Ach jongen..

Sterkte..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 19:24
roosmar
roosmar is offline
Mja... daarom wilde ze waarschijnlijk ook minder knuffelen (en met andere jongens wel...).

Klote, joh! Sterkte.
Oud 30-04-2006, 20:04
Meadow
Meadow is offline
Ik plan mijn ongesteldheid om mijn vriend heen. Dat kna makkelijk, want ik slik de pil en door de afstand zien we elkaar alleen in het weekend. Ben als ik ongesteld ben vaak ook best chaggie, dus het is maar goed ook. Ik zou zeggen; feed her chocolate .
Oud 01-05-2006, 17:15
whertus
whertus is offline
Citaat:
roosmar schreef op 30-04-2006 @ 20:24 :
Mja... daarom wilde ze waarschijnlijk ook minder knuffelen (en met andere jongens wel...).

Klote, joh! Sterkte.
thnx, weet je wat het gekke is.. overal waar ik nu kom of kijk.. alles leg ik met haar in verband.. zoals ik nu naar je naam kijk 'roosmar'.. mn vriendin heet roos.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:09
Oekie
Oekie is offline
Citaat:
whertus schreef op 01-05-2006 @ 18:15 :
thnx, weet je wat het gekke is.. overal waar ik nu kom of kijk.. alles leg ik met haar in verband.. zoals ik nu naar je naam kijk 'roosmar'.. mn vriendin heet roos.
Dat is altijd als het net uit is.
Oud 02-05-2006, 14:38
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Oekie schreef op 01-05-2006 @ 19:09 :
Dat is altijd als het net uit is.
En als het bijna aan is ook.
Werd net opgebeld door een vriendin die hysterisch was omdat de auteur van het boek dat ze leest dezelfde voornaam heeft als haar bijna-vriendje... "oh het is echt een teken"blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:14
Verwijderd
Citaat:
whertus schreef op 01-05-2006 @ 18:15 :
Hahaha, ja, erg is dat, mijn ex heeft ook zo'n naam die veel te vaak voorkomt. Doe je zo je best om niet aan iemand te denken, en dan kom je telkens dingen tegen die gewoon automatisch aan hem linken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 16:54
Verwijderd
Ik weet dat ik echt extreem reageer op ongesteldheid. Voor ik aan de pil was, was ik gewoon iedere maand een paar dagen ontzettend depressief en hysterisch. Nadat ik aan de pil ben gegaan is het gelukkig wel minder geworden.. Maar het is nog steeds best heftig.

Ik kan het uittelen. Rond de twintigste van de maand gaat mijn vriend iets fout doen en ga ik een probleem maken.. Ik raak me er steeds bewuster van en kan het nu wat meer sturen, maar het is soms echt verschrikkelijk. Ik vind niets leuk, ik heb nergens zin in en ik wil niet aangeraakt worden. Mijn vriend staat dichtbij me, dus ik reageer het al snel op hem af.. Nou heb ik soms ook dagen pijn. Ontzettende rugpijn en buikpijn tegelijk, gewoon kut.

Maar nu ben ik laatst eens langs geweest bij De Tuinen en heb iets homeopathisch gehaald tegen de ongemakken van menstruatie en dat helpt ontzettend goed. Ik voel me gewoon normaal en heb geen pijn. Misschien daar eens langs? Gewoon even navragen daar. Het is iets met Teunisbloemolie geloof ik.

Succes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 16:57
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-05-2006 @ 17:54 :
Ik weet dat ik echt extreem reageer op ongesteldheid. Voor ik aan de pil was, was ik gewoon iedere maand een paar dagen ontzettend depressief en hysterisch. Nadat ik aan de pil ben gegaan is het gelukkig wel minder geworden.. Maar het is nog steeds best heftig.

Ik kan het uittelen. Rond de twintigste van de maand gaat mijn vriend iets fout doen en ga ik een probleem maken.. Ik raak me er steeds bewuster van en kan het nu wat meer sturen, maar het is soms echt verschrikkelijk. Ik vind niets leuk, ik heb nergens zin in en ik wil niet aangeraakt worden. Mijn vriend staat dichtbij me, dus ik reageer het al snel op hem af.. Nou heb ik soms ook dagen pijn. Ontzettende rugpijn en buikpijn tegelijk, gewoon kut.

Maar nu ben ik laatst eens langs geweest bij De Tuinen en heb iets homeopathisch gehaald tegen de ongemakken van menstruatie en dat helpt ontzettend goed. Ik voel me gewoon normaal en heb geen pijn. Misschien daar eens langs? Gewoon even navragen daar. Het is iets met Teunisbloemolie geloof ik.

Succes
Als je even verder had gelezen had je gezien dat het uit is met zijn vriendin en dat een middeltje van de Tuinen daar waarschijnlijk weinig aan zal veranderen....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 02-05-2006 @ 17:57 :
Als je even verder had gelezen had je gezien dat het uit is met zijn vriendin en dat een middeltje van de Tuinen daar waarschijnlijk weinig aan zal veranderen....
Ik had meer te doen dan het hele topic lezen, lijkt me logisch. Ik zie het nu, dankjewel dat je het zo aardig brengt schattie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:54
whertus
whertus is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-05-2006 @ 18:41 :
Ik had meer te doen dan het hele topic lezen, lijkt me logisch. Ik zie het nu, dankjewel dat je het zo aardig brengt schattie.
Het geeft niet, misschien dat andere mensen hier wel wat aan hebben.. en het is opzich best informatief voor later Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:56
Verwijderd
Citaat:
whertus schreef op 02-05-2006 @ 18:54 :
Het geeft niet, misschien dat andere mensen hier wel wat aan hebben.. en het is opzich best informatief voor later Bedankt!
Het was goed bedoeld
Succes met alles verder, ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 19:18
whertus
whertus is offline
F*k mn ex... khad haar een bloemetje gestuurd vandaag (met goede bedoelingen) en ze heeft em ook ontvangen... ik maar wachten op response van haar.. maar niks.. tot half 8. Ik was toen ff weg, maar toen ik terug kwam zag ik dat er gebeld was op mijn gsm.. ik bel haar terug en vroeg of ze me gebeld had (retorisch ja). Maar zij zei kortaf: nee.. En toen hing ze op!!!! Geen doegg of iets dergelijks.. gewoon opgehangen. :x

sorry.. dit moest ff eruit
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 00:01
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 03-05-2006 @ 20:18 :
F*k mn ex... khad haar een bloemetje gestuurd vandaag (met goede bedoelingen) en ze heeft em ook ontvangen... ik maar wachten op response van haar.. maar niks.. tot half 8. Ik was toen ff weg, maar toen ik terug kwam zag ik dat er gebeld was op mijn gsm.. ik bel haar terug en vroeg of ze me gebeld had (retorisch ja). Maar zij zei kortaf: nee.. En toen hing ze op!!!! Geen doegg of iets dergelijks.. gewoon opgehangen. :x

sorry.. dit moest ff eruit
He dat is raar van haar zeg! Beetje jammer dat ze zo kinderlijk reageert op jouw lieve bedoelingen? Vind het echt heel goed van je dat je bloemetje hebt gestuurd!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 12:20
whertus
whertus is offline
Dankje papillonne

Deze kant van mijn vriendin kende ik nog niet, ook al gingen we lang met elkaar. Zo zie je maar dat je elkaar pas begint te leren kennen als het uit gaat

Ach, ik leefde een beetje te hoog in de hemel en sta nu wel weer met beide voeten op de grond. Ik laat nu van mijn kant niks meer horen en als ze een goede vriend als ik nu terug wilt.. dan moet zij maar acties ondernemen want ik werd al beschuldigd van dat ik bijna niks ondernam.. Nu ondernam ik iets is het weer neit goed. Vrouwen! (no offence voor het vrouwelijk gezelschap hier op dit forum )
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 12:26
Verwijderd
Waarschijnlijk weet ze ook niet goed hoe ze zich moet houden, nu. Nou ja, ik zou er niet al te veel moeite voor doen; richt je lekker op leuke dingen joh
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 13:41
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 04-05-2006 @ 13:20 :
Dankje papillonne

Deze kant van mijn vriendin kende ik nog niet, ook al gingen we lang met elkaar. Zo zie je maar dat je elkaar pas begint te leren kennen als het uit gaat

Ach, ik leefde een beetje te hoog in de hemel en sta nu wel weer met beide voeten op de grond. Ik laat nu van mijn kant niks meer horen en als ze een goede vriend als ik nu terug wilt.. dan moet zij maar acties ondernemen want ik werd al beschuldigd van dat ik bijna niks ondernam.. Nu ondernam ik iets is het weer neit goed. Vrouwen! (no offence voor het vrouwelijk gezelschap hier op dit forum )
Sja zoals Morgan al zegt denk ik dat je ex zich geen houding weet te geven... Waarschijnlijk had ze 'spijt' dat ze je had gebeld en durfde ze daarom niet toe te geven toen je haar terugbelde. In dit soort situaties kunnen mensen heel wispelturig en irrationeel reageren terwijl jij overal een logische verklaring voor zoekt... Dat kan ik begrijpen, doe ik zelf ook altijd (waarom doet hij/zij dit, en waarom niet zus of zo) maar soms is het gedrag van mensen onverklaarbaar en weten ze zelf ook niet waarom ze bepaalde dingen doen.
Ik denk dat je nu haar even los moet laten en andere dingen moet doen, je leven weer 'oppakken' en met vrienden omgaan. Als zij nog contact met je wil, laat haar dan jou benaderen want jij hebt genoeg gedaan om te laten zien dat je om haar geeft. Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 13:46
whertus
whertus is offline
Het is eindelijk uitgepraat.. zit hier met een mixed gevoel. Ben wel blij dat het is uitgepraat en we nu vriendschappelijk verder kunnen gaan en toch mis ik haar. Tijd zal de wonden helen en ja, een waarschuwing voor de dames: Er is weer een vrijgezel los gelaten, dus pas op!

Bedankt iedereen voor jullie responses!

Dikke zoen (nu mag ik het doen zonder een schuldgevoel te krijgen)!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 13:56
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
whertus schreef op 05-05-2006 @ 14:46 :
Het is eindelijk uitgepraat.. zit hier met een mixed gevoel. Ben wel blij dat het is uitgepraat en we nu vriendschappelijk verder kunnen gaan en toch mis ik haar. Tijd zal de wonden helen en ja, een waarschuwing voor de dames: Er is weer een vrijgezel los gelaten, dus pas op!

Bedankt iedereen voor jullie responses!

Dikke zoen (nu mag ik het doen zonder een schuldgevoel te krijgen)!
Oke we zijn gewaarschuwd sterkte met de verwerking, dat komt vast wel goed want het is zomer en mooi weer en tijd om leuke dingen te doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten