Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoja dan moeten we praten. ![]() Ik speel in KLA. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bah we werden gewaved op day 1. ![]() KD kwam OOP met bijna geen defense, maar offense. We waren lekker alert. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Over t/m's en war meter: behalve Landlust hebben spells/ops geen direct effect op de warmeter. Mocht de tegenstander daardoor niet meer in staat zijn (goed) aan te vallen, of jullie om veel grotere grabs te maken is er natuurlijk wel indirect effect.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik sta nog in de toplijsten voor honor (plaats 15 geloof ik), en ik viel net buiten de top voor networth. Was meer geluk eigenlijk dan dat ik goed was, maar klinkt wel leuk. ![]() Eigenlijk heb ik ook niks te melden, maar goed.... veel succes het komende age! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat doet absalom eigelijk? ik was door kingdoms aant scrollen en ik kwam bij absalom terecht, ik zag allemaal huge provinces, maar slechts 2 wars en dan nog verloren? voor de rest: ik wil top in de honor charts komen! iemand tips?
||
Citaat:
![]() Honor charts.. Veel warren en winnen is toch wel nodig. Verder een actief KD om te warren. Wij hebben net gewaved (12man), kijken hoe het getroffen KD reageert. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor de top honor charts: zoek een goed active warring kd, en je komt er vanzelf. In een ghetto word het verdomde lastig om er als single prov in te komen.
||
Citaat:
Zoniet dan defect je of begin je weer opnieuw. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die hadden zelfs bijna hun eerste oorlog gewonnen! Succes gewenst met de overname... Arox...een miljoen nw kleiner...dat zou wel heel erg zijn, zo vroeg in de age. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onze gains worden kleiner en kleiner, maar zij hebben nog maar 3 suiciders over. ![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uitkijken voor Vultures. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |