![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij me vorige vriend hoefde ik ook niet perse klaar te komen, want hij wist dat dat gewoon niet lukte, dus no pressure, maar nu heb ik een nieuwe en ik wil gewoon graag...een goed seksleven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geniet verder ook onwijs van mijn vriend, maarrr hij verwacht wel dat ik klaar kom. Het is verder heel schattig dat hij wil dat ik eerst klaar kom, maar dat zit er dus sowieso niet in. En dan duurt het heel lang, en als ik het niet meer leuk vind na een tijdje gaat het ook pijn doen enzo waardoor het helemaal niet meer leuk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet stom bedoelt maar ik ben het daar niet mee eens ![]() Het lijkt me uiteraard wel vervelend als het altijd zo is, maar in principe hoeft dat niets uit te maken. [Behulpzaamheidsmodus] De meer je er naar verlangt, de minder snel het gebeurt, als je het nog nooit gehad hebt, zou het dan kunnen dat je het ondertussen zo graag wil dat je je meer daarop richt dan dat je er ook echt van geniet? [/Behulpzaamheidsmodus] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht vroeger dat ik één van die zovelen was die niet klaar kan komen. Tja, balen natuurlijk, want na één keer per ongeluk bij mijn ex was het verder nooit meer gebeurd. Maar de seks was wel gewoon lekker. En daar kon ik wel gewoon nog intens van genieten. En op het moment dat je dat kunt kun je ook ontspannen en misschien kun je hem eens wat sturen met vertellen wat je lekker vindt. Van te voren, maar ook als hij bezig is kun je zeggen dat je dat echt lekker vindt. En doet hij daarna iets anders wat je minder vindt zeg je gewoon dat je dat daarvoor lekkerder vond. ![]() Wat ik begrijp uit je verhaal is dat je dat makkelijker vond met je ex-vriend. Dus ik denk dat dat wel goed komt. Het heeft alleen wat tijd nodig ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gewoon het voor lief nemen en er niet te veel mee bezig zijn ![]() Of zoek een jongen die al wat meer ervaring heeft en precies weet welke plekjes en waar hij moet wezen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar Theemuts, als ik seks heb met een jongen betekend dat niet dat ik me veilig genoeg voel om hier over te praten, want het is gewoon iets waar ik me erg onzeker over voel. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ben je dan zo onzeker over? Dat hij niet begrijpt wat je bedoeld? Dat je rare dingen zegt? Dat je dingen verkeerd uitspreekt? Praten jullie na de seks uberhaupt wel eens over hoe het was? Of praten jullie wel eens serieus over andere dingen?
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik voel me gewoon nog niet genoeg op me gemak bij hem om erover te praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Durf niet klaarkomen Michael19 | 9 | 20-10-2011 19:12 | |
Seksualiteit |
kan niet klaarkomen... ~*Lulutje*~ | 19 | 03-10-2003 18:55 | |