Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 21:17
Verwijderd
Straks is het dus verboden om te roken in concertgebouwen en theaterzalen etc

Ik vind het maar een bullshit, niet meer ff een sigaretje roken of een jointje opsteken..

Als mensen er last van hebben moeten ze maar niet komen..

013: http://www.013web.nl/nieuws/nieuws2.asp?365

Wat vinden jullie nou van dit beleid?

Wat is een [metal] concert nou zonder:
- Roken
- Blowen
- Crowdsurfen'
- Spikes [in sommige zalen/gebouwen]

Volgens mij staan er in 2005 in de 013 en de effenaar stoeltjes aan de grond geschroeft!!

edit: nog wat dingetjes

Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 21:54.
Advertentie
Oud 24-06-2002, 21:22
Rhinus
Rhinus is offline
Ik snap niet dat mensen zo zeuren over wat rook. 't Is maar rook hoor, je gaat er echt niet dood aan. Wees niet zo'n mietig en gun de ander een pleziertje en laat die mensen gewoon roken..

Ik snap niet dat mensen zo zeuren over dat ze niet mogen roken. 't Is maar een sigaret hoor. Een paar uurtjes zonder, je gaat er echt niet dood aan. Wees niet zo'n zielig en gun de ander een pleziertje en rook gewoon niet..
Oud 24-06-2002, 21:24
Verwijderd
tjah ik vind die rook eigenljk ook zwaar smerig, maar lijkt me horror als je rookverslaafde bent, en dan tijdens een concertje niej ff kan roken...

ze zouden eigenlijk een limiet moeten maken, max 3 sigaretjes per avond per persoon
Oud 24-06-2002, 21:25
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Voortaan is het dus verboden om te roken in concertgebouwen en theaterzalen etc

Ik vind het maar een bullshit, niet meer ff een sigaretje roken of een jointje opsteken..

013: http://www.013web.nl/nieuws/nieuws2.asp?365

Vanaf 1 januari 2003 is niet voortaan
Oud 24-06-2002, 21:25
TheNewBorn
TheNewBorn is offline
Citaat:

mensen die roken moeten zelf maar hun eigen concerten regelen is mijn mening. Het is knap irritant als je zelf niet rookt en andere mensen wel, ten eerste stinkt het een uur in de wind, ten tweede zijn er ook nog mensen die er allergisch voor zijn en er zwaar ziek van kunnen worden. Het is knap asociaal om zo'n standpunt in te nemen maar dat even terzijde .

Kheb zelf btw ook gerookt, maar mn vriendin trok het niet en toen ben ik ermee gestopt, en t meurt echt zwaar als andere wel roken in de buurt.
Oud 24-06-2002, 21:31
p33r
p33r is offline
In het sportpaleis(een grote concertzaal) mag je ook ni roken, maar iedereen doet het er. Je kan het namelijk niet echt controlen.
Oud 24-06-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
p33r schreef:
In het sportpaleis(een grote concertzaal) mag je ook ni roken, maar iedereen doet het er. Je kan het namelijk niet echt controlen.
Als er algemene wet is wel, want dan is het gewoon _verboden_
Oud 24-06-2002, 22:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
McLaren schreef:

slaat nergens op en ik weet zeker dat ik evenveel zou roken en blowen als ik nu zou doen

Wat is een [metal] concert nou zonder:
- Roken
- Blowen
- Crowdsurfen'
- Spikes [in sommige zalen/gebouwen]

niets, maar teveel crowdsurfen is niet fijn, en eerlijk gezegd vind ik stagediven persoonlijk erg leuk (ookal moeten ze zo'n dikke gast met een bierbuik niet laten stagediven dat is beetje pijnlijk)

Volgens mij staan er in 2005 in de 013 en de effenaar stoeltjes aan de grond geschroeft!!

edit: nog wat dingetjes
Oud 24-06-2002, 22:13
Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Straks is het dus verboden om te roken in concertgebouwen en theaterzalen etc

Ik vind het maar een bullshit, niet meer ff een sigaretje roken of een jointje opsteken
Misschien beetje respect voor de andere bezoekers en de acteurs van dat theater ? Jezus man !!
Oud 24-06-2002, 22:17
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Deugenietje schreef:

Misschien beetje respect voor de andere bezoekers en de acteurs van dat theater ? Jezus man !!
ik vind dat rokers en blowers gewoon bij concerten horen, en uitgaan ook trouwens..

laat je jezus erbuiten aub
Oud 24-06-2002, 22:30
Mommen
Mommen is offline
Ik ben zelf licht astmatisch, ik heb het best wel snel benauwd. Ik ga dus af en toe als ik er erg last van heb ook even naar buiten toe. Dus wat dat betreft vind ik het best wel fijn dat deze wet ingevoerd wordt. Als mijn vrienden bij mij zijn dan vraag ik ook gewoon of ze buiten roken, en daar houden ze zich netjes aan.

Aan de andere kant vind ik dat het er eigenlijk wel erbij hoort. En nu is het lullige voor de wel-rokers dat ze ergens helemaal in een hoekje worden gepropt waar ze nauwelijks meer iets van het concert meekrijgen.

Wat op zich ook wel dubbel is: ik kan wel zeiken dat ik last van de rook heb, maar een ander heeft misschien wel last als ik iets te veel pils op heb. Al met al ben ik toch wel blij met deze wet, ondanks dat ik zeer regelmatig zelf ook in een rokerige ruimte sta.

Voor mensen die helemaal niet naar concerten kunnen komen omdat ze er echt te veel last van hebben vind ik het helemaal geweldig. Maar grote kans dat de rokers dan wegblijven.
Oud 24-06-2002, 22:31
Verwijderd
jah ik rook niet meer maar ik vind het wel raar ja, als het nou een sjiek theater zou zijn, alá, maar een concertgebouwtje...
Oud 24-06-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Deugenietje schreef:

Haddet echt niet over een toneelvoorstelling van wipneus en pim hoor..
Oud 25-06-2002, 01:16
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
btw.. -> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=127414 (topic erover op A&N)
Zie daar dus. Ik bedoel, daar kan het ook gewoon bij en om op 2 fora over dit te discussieren is niet de bedoeling.

Regels voor berichten