![]() |
|
Verwijderd
|
Straks is het dus verboden om te roken in concertgebouwen en theaterzalen etc
Ik vind het maar een bullshit, niet meer ff een sigaretje roken of een jointje opsteken.. Als mensen er last van hebben moeten ze maar niet komen.. 013: http://www.013web.nl/nieuws/nieuws2.asp?365 Wat vinden jullie nou van dit beleid? Wat is een [metal] concert nou zonder: - Roken - Blowen - Crowdsurfen' - Spikes [in sommige zalen/gebouwen] Volgens mij staan er in 2005 in de 013 en de effenaar stoeltjes aan de grond geschroeft!! edit: nog wat dingetjes ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 21:54. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben zelf licht astmatisch, ik heb het best wel snel benauwd. Ik ga dus af en toe als ik er erg last van heb ook even naar buiten toe. Dus wat dat betreft vind ik het best wel fijn dat deze wet ingevoerd wordt. Als mijn vrienden bij mij zijn dan vraag ik ook gewoon of ze buiten roken, en daar houden ze zich netjes aan.
Aan de andere kant vind ik dat het er eigenlijk wel erbij hoort. En nu is het lullige voor de wel-rokers dat ze ergens helemaal in een hoekje worden gepropt waar ze nauwelijks meer iets van het concert meekrijgen. Wat op zich ook wel dubbel is: ik kan wel zeiken dat ik last van de rook heb, maar een ander heeft misschien wel last als ik iets te veel pils op heb. Al met al ben ik toch wel blij met deze wet, ondanks dat ik zeer regelmatig zelf ook in een rokerige ruimte sta. Voor mensen die helemaal niet naar concerten kunnen komen omdat ze er echt te veel last van hebben vind ik het helemaal geweldig. Maar grote kans dat de rokers dan wegblijven.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
roken shiningstars | 225 | 05-07-2004 13:06 | |