Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2006, 16:02
shellsign
shellsign is offline
hey
ik maak een verslag over verzuiling...nu moet ik een vraag voor mezelf beantwoorden anders kom ik niet verder in het verslag zelf..maar ik kan het nergens vinden..misschien zijn hier mensen die iets afweten over de verzuiling of een idee hebben wat het antwoord op de volgende vraag kan zijn:

hebben de christelijke omroepen meer/minder bijgedragen aan verzuiling dan de ‘neutrale omroepen’?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2006, 17:17
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Ik neem aan dat de christelijke oproepen een grotere bijdrage leverden aan de verzuiling dan de neutrale omroepen.

LINK

Hier een goeie link, maar ik denk dat je ook het beste nog een encyclopedie of zoiets erbij kunt gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:21
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Je zou ook nog je grootouders ofzo kunnen interviewen, want die weten er vast ook wel wat over...
Ik heb voor maatschappij ooit een keer een interview met mijn grootmoeder gehouden over vroeger, t was best wel gezellig en ik wou het ook allemaal wel een beetje weten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:31
shellsign
shellsign is offline
Citaat:
ditismijnnaam schreef op 27-02-2006 @ 20:21 :
Je zou ook nog je grootouders ofzo kunnen interviewen, want die weten er vast ook wel wat over...
Ik heb voor maatschappij ooit een keer een interview met mijn grootmoeder gehouden over vroeger, t was best wel gezellig en ik wou het ook allemaal wel een beetje weten.

goed idee!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 22:26
Verwijderd
De christelijke omroepen dragen natuurlijk hun eigen gedachtengoed uit. Dit komt naar voren in hun programma-aanbod. Mensen kijken daarnaar en krijgen dan nog meer het idee dat hun zuil de beste is. (om het even zo te formuleren).
Ik denk dus zeker dat neutrale omroepen minder bijdroegen dan christelijke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten