![]() |
|
![]() |
Yup. Ook wel eens een half condoom. (slik) Dan kun je dat opgefrommelde ding weer gaan opdiepen. Verdorie nog zwanger geraakt ook, maar toch uiteindelijk weer ongesteld geworden. Je hebt altijd 15 % kans op en vroege miskraam.
En toen vond ik het toch wel jammer, stiekem....
|
![]() |
had het bij de 1e keer met me vorige vriend, ik zat wel aan de pil, maar hij wou tog met condoom, we waren zo lang bezig en zo uitgeput, dat hij nog lekker in me bleef liggen na de daad, en toen hij zich wou terugtrekken ut rubbertje bleef zitten, maarja ik had het er zo uitgehaald, no problem
||
![]() |
Citaat:
Dan pak je het condoom tussen de beide vingertoppen, terwijl je de stand van je vingers niet veranderd. Het condoom zit dan tussen de nagel van de ene vinger, en het kussentje van de andere vinger. Het is wat onhandiger vasthouden, maar veel dunner dan die klauw die je maakt van je duim en wijsvinger. Je kunt hem ook vasthouden als een sigaret. En dan trek je hem echt zo naar buiten. Je hoeft geen kracht te zetten ofzo, dat ding zit niet klem.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Of klimaat van de vagina al zo snel verstoord?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||