Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder doet me Packerd Bell Computer ![]()
||
Citaat:
![]() We moeten natuurlijk wel even relevant blijven denken; en in mijn geval betekent dat, dat ik hardware van Compaq echt niet nieuw zal kopen. (Ok, m'n 2e Pc is ook een Compaq, maar die is dan ook van m'n pa geweest, wist hij veel ![]() |
![]() |
|
Compaq: alleen compatibel met compaq
Biotech: ook alleen compatibel met zichzelf Canon: afzetters, patroon €10,- goedkoper dan nieuwe printer ![]() Trust: slechte kwaliteit
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hier een vergelijking met de AMD 760 en de KT266 ![]() [Dit bericht is aangepast door PIE (07-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
||
[quote]Unexplained schreef:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bouw wekelijks zo'n 10 computers, overigens, dus heb enig vergelijkingsmateriaal.
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De serie van compaq van 2 jaar geleden gebruikte al hardware van andere fabrikanten, zoals een SB Live 1024 en Voodoo 3/3500. Nu zitten er gewoon Geforce 2 kaarten in en in de nieuwe serie zelfs een Geforce 3 Tit. 200 kaart standaard en SB Live 5.1 Dus niet uit je nek gaan lullen als je het niet weet, Koen. Dat deed je wel meer. Onder andere onze discussie dat de Athlon sneller was dan de P3. Toen geloofde je me ook niet, maar nu wel... Ook support van Compaq is prima. Nu zelfs al standaard 2 jaar garantie. Dat zie ik je zelfgebouwde bakkie niet nadoen. Ofwel??? En ook zijn er genoeg upgrades mogelijk. Ik heb in mijn vorige pc, (was ook compaq) gewoon ander merk geheugen in geprikt, dingen vervangen (SBLive 1024 -> 5.1) en dingen erbij gezet zonder problemen. Dus ook dat was allemaal lulkoek, Koen. Nogmaals: Die verhalen van compaq zijn wel waar, maar dat was voor 4 a 5 jaar geleden. Nu geldt dat niet meer, en zeker niet de incompatibiliteit van die machines. Athlon heeft gesproken. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
2 jaar garantie, poeh poeh. Ik krijg op mijn geassembleerde Pc standaard 3 jaar garantie. Nu jij weer. Citaat:
Citaat:
Koen heeft ook gesproken. |
![]() |
||
Citaat:
Maar daar ging deze discussie niet over ![]() [Dit bericht is aangepast door Koen (09-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
faker
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsja, Ratsja, dat had je kunnen verwachten. Met een beetje mazzel ga je hier zelfs legendarisch worden met je stupide clueless getroll. In plaats van domme opmerkingen zeggen we dan 'Ratsja-opmerkingen'. Ben je toch nog een beetje digitaal onsterfelijk. Prettig vooruitzicht, nietwaar? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja vast in mijn mp3 topic vroeg ik om normaal te doen... en wat doen jullie.....het tegenovergestelde.. en ik maak me niet belachelijk hoor.. eerder enkelen van jullie. maar dat zien jullie niet.. afgunst...dat is het woord altijd een verkeerd woord klaar.. basta kunnen jullie iets niet hebben ofzo zeg dat dan meteen en niet zo zeiken jah |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete kleding Angeloes | 24 | 27-06-2007 16:13 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete winkel voor mijn school Angeloes | 20 | 09-04-2006 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
marktonderzoek; 3 vragen over autoreclame Bor | 20 | 06-11-2002 15:07 |