Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2006, 20:56
punk mae
punk mae is offline
dit klinkt te mooi om waar te zijn, je vult je gegevens in en dan krijg je een enquete in je mail box die je invult en vervolgens krijg je hier 5 euro voor. volgens mij is dit hardstikke nep. heeft iemand hier ervaring mee?, ik ben het voor de grap aan het uittesten bij een nederlands bedrijf. ben benieuwd of het echt allemaal zo makkelijk gaat als dat ze beweren uiteraard geef ik niet mijn echte gegevens, dat gaat me toch iets te ver voor iets wat je niet voor honderd procent vertrouwt.
Oud 17-02-2006, 21:18
Konijn
Konijn is offline
Nou, 5 euro lijkt me ook iets te veel van het goede, maar ik doe dit voor een stuk of vier bedrijven die allemaal betrouwbaar zijn en ook echt uitbetalen. Meestal verdient het tussen de 10 cent en 1 euro per enquete, met die laatste ben je dan ongeveer een kwartiertje aan het invullen. Soms verdient het meer, maar dan zijn het vaak dingen waar je wat meer moeite voor moet doen, een dag een dagboekje bijhouden bijvoorbeeld.
Oud 17-02-2006, 21:19
Go
Go is offline
Kan wel, maar 5 euro is veel hoor. Meestal een paar euro voor een geheel ingevulde vragenlijst. Heb ik ook gedaan, een paar keer een VVV-bon van 20 euro thuis ontvangen. Ik ben ermee gestopt omdat ik het zo'n gedonder vond.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 21:31
punk mae
punk mae is offline
wat voor sites zijn dat? ben nu wel nieuwschierig en vvv bonnen is niks mis mee, kun je veel boeken voor kopen
Oud 17-02-2006, 22:12
PV
PV is offline
https://panel.intomartgfk.nl/
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 22:18
Go
Go is offline
Inderdaad, hiervoor heb ik vragenlijsten ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 12:09
mar87
mar87 is offline
kdoe dat wel eens voor Intomart en daar krijg je wat voor. Volgens mij krijg je dat uitbetaald in waardebonnen.

je krijgt zo rond de 1/2 euro per enquete dacht ik..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 13:25
*amalia*
*amalia* is offline
Citaat:
mar87 schreef op 18-02-2006 @ 13:09 :
kdoe dat wel eens voor Intomart en daar krijg je wat voor. Volgens mij krijg je dat uitbetaald in waardebonnen.

je krijgt zo rond de 1/2 euro per enquete dacht ik..
Ik doe dit inderdaad ook. Je krijgt meestal1/2euro soms meer maar dat ligt aan de lengte van de enquete. Het is misschien niet zoveel als 5euro maar het tikt aardig door.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 13:51
ekki
ekki is offline
Bij het Nipo doe ik dat ook. Meestal krijg ik meer dan 10 punten per onderzoek en 66 punten = 10 oeri (als je je aan wilt melden, kan ik dat evt doen, moet je me ff pm'en of mailen). Zojuist een onderzoekje van ongeveer een kwartier gedaan en dan 21 punten voor gekregen (iets meer dan 3 euro denk ik ofzo).

Intomart doe ik idd ook aan mee, heb daar al 150 euro 'gespaard' door mee te doen aan onderzoeken. Volgens mij kan ik je daar ook voor aanmelden .

Verder doe ik nog met wat andere bedrijfjes mee en dat werkt allemaal prima. Nooit problemen mee, krijg gewoon m'n geld of punten of wat dan ook.
Oud 18-02-2006, 14:53
JCG
JCG is offline
ik heb wel een keer mee gedaan met een medisch onderzoek.
een vragen lijst invulen, daarna uurtje naar computer schermen staren en opdrachtjes uitvoeren en 30 euro rijker
Oud 18-02-2006, 16:06
punk mae
punk mae is offline
wow dat is helemaal relaxt
Oud 19-02-2006, 11:27
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
http://www.tijdschriftenpanel.nl

http://www.switchon.nl

Oud 19-02-2006, 11:36
coopergirl
coopergirl is offline
www.zinns.nl (afrader, ik ben 2 jaar bezig met mails lezen en heb nu 8 euro oid
Verder heb ik meegedaan aan een jaar lang 1 × per maand een horeca enquente invullen voor 10,-
Oud 19-02-2006, 11:39
Lyne
Lyne is offline
Ik ben ergens lid van, en drie keer paar jaar vragen ze me dan om een soort enquete in te vullen, duurt ongeveer 10 minuten. Aan het eind van het jaar krijg ik dan een irischeqie twv €12,50.

Dus het kan wel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 09:14
Roxy
Roxy is offline
Ik doe mee aan enquetes van Intomart en heb een keer een 20 euro irischeque ontvangen, maar ik zou wel vaker enquetes willen doen, maar ze vragen me neit zo vaak
Oud 21-02-2006, 10:55
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Roxy schreef op 21-02-2006 @ 10:14 :
Ik doe mee aan enquetes van Intomart en heb een keer een 20 euro irischeque ontvangen, maar ik zou wel vaker enquetes willen doen, maar ze vragen me neit zo vaak
Ja, daar heb ik ook last van ja..

Verder doe ik trouwens ook nog mee met onderzoeksbureaus die bedragen verloten, waarbij ik ook bij één bureau binnen twee jaar 2x 20 euro en 1x 45 euro heb gewonnnen. Afgelopen jaar weer niks, jammergenoeg..
Oud 23-02-2006, 13:00
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Welke bureau's? (Linkje? )
Oud 23-02-2006, 14:39
Konijn
Konijn is offline
www.stempunt.nu

Verder kom ik er even niet op.. Weet pas weer hoe het heet als ik weer een enquete in mn inbox heb zitten .
Oud 25-02-2006, 18:09
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Hoe vaak krijg je daar ongeveer per week/maand een enquete van?
Oud 25-02-2006, 18:45
mar87
mar87 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 19-02-2006 @ 12:36 :
www.zinns.nl (afrader, ik ben 2 jaar bezig met mails lezen en heb nu 8 euro oid
Verder heb ik meegedaan aan een jaar lang 1 × per maand een horeca enquente invullen voor 10,-
ja, die doe ik ook. Maar dat schiet echt niet op. Ben ook al paar jaar bezig en kheb nog geen 10 euro...
en MoneyMiljonair doe'k ook en dat gaat wat sneller...maar daar doe je ook wel vrij lang over. Als je tenminste alleen maar mails leest en verder niets...

maar Intomart enz. verdient beter en sneller
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 18:51
LB06
LB06 is offline
Via de Universiteit heb ik de mogelijkheid om enkele malen per jaar een vragenlijst à €2,50 in te vullen. Ben er zo'n 10 minuten mee bezig meestal.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 19:57
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 25-02-2006 @ 19:09 :
Hun streven is één keer per maand.
Oud 26-02-2006, 18:20
Verwijderd
Voor Switchon en Infomart vul ik wel eens vragenlijsten in. Informart werkt toch met kroontjes? Ik heb in iedergeval meerdere malen een vragenlijst ingevuld en ik hebbijna mijn 2e bol.com cadeaucheque van €10 bij elkaar verzameld.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 14:05
Verwijderd
Waarom ken ik die dingen niet.

Er zijn ook sites om geld te verdienen, moneymiljonair is daarvan de beste.

moneymiljonair

geldrace

surfrace

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 14:56
Konijn
Konijn is offline
Moneymiljonair is inderdaad wel redelijk goed.
Je krijgt drie cent voor het klikken op een reclamelink in een mailtje, en voor andere dingen (kopen van spullen, nemen van een abbonnement, steunen van een goed doel, puzzel oplossen etc.) krijg je iets meer.
Vanaf 12,50 kun je uit laten betalen.
Het duurt een tijd voor je aan dat bedrag zit, maar het is dan ok niks geen moeite om die mailtjes even te openen. En ze betalen altijd goed uit!

Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 16:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2006, 16:11
ekki
ekki is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 25-02-2006 @ 19:09 :
Niet zo vaak. Nog geen 1x per maand denk ik. Wel doe ik mee met een televisiekijkpanel ofzoiets (televisiewaardering), een vragenlijst daarover (wat ik gezien heb en wat ik er van vond) moet ik minstens 8x per maand invullen en daarvoor krijg ik 2 euro. Maar die mensen kiezen ze uit, dus of ze jou daarvoor vragen is de vraag .
Maar het aantal vragenlijsten is niet geweldig groot van Intomart. Dan kun je beter bij het Nipo gaan, daar krijg je veel vaker lijsten van (ik kan je evt aanmelden als je wilt, geen id of dat via de site kan eigenlijk). Ik heb al 100 euro geloof ik aan bol.com bonnen in ehm... 2 jaar ofzo? Of minder?
Oud 27-02-2006, 17:52
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
ekki schreef op 27-02-2006 @ 17:11 :
Niet zo vaak. Nog geen 1x per maand denk ik. Wel doe ik mee met een televisiekijkpanel ofzoiets (televisiewaardering), een vragenlijst daarover (wat ik gezien heb en wat ik er van vond) moet ik minstens 8x per maand invullen en daarvoor krijg ik 2 euro. Maar die mensen kiezen ze uit, dus of ze jou daarvoor vragen is de vraag .
Maar het aantal vragenlijsten is niet geweldig groot van Intomart. Dan kun je beter bij het Nipo gaan, daar krijg je veel vaker lijsten van (ik kan je evt aanmelden als je wilt, geen id of dat via de site kan eigenlijk). Ik heb al 100 euro geloof ik aan bol.com bonnen in ehm... 2 jaar ofzo? Of minder?
Dat gaat wel goed dan
Ik vind het altijd wel leuk om vragenlijsten etc. in te vullen, haha
Zal eens kijken op die sites
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:23
PV
PV is offline
Citaat:
ekki schreef op 27-02-2006 @ 17:11 :
Oh beter als je mij ook aan wilt melden, ga je gang wat voor gegevens heb je nodig?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:30
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Konijn schreef op 17-02-2006 @ 22:18 :
Nou, 5 euro lijkt me ook iets te veel van het goede, maar ik doe dit voor een stuk of vier bedrijven die allemaal betrouwbaar zijn en ook echt uitbetalen. Meestal verdient het tussen de 10 cent en 1 euro per enquete, met die laatste ben je dan ongeveer een kwartiertje aan het invullen. Soms verdient het meer, maar dan zijn het vaak dingen waar je wat meer moeite voor moet doen, een dag een dagboekje bijhouden bijvoorbeeld.

als je n kwartier bezig bent voor 1 euro kan je nog beter cassiere worden (spreekt uit ervaring)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 09:17
Konijn
Konijn is offline
Nee het is ook niet handig om het als bijbaan te doen nee .
Maar als je toch achter internet zit te surfen, kun je beter een euro verdienen in een kwartiertje, dan doelloos over internet zwerven..
Oud 28-02-2006, 09:53
Verwijderd
@ekki je krijgt een tweede pm
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 12:24
ekki
ekki is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-02-2006 @ 10:53 :
@ekki je krijgt een tweede pm
Bedankt allemaal voor de pms en sorry voor de late reacties . Ik zal snel weer instellen dat ik het door heb als ik een pm krijg .

Jammer dat ik geen geld krijg als ik iemand bij het Nipo aanmeld, anders had ik al wel een paar bol.com-bonnen verdiend volgens mij .
Oud 28-02-2006, 12:42
Verwijderd
haha, keb je gepmd
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 15:48
punk mae
punk mae is offline
kennen jullie euroclix, dat is ook zo'n site waar je geld mee verdiend door middel va emails lezen en site's bezoeken. ze betalen uit in geld heb nu 1,50 doordat ik me heb ingeschreven. ben benieuwd hoe dit werkt en of deze site werkt.
Oud 28-02-2006, 16:13
Konijn
Konijn is offline
Euroclix is mij totaal niet bevallen. Kreeg zo ontzettend weinig mails dat het echt niet opschoot.
Moneymiljonair is wat dat betreft veel beter: 3 cent per mail en elke dag wel een mailtje.
Oud 28-02-2006, 16:28
ekki
ekki is offline
Euroclix doet ook enquetes. Ik vind euroclix net zo goed als moneymiljonair eigenlijk. Beide overigens betrouwbare, die al lang bestaan.
Oud 01-03-2006, 10:06
Verwijderd
euroclix, heb ik nooit gedaan, leek mij te traag gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten