Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
www.zinns.nl (afrader, ik ben 2 jaar bezig met mails lezen en heb nu 8 euro oid
![]() Verder heb ik meegedaan aan een jaar lang 1 × per maand een horeca enquente invullen voor 10,-
||
Citaat:
Verder doe ik trouwens ook nog mee met onderzoeksbureaus die bedragen verloten, waarbij ik ook bij één bureau binnen twee jaar 2x 20 euro en 1x 45 euro heb gewonnnen. Afgelopen jaar weer niks, jammergenoeg..
|
www.stempunt.nu
Verder kom ik er even niet op.. Weet pas weer hoe het heet als ik weer een enquete in mn inbox heb zitten ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en MoneyMiljonair doe'k ook en dat gaat wat sneller...maar daar doe je ook wel vrij lang over. Als je tenminste alleen maar mails leest en verder niets... maar Intomart enz. verdient beter en sneller ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Waarom ken ik die dingen niet.
Er zijn ook sites om geld te verdienen, moneymiljonair is daarvan de beste. moneymiljonair geldrace surfrace Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 16:09. |
![]() |
|
Moneymiljonair
![]() Je krijgt drie cent voor het klikken op een reclamelink in een mailtje, en voor andere dingen (kopen van spullen, nemen van een abbonnement, steunen van een goed doel, puzzel oplossen etc.) krijg je iets meer. Vanaf 12,50 kun je uit laten betalen. Het duurt een tijd voor je aan dat bedrag zit, maar het is dan ok niks geen moeite om die mailtjes even te openen. En ze betalen altijd goed uit!
Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 16:09. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het aantal vragenlijsten is niet geweldig groot van Intomart. Dan kun je beter bij het Nipo gaan, daar krijg je veel vaker lijsten van (ik kan je evt aanmelden als je wilt, geen id of dat via de site kan eigenlijk). Ik heb al 100 euro geloof ik aan bol.com bonnen in ehm... 2 jaar ofzo? Of minder?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het altijd wel leuk om vragenlijsten etc. in te vullen, haha ![]() Zal eens kijken op die sites ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je n kwartier bezig bent voor 1 euro kan je nog beter cassiere worden (spreekt uit ervaring) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jammer dat ik geen geld krijg als ik iemand bij het Nipo aanmeld, anders had ik al wel een paar bol.com-bonnen verdiend volgens mij ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 |