|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is liefde? | |||
Verliefd zijn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 26.09% |
Om iemand geven |
16 | 69.57% |
Niet kunnen leven zonder diegene |
8 | 34.78% |
Een extra toevoeging aan vriendschap |
3 | 13.04% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 19:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 20:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik voel me echt een wannabe-psycholoog nu. Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 20:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dan zie je geen verschil tussen vriendschap en liefde...want bij vrienden wil je toch ook graag zijn...of ligt het voor jou aan de mate van het verlangen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen zijn geestelijk ook al vrij intiem met hun familie of bepaalde vrienden/vriendinnen. Dus is deze 'definitie' ook nog een beetje vaag. Andere mensen zijn weer wat minder open dan de gemiddelde mens. Misschien dat het willen 'bezitten' van iemand er ook wat mee te maken heeft? Achter de computer van een vriend zitten en er dingen mee doen is toch veel minder leuk als deze echt bezitten. Bij sommige computers ben je met lenen al tevreden, met andere wil je ze gewoon hebben. ![]() Je vriend(in) wordt als het ware een deel van jezelf, van je leven. Zo intiem wil je zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herinner me iets van gemeenschappelijke lichamelijke reacties?? Ik weet het niet meer. Bij angst schijn je eerder verliefd te worden, zei men o.a. in die documentaire. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: volgens mij niet alleen sexuele aantrekkingskracht in die gevallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom willen mensen het beschrijven? Kan dit wel? Ik denk het niet.. Ik denk ook dat het voor iedereen anders voelt. Als je geen vlinders in je buik voelt ben je dus niet verliefd? Dat denk ik niet, want hoe voelen vlinders in je buik..? Een gevoel kan je gewoon niet beschrijven.. Ik vind dat je er gewoon niet te veel over na moet denken. Wat je voelt, wat dat gevoel dan zou betekenen enz.. Ik denk dat je eerder naar je verlangens moet luisteren. Als je graag bij iemand wilt zijn, intiem wilt zijn (lichamelijk en geestelijk) dan zal dat ook wel een reden hebben. Waarom je dat dan voelt en of je dan verliefd bent maakt niks uit. Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ook omdat je vriendschap met meerdere mensen kunt hebben.. 'Echte' liefde voel je meestal maar voor een persoon. (maarja.. wat is nou 'echte' liefde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Liefde Vlooienband | 8 | 21-10-2002 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |