Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2006, 09:12
Verwijderd
Ik zit met een kort vraagje: is het mogelijk om, als je een map opent in Windows 2000, automatisch een bepaald .doc bestandje te openen? Dus dat zodra je de map opent, er gelijk een bepaald word bestand wordt geopend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2006, 09:43
phoxetis
phoxetis is offline
waarom maak je niet gewoon een snelkoppeling naar die DOC met een map-icoontje als plaatje, ofzo?
Oud 08-03-2006, 09:58
Verwijderd
Het .doc bestandje is een index van die folder, dus het is het handigste als je gelijk de folder en het index bestandje met elkaar kunt vergelijken. Kan ik geen snelkoppeling naar de folder maken, en dan in het 'doel' van de snelkoppeling het adres van de folder en het adres van het .doc bestandje zetten? Op de een of andere manier werkt het niet
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 12:22
Verwijderd
Dat kan in elk geval niet, ik probeer het nu en ik krijg dan een 'Target is not a folder' foutmelding (wat ook wel begrijpelijk is als je een snelkoppeling naar een folder wilt aanmaken).

Is er niets iets mogelijk met een index.html en dan active folder view, of zoiets?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2006 @ 13:22 :
Dat kan in elk geval niet, ik probeer het nu en ik krijg dan een 'Target is not a folder' foutmelding (wat ook wel begrijpelijk is als je een snelkoppeling naar een folder wilt aanmaken).

Is er niets iets mogelijk met een index.html en dan active folder view, of zoiets?
Een soortgelijke melding kreeg ik inderdaad ook. Ik hoopte dat het mogelijk was als er een bepaalde 'separator' gebruikt werd, een komma ofzo, maar helaas

Ik heb het nu tijdelijk opgelost door van alle filenames in de index hyperlinks te maken, wat eigenlijk hetzelfde effect cre"eert.

Als iemand alsnog de oplossing heeft, hoor ik het natuurlijk graag

Citaat:
nare man schreef op 08-03-2006 @ 13:22 :
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten