Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 12:50
~*Eve*~
~*Eve*~ is offline
Ik heb mijn schermafbeelding op mijn computer gewist.. perongeluk...
Nu kan ik die schermafbeelding nog wel zien bij msn, maar k kan em niet meer opslaan.. heeft iemand enig idee hoe dit moet.. zou echt heel fijn zijn!!!!
Oud 06-03-2006, 12:57
phoxetis
phoxetis is offline
uh, heb je je achtergrond gewist ofzo?
Oud 06-03-2006, 13:03
~*Eve*~
~*Eve*~ is offline
nee .. k had een foto op de computer.. en die heb ik gewist.. dom dus.. maar k had m bij msn ook in de lijst met schermafbeeldingen staan.. maar vanuit die lijst kan k m niet opslaan... nu is mijn vraag of er dus een mogelijkheid is om die foto op te slaan.. behalve dan met de knop print screen.. want dan krijg ik die foto heel klein
Oud 06-03-2006, 13:18
Verwijderd
Even uitzoeken hoe dat bestand heet, dat moet MSN ook wel kunnen, er vervolgens dat ding gewoon naar een plek kopiëren waar-ie veilig staat en hem vanaf daar als achtergrond van je bureaublad instellen. En ik heb de titel even wat duidelijker gemaakt
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:38
~*Eve*~
~*Eve*~ is offline
Dat is juist het lastige.. omdat ik de foto heb gewist .. (t was een foto met de webcam gemaakt).. krijgt het volgende bestand die in die lijst staat die naam.. zeg maar dat bestand heette foto 4.. nu ik foto 4 er dus perongeluk uit heb gegooid .. heet het volgende bestand automatisch foto 4.
Dus als ik met die bestandsnaam in de computer ga zoeken, krijg ik de verkeerde foto..
Oud 06-03-2006, 14:23
phoxetis
phoxetis is offline
net effe wat zoekwerk gedaan, bij mij staan ze in:

C:\Documents and Settings\asstnt06.TBMSTUD\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\2124092401\UserTile

het zijn .DAT bestandjes, maar eigenlijk zijn het PNG's... als ik zo de header eens zie.

slechte nieuws is wel dat ze al 'voorgekrompen' zijn dus het is het plaatje op het formaat zoals je ze ook in MSN-M ziet.
Oud 06-03-2006, 20:00
~*Eve*~
~*Eve*~ is offline
hmm.... kan ze bij mij niet daaronder vinden.... maar zoek zeker verder!!:-)
Oud 06-03-2006, 20:45
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
~*Eve*~ schreef op 06-03-2006 @ 21:00 :
hmm.... kan ze bij mij niet daaronder vinden.... maar zoek zeker verder!!:-)
C:\Documents and Settings\<accountnaam windows>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\

en dan ff al die mapjes doorzoeken

degene waar veel bestanden in staan daar moet je het mapje UserTile openen, daar moet je alle bestanden met .dat aan het eind veranderen aar .png aan het eind, dan kan je kijken welke je moet hebben. vervolgens heb je wel die foto, maar in klein formaat (wat phoxetis eigelijk bedoelde, dat getal is waarschijnlijk willekeurig)

ps als je je accoutnaam niet weet, of het klopt niet, moet je ff in
C:\Documents and Settings\
kijken, en dan mapjes afzoeken (tis iig niet: All Users, Default User, LocalService of NetworkService)
Reageren

Regels voor berichten