Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2006, 12:05
indo0tju
indo0tju is offline
help mense... ik vind een jongen egt heel leuk... en hij mij... we hadden al een keer bijna maar hij flaste mij... nu zoenen we weer en alles...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu???
Oud 01-03-2006, 12:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Euh.... Hij flaste jou?
En dat is trouwens niet het enige wat in niet te snappen vind aan jou verhaaltje...
Oud 01-03-2006, 12:13
senneee
senneee is offline
...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu???

dusss om m duidelijk te maken dat je m leuk vind, zeg je dat jullie beter vrienden kunnen blijven (??)
rightt...ok...heel duidelijk dit ja
Oud 01-03-2006, 12:18
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Oud 01-03-2006, 12:23
hasseltboy
hasseltboy is offline
kdenk da je betr vrinde kan blijvn
Oud 01-03-2006, 12:30
Peacefully
Peacefully is offline
www.vandale.nl

en niet zo vaak van school wegblijven.
Oud 01-03-2006, 12:35
Frostbite
Frostbite is offline
hij is je aan het playen

als je dat oke vindt ga je ermee door en anders stop je ermee
simpel
Oud 01-03-2006, 13:19
Iduna
Iduna is offline
Ik weet niet wat flashen is, maar het klinkt niet best..

Volgens mij kun je je tijd en moeite beter steken in jongens die jou ook leuk vinden (en in school). Deze jongen kan jou blijkbaar makkelijk krijgen, omdat jij hem leuk vindt. Maar vindt hij jou ook (net zo) leuk? Ik denk het niet.
Oud 01-03-2006, 13:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jezelf registreren op sugababes en daar de vraag nog eens stellen, yo.
Oud 01-03-2006, 14:04
Sanoeske
Sanoeske is offline
ik snap eerlijk gezegd vrij weinig van je verhaaltje
Oud 01-03-2006, 14:16
Verwijderd
Om te beginnen wat Pannekoeketrut zegt.

Verder: als iemand je leuk vindt dan flast ie je toch niet? (Voor zo ver mijn kennis wat betreft de betekenis van 'hij flaste mij' klopt dan iig.) Verder begrijp ik ook niet goed waarom je als je hem duidelijk probeert te maken dat je hem leuk vindt zegt dat je beter vrienden kunt blijven. Of bedoel je wat anders?

Wat je nu moet doen weet ik wel: je bericht opnieuw typen in normaal Nederlands, zodat iedereen het gewoon begrijpt.
Oud 01-03-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-03-2006 @ 15:16 :
Wat je nu moet doen weet ik wel: je bericht opnieuw typen in normaal Nederlands, zodat iedereen het gewoon begrijpt.
Oud 01-03-2006, 20:17
Verwijderd
Flashen, volgens mij betekent dat tegenwoordig iets als in de zeik nemen of iemand gebruiken. In mijn tijd...
Oud 01-03-2006, 20:20
Verwijderd
flashen is belazeren
Oud 01-03-2006, 20:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-03-2006 @ 21:20 :
flashen is belazeren
Ja, maar dát stond er niet. Zij had het erover dat hij haar geflast had... Maarja, aangezien dat nederlands al heel moeilijk blijkt te zijn, zal engels wel helemaal een ram voor dr zijn...
Oud 01-03-2006, 20:28
Zwoek
Zwoek is offline
Ehh gwn met hem praten? Of hem gwn terug playen? Of gwn niks meer doen?
Oud 01-03-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 01-03-2006 @ 21:28 :
Ehh gwn met hem praten? Of hem gwn terug playen? Of gwn niks meer doen?
Is dit nou serieus ?
Oud 02-03-2006, 06:05
Muchacha
Muchacha is offline
Flashen betekent in België "je blote borsten laten zien" (zoals "moonen" betekent "je blote kont laten zien"). Als ie dat deed, zou ik hard weglopen, want jongens horen geen borsten te hebben
Oud 02-03-2006, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 02-03-2006 @ 07:05 :
Flashen betekent in België "je blote borsten laten zien" (zoals "moonen" betekent "je blote kont laten zien"). Als ie dat deed, zou ik hard weglopen, want jongens horen geen borsten te hebben

OT: meisje, je wordt bij de neus genomen, in de hoop dat jij voor een paar breezertjes met die man het bed induikt. Trap er maar niet in
Oud 02-03-2006, 08:06
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
indo0tju schreef op 01-03-2006 @ 13:05 :
help mense... ik vind een jongen egt heel leuk... en hij mij... we hadden al een keer bijna maar hij flaste mij... nu zoenen we weer en alles...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu???
heb jij door dat zo'n openingspost als dit getuigd van weinig respect jegens de lezer?toen ik net nederlands sprak, toen kon ik al beter schrijven dan dit.

ik ga ff dit door de vertaamachine gooien ik ben benieuwd wat die ervan bakt
Oud 02-03-2006, 08:09
Orpheo
Orpheo is offline
startpost:

help mense... ik vind een jongen egt heel leuk... en hij mij... we hadden al een keer bijna maar hij flaste mij... nu zoenen we weer en alles...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu

in t engels:

help mense... I find a boy harrow very nice... and he me... we had already a time almost but he flaste me... now we kiss and everything... duz.. I tried make him clear roof m. nice found I da said we btr friends could remain... w ate now

engels terug in de vertaalmachine:
hulp mense... Ik vind een jongenseg zeer aardig... en hij me... wij had reeds een tijd bijna maar hij flaste me... nu wij kust en alles... duz.. Ik probeerde maak hem duidelijk dak m. aardige gevonden I DA zei wij btr vrienden konden blijven... w at nu

ik vind de uiteindelijke versie duidelijk dan de eerste

ontopic: als het echt is, en geen lurk, dan is die kerel dus een zakkenwasser, en moet je m lozen. maar ik geloof t niet echt....
Oud 02-03-2006, 08:12
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 02-03-2006 @ 09:09 :
startpost:

help mense... ik vind een jongen egt heel leuk... en hij mij... we hadden al een keer bijna maar hij flaste mij... nu zoenen we weer en alles...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu

in t engels:

help mense... I find a boy harrow very nice... and he me... we had already a time almost but he flaste me... now we kiss and everything... duz.. I tried make him clear roof m. nice found I da said we btr friends could remain... w ate now

hulp mense... Ik vind een jongenseg zeer aardig... en hij me... wij had reeds een tijd bijna maar hij flaste me... nu wij kust en alles... duz.. Ik probeerde maak hem duidelijk dak m. aardige gevonden I DA zei wij btr vrienden konden blijven... w at nu

ontopic: als het echt is, en geen lurk, dan is die kerel dus een zakkenwasser, en moet je m lozen. maar ik geloof t niet echt....
Oud 02-03-2006, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 02-03-2006 @ 09:09 :
startpost:

in t engels:

Ik lig hier letterlijk dood van het lachen
Oud 02-03-2006, 12:31
Orpheo
Orpheo is offline
Oud 02-03-2006, 15:17
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-03-2006 @ 07:05 :
Hier in Nederland, ver weg...

dacht ik ook aan blote borsten
Oud 02-03-2006, 15:52
Verwijderd
Zo, lol weer gehad
@TS: als je wilt dat je topic weer geopend wordt moet je me maar pmen met een normaal getypte openingspost
Succes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten