Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 18:50
Georges
Georges is offline
wie weet een url voor de hele versie van die progje, ik heb het nodig voor school...

(crocodile physics heb ik al maar die is ongelooflijk buggy zodat er niet mee te werken valt..)
Advertentie
Oud 10-03-2002, 19:26
Verwijderd
Full-Version daarvan downen is illegaal makkertje..
Oud 10-03-2002, 20:09
Georges
Georges is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Full-Version daarvan downen is illegaal makkertje..
klikspaan boterspaan je mag niet door m'n straatje gaan...

moet ik dan als leerling 190 DOLLAR neerleggen voor m'n profielwerkstuk, kommop man!
Oud 10-03-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Georges schreef:
klikspaan boterspaan je mag niet door m'n straatje gaan...

moet ik dan als leerling 190 DOLLAR neerleggen voor m'n profielwerkstuk, kommop man!

Lijkt me sterk dat je voor een werkstuk of iets in die richting dat daadwerkelijk moet gaan doen.. maar goed..
Oud 10-03-2002, 20:20
Georges
Georges is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Lijkt me sterk dat je voor een werkstuk of iets in die richting dat daadwerkelijk moet gaan doen.. maar goed..
nou jeez waar slaat dat nou weer op; bij ons op school moet sowieso in H4/VWO4 dat gedaan worden, als je het niet doet mag je geen examen doen (oftewel handelings deel) en dat ik het nu als profielwerstuk doe moet ik zelf weten maar ik ben al te ver om iets anders te kiezen, daar is het trouwes ook al veel te laat voor... dus je kan zeggen wat je wilt maar JA ik heb het dus nodig voor school...

oh ennuh bij de weej ik ben er dus nu pas achter (nu de simulatie iets ingewikkelder is begint ie constant vast te lopen...) dat deze oude versie van school heel buggy is...

[Dit bericht is aangepast door Georges (10-03-2002).]
Oud 10-03-2002, 20:45
Verwijderd
Ik bedoelde eigemlijk meer van dat je een werkstuk moets gaan maken dat je zoveel geld zou moeten gaan kosten..
Oud 11-03-2002, 17:34
Georges
Georges is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ik bedoelde eigemlijk meer van dat je een werkstuk moets gaan maken dat je zoveel geld zou moeten gaan kosten..
nou het komt er dus op neer dat ik dat werkstuk wel moet maken, maar ik het ook sterk vind dat ik dat zou moeten betalen snap je hem nu?
Oud 11-03-2002, 17:45
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
het maakt niet uit dat je het alleen maar voor school nodigt hebt, het is iig illegaal en dus mag je zoiets niet op s.com forums zetten

Oud 11-03-2002, 17:47
Koen
Koen is offline
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:
het maakt niet uit dat je het alleen maar voor school nodigt hebt, het is iig illegaal en dus mag je zoiets niet op s.com forums zetten

Inderdaad. Daarom gaan je we je hier helaas niet mee helpen, sorry.

Gesloten.

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten