Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2006, 21:03
catootje
catootje is offline
Ben jij iemand die elke vrijdag- of zaterdagavond elke keer naar de zelfde kroeg/discotheek gaat? Of zit je altijd weer met je vrienden bij elkaar?
Of ben jij iemand die de ene keer naar de kroeg gaat, dan weer naar een andere plaats de cafeetjes af, volgende keer naar een discotheek, die keer er op bowlen, daarna bij elkaar thuis zitten etc.

Ik moet of werken op die avonden of ik doe wat met de vrienden van mn vriend of met mn vriendinnen. Met de vrienden van mn vriend gaan we altijd iets anders doen en mn vriendinnen willen meestal naar dezelfde discotheek.
Oud 16-03-2006, 21:05
Verwijderd
Ik moet werken of niet, en ik ga naar de stad of niet.
Soms een combinatie, soms geen van beiden, soms alleen het eerste, soms alleen het laatste. Dat laatste meestal wel eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 21:09
ook hallo
ook hallo is offline
Eerst ging ik elke zaterdag naar dezelfde discotheek maar nu ga ik meer naar verschillende kroegen en ga ook vaker op vrijdag uit. Soms blijf ik de hele avond op de basketbal hangen en soms ga ik met vriendinnen films kijken. Telkens wat anders dus
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 21:16
jet
jet is offline
bij mij is elke week anders.. elke week worden andere steden met een bezoekje vereerd, en ook altijd op andere dagen
Oud 16-03-2006, 21:22
Shortiej
Shortiej is offline
Ik ga iedere week naar dezelfde kroeg en eigenlijk vind ik dat wel ok... Het zijn elke week dezelfde mensen, maar die mensen leer je kennen en dan is het gewoon leuk om bij te kletsen en lol te hebben. Je weet precies wat je wel niet kunt maken.Ik kom er nu al anderhalf jaar en ik ga voorlopig nog nergens anders naartoe
Oud 16-03-2006, 21:23
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
jet schreef op 16-03-2006 @ 22:16 :
bij mij is elke week anders..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 22:02
Verwijderd
Ik ga op zaterdagavond, of welke avond dan ook, nooit ergens naar toe.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 22:06
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga nooit uit eigenlijk, dus zit meestal thuis voor de tv/computer.
Verwijderd
In elk geval één keer in de maand standaard naar Loos in 013.
Voor de rest ga ik eigenlijk niet zo vaak uit, ja, naar het theater..
Verder ben ik op zaterdag doorgaans wel toe aan een avondje bankhangen.
Met citaat reageren
Shock
Shock is offline
Vrijdagavonden zijn nooit hetzelfde.. De enige overeenkomst is dat ik elke twee weken in de studio van de lokale radio te vinden ben. Hoelaat, welk onderwerp en wat we daarna gaan doen is altijd weer een verrassing. De zaterdag is meestal lekker thuis, tenzij er ergens in de regio een bandje optreedt of iets anders dat echt de moeite is.
Zondag is al-tijd uitslapen
Oud 16-03-2006, 22:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zaterdagavond is voor mij altijd vaste stapavond. Meestal naar de vaste kroeg hier in Maastricht, maar soms gaan we ook wel eens naar Valkenburg of Heerlen of naar een discotheek.
Vrijdagavond verschilt het, als mijn cluppie thuis speelt dan ga ik daar heen, anders zit ik meestal thuis. Uitgaan gebeurt niet zo vaak op de vrijdag, maar meestal zet ik een DVD'tje of zo op, waardoor ik toch pas tegen 3 uur of zo in mijn bedje beland.
Oud 16-03-2006, 23:24
Boogie
Boogie is offline
Geen zaterdagavond ziet er bij mij hetzelfde uit.
Oud 16-03-2006, 23:47
zoef de haas
zoef de haas is offline
soms bij een vriend thuis beetje hangen en een filmpje kijken, zo af en toe naar een bandje/ festivalletje in een jeugdsoos/kroeg in een van de kerkdorpen, En anders naar dezelfde discotheek, al wordt dat ook steeds minder want het is echt reteduur daar
Oud 16-03-2006, 23:48
Verwijderd
Zit haast elke vrijdag in dezelfde kroeg, met dezelfde mensen, met dezelfde muziek, dezelfde hoeveelheid bier, en we waarderen het nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 03:15
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Sylph schreef op 16-03-2006 @ 23:02 :
Ik ga op zaterdagavond, of welke avond dan ook, nooit ergens naar toe.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 07:38
Uice
Uice is offline
Vrijdag ga ik uit, zaterdag is er te veel op tv voor dat soort strapatsen. Lekker met paps en mams op de bank.
Oud 17-03-2006, 09:03
DanielC
DanielC is offline
Ik ging vanaf m'n 14e tot november vorig jaar (?) elke zaterdag naar hetzelfde café, en dan stonden we in dat café ook nog eens altijd op hetzelfde plekje. Sinds november vorig jaar ga ik niet meer elke week uit, uit as in naar 'de stad', nu zit er niet echt meer een patroon in en zien we wel waar we zin in hebben en waar we naartoe gaan.
Oud 17-03-2006, 09:11
Verwijderd
Vrijdagavond zit ik meestal in Molten Core, zaterdag blijf ik meestal thuis, maar ik heb geen vaste rituelen, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 09:18
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 16-03-2006 @ 23:06 :
Ik ga vrijwel nooit uit eigenlijk, dus zit meestal thuis voor de tv/computer.
Oud 17-03-2006, 09:40
Verwijderd
Vrijdagavond meestal in grand cafe hier in de buurt. Zaterdagavond verschilt. Meestal discotheek hier in de buurt, anders stad of andere stad. Boeiend uh.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 09:59
Experiment
Experiment is offline
Ik ga niet vaak op vrijdag uit. Als ik zaterdag uit ga ga ik meestal naar mijn 'stamdanscafé' behalve als ik met vriendinnen van school ga, die willen altijd naar een of andere foute tent. En soms ga ik naar de film, en soms poolen, en soms op een feestje, of thuis. Dus: elke week wel anders, maar áls ik 'echt' uitga heb ik eigenlijk maar twee locaties.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 10:23
Verwijderd
Ach, meestal hetzelfde En dat bevalt prima
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 10:25
Qimm
Qimm is offline
Wij hebben vaak een wisselende zaterdag avond:
- bioscoopje pakken of,
- thuis op de bank hangen en tv kijken (al dan niet met vrienden) of,
- stappen in discotheek 1 of,
- stappen in discotheek 2 of,
- poolen of,
- spelletjes doen (kolonisten, machivelli, yathzee )
Oud 17-03-2006, 10:55
saartjeh
saartjeh is offline
vaak anders, maar shoppen of bios is begin avond en dat reken ik dan nie mee

- gwoon thuis tv kijken
- bij me schoonouders thuis zitten
- (vanuit huis of vanuit huis van ouders van me vriend) naar plaatselijke kroeg/discotheek
- soms naar de stad uit of naar kruisweg
- heel soms naar vrienden van mijn vriend, daar gewoon zitten of naar kruisweg

ben de laatste tijd die kroeg zat, dus kga denk ik wat vaker naar stad. maar kben soms ook wel heel lui, ik zit gwoon liever met zak popcorn of chips op de bank
Oud 17-03-2006, 11:01
Roos
Roos is offline
Meestal ga ik zaterdag wel de hort op. Hoe of wat, dat verschilt heel erg. Meestal eerst gezellig bij iemand afspreken en dan bedenken we wat we gaan doen.

Soms moet ik werken, dan ga ik niet.
Oud 17-03-2006, 11:50
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-03-2006 @ 00:47 :
soms bij een vriend thuis beetje hangen en een filmpje kijken, soms uit in Zwollywood.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 11:55
Gothic
Gothic is offline
Afgelopen winter was het toch wel bijna elke week 's avonds wedstrijd spelen en thuis nog ff koppensnellers kijken en dan lekker naar bed...
Oud 17-03-2006, 12:16
Mara
Mara is offline
Verschilt. Ik moet vaak op zaterdag de hele dag werken, dus of ochtend + middag of middag + avond. Het ligt er maar net aan hoe moe ik daarvan ben, of ik uit ga of niet. Daar komt bij dat in 't weekend m'n vriend hier is of ik bij hem, dus houden we ook nog rekening met elkaar

Vrijdags ga ik eigenlijk nooit uit, ik moet dan met m'n school bezig en ga niet te laat slapen omdat ik zaterdags vaak weer om half 7 op moet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 12:27
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Idols-avond (nu moet ik wat anders gaan verzinnen ).
Oud 17-03-2006, 12:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is altijd anders!

Soms eten we eerst en laat ik dan de hond uit, soms andersom.
Soms maak ik nog wat huiswerk nadat we hebben gegeten.
Soms lees ik een boek, héél soms computer ik of speel ik een spelletje met iemand.
Soms maak ik thee en koffie om half acht, soms om acht uur en soms zelfs pas om half negen!
Soms kijken we een film, soms kijken we nieuws en daarna Kopspijkers. (of hoe dat dan ook mag heten) Tegenwoordig kijken we meestal Grey's Anatomy omdat dat tegenwoordig zo laat is, dan nemen we het op.
Soms eet ik nog wat chips rond half tien.
Soms ga ik om tien uur naar bed, maar soms ook pas om elf uur.

Mijn leven is zo onwijs spannend
Oud 17-03-2006, 14:39
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Altijd het zelfde.
Oud 17-03-2006, 15:01
Verwijderd
Of we zitten thuis Carnivale te kijken, of we gaan naar de bioscoop. Echt uit gaan we praktisch nooit, wel eens gedaan, maar er zijn misschien twee plekken in de hele stad die ons aanspreken, en omdat die zo hip zijn, is het daar altijd zo propvol dat we het niet meer leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 15:02
Verwijderd
Verschilt van week tot week en van dag tot dag.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 18:47
T!ne
T!ne is offline
Plaatselijke fuif met vrienden
Thuis bij ouders
Met vrienden naar de film
Oud 17-03-2006, 18:57
maxwell
maxwell is offline
ligt eraan,
Meestal tv kijken maar de laatste tijd wat meer uitgaan enzo.. nu heb ik ook steeds meer feesten
Oud 18-03-2006, 01:02
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Vaak naar de kroeg, maar waar naartoe en wat voor bier en met wie verschilt nog al eens. Maar de kern blijft vaak hetzelfde.
Oud 18-03-2006, 23:33
Fruitig
Fruitig is offline
* Bioscoop
* Idols kijken (vergeef me.. *juicht Floortje toe*)
* Discotheek/Danscafe/Kroeg
* Polen
* Daten/Meeten met leuke MSN/PM/Mail-contacten
* Een avondje computeren

Naar een condoomautomaat zoeken in een van de grotere steden is ook een leuke activiteit voor op zaterdagavond. Ben je wel een paar uurtjes mee bezig.

Ik kan hierbij alvast melden dat het centrum van Den Haag geheel condoomautomaatvrij is!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 23:50
Verwijderd
Wat een nuttige informatie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 00:19
Fruitig
Fruitig is offline
Jawel he? Nu weet je tenminste dat je niet in Den Haag moet zijn als je hoge nood hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 00:36
Verwijderd
1. ik hou niet van Den Haag
2. ik heb nooit 'hoge nood'
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 00:43
Fruitig
Fruitig is offline
Ik ook niet.

Amsterdam
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:03
Verwijderd
Sommige mensen zijn echt sociaal onderontwikkeld.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
White Trash schreef op 19-03-2006 @ 12:03 :
Ja hè? Beetje gaan feesten in plaats van nuttig forummen, hoe durven ze
Oud 19-03-2006, 11:06
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
White Trash schreef op 19-03-2006 @ 12:03 :
Aha, dus als je je elke zaterdagavond in dezelfde kroeg een stuk in de kraag zuipt ben je sociaal ontwikkeld?

Gisteravond ben ik thuisgebleven na twee weken naar de stad gaan. Jezus, wat een variatie.
Oud 19-03-2006, 11:39
Verwijderd
Ik plan mijn vrijdag- en zaterdagavond eignelijk nooit zo lang van tevoren in. Meestal doe ik vrijdagavond vrij weinig omdat ik moet werken de hele dag zaterdag. Zaterdag doe ik de ene keer niets, soms ga ik uit, soms gewoon film kijken bij vriend(in).
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:45
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Anders.
Oud 19-03-2006, 19:55
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 19-03-2006 @ 12:06 :
Aha, dus als je je elke zaterdagavond in dezelfde kroeg een stuk in de kraag zuipt ben je sociaal ontwikkeld?

Gisteravond ben ik thuisgebleven na twee weken naar de stad gaan. Jezus, wat een variatie.
Ik lig ook weleens zaterdagavond een boekje te lezen in mijn bed. Maar sommige mensen hebben echt hele saaie zaterdagavonden vanwege gebrek aan sociaal contact. Ga dan bij de padvinderij of zo.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:01
Iduna
Iduna is offline
Het is nooit hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:13
Verwijderd
In het seizoen regelmatig een wedstrijd. Verder soms een verjaardag of afspreken met vrienden. En heel soms werken. En anders gewoon lekker thuis zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 08:43
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
White Trash schreef op 19-03-2006 @ 20:55 :
Ik lig ook weleens zaterdagavond een boekje te lezen in mijn bed. Maar sommige mensen hebben echt hele saaie zaterdagavonden vanwege gebrek aan sociaal contact. Ga dan bij de padvinderij of zo.
Hoe weet je dan dat die mensen hier een 'gebrek' hebben aan sociaal contant? Je kent die mensen toch helemaal niet? Wie weet hebben ze wel vrienden die op zaterdag niet graag uitgaan. Of misschien vinden ze het zelf ook helemaal niet leuk om uit te gaan, en doen ze liever rustig wat alleen na een week school en een zaterdag werken, maar stikken ze van de vrienden. Hoe sociaal iemand is kan je helemaal niet aflezen van een zaterdag avond.

En ook al zouden er hier mensen zijn met een 'sociaal gebrek', waar wil je dan naartoe met die opmerking?
Reageren

Regels voor berichten