Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2007, 10:50
anitaatje18
anitaatje18 is offline
Hallo iedereen! Ik ben een student Illustratie aan de Kunstacademie in Den Bosch!
Nou hebben wij de opdracht gekregen om vanuit een grappige gebeurtenis, wat zich in je jeugd heeft afgespeeld, een leuk verhaaltje met illustraties te maken!!!

Mijn gebeurtenis: Toen ik 5 jaar oud was heb ik een propje van een paasei-papiertje in mijn neus gestopt!! hahaha en die wilde er niet meer uit!!

Nu heb ik jullie nodig:
Wat zou er volgens jullie in het hoofd van dit meisje (ik) om gaan? hoe ziet dit meisje er uit? heeft ze soms een obsessie om papiertje ergens in stoppen of wil ze gewoon kijken hoever het propje komt?

En wat zijn de gevolgen van dit ongelukje???

Fantaseer er op los, jullie zouden mij erg helpen!

Anita Kuit
Advertentie
Oud 28-01-2007, 12:26
Verwijderd
hahahaha wat grappig!!

Oud 28-01-2007, 12:35
Miracle
Miracle is offline
>> Overige vakken
Oud 29-01-2007, 05:04
Verwijderd
Als je zo'n relatief simpel opdrachtje niet eens op eigen houtje kunt maken dan zul je later nooit werk vinden. Of erger nog, je vindt wél werk en vervolgens moet de rest van de wereld naar jouw ongeinspireerde kutcreaties kijken.

Dus als ik jou was zou ik per direct stoppen met Illustratie en iets anders gaan doen. En als je dat niet wil - verzin zelf wat, het is jouw opdracht, jouw studie en jouw toekomst.
Oud 29-01-2007, 17:12
anitaatje18
anitaatje18 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-01-2007 @ 06:04 :
Als je zo'n relatief simpel opdrachtje niet eens op eigen houtje kunt maken dan zul je later nooit werk vinden. Of erger nog, je vindt wél werk en vervolgens moet de rest van de wereld naar jouw ongeinspireerde kutcreaties kijken.

Dus als ik jou was zou ik per direct stoppen met Illustratie en iets anders gaan doen. En als je dat niet wil - verzin zelf wat, het is jouw opdracht, jouw studie en jouw toekomst.

Sorry ik had erbij moeten zetten dat dit onderdeel van de opdracht is : vergelijk andersmans ideeen met jou eigen beeldverhaal.

Voortaan graag niet zo aanvallend reageren
Oud 29-01-2007, 18:31
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
moet je dat niet zelf verzinnen?

want je doet er een studie in dus en anders word je er niet goed in

maar ik ga der wel over nadenken
Oud 31-01-2007, 18:38
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
anitaatje18 schreef op 28-01-2007 @ 11:50 :
Hallo iedereen! Ik ben een student Illustratie aan de Kunstacademie in Den Bosch!
Nou hebben wij de opdracht gekregen om vanuit een grappige gebeurtenis, wat zich in je jeugd heeft afgespeeld, een leuk verhaaltje met illustraties te maken!!!

Mijn gebeurtenis: Toen ik 5 jaar oud was heb ik een propje van een paasei-papiertje in mijn neus gestopt!! hahaha en die wilde er niet meer uit!!

Nu heb ik jullie nodig:
Wat zou er volgens jullie in het hoofd van dit meisje (ik) om gaan? hoe ziet dit meisje er uit? heeft ze soms een obsessie om papiertje ergens in stoppen of wil ze gewoon kijken hoever het propje komt?

En wat zijn de gevolgen van dit ongelukje???

Fantaseer er op los, jullie zouden mij erg helpen!

Anita Kuit
Ik stel me een klein meisje voor met blonde lange haren met krullen en twee vlechtjes en een roze jurkje (vraag me niet waarom). Het meisje hield veel van chocola. Ze was erg nieuwsgierig aangelegd. Ze hield van experimenteren en vermaakte zich met alles wat er in de buurt was. Ze was vrij introvert, maar wel spontaan.
De gevolgen van het ongelukje waren goed te overzien. Ze schrok en probeerde het eruit te halen, maar het propje ging daardoor alleen maar dieper en na wat moed verzamelen ging ze naar haar moeder en die is met haar naar de huisarts gegaan waar het er uitgehaald is.
Oud 08-02-2007, 20:10
Nee_nee
Nee_nee is offline
toen het propje er niet meer uit wou...

probeerde ze het nog eens met een elektrische tandenborstel, terwijl ze in opperste concentratie dat propje aan het poetsen was, struikelde ze over de stinkende teenslippers van haar broer in viel in bad, Dik geëlektroduceert (jeej dat woord is fout) propje verbrand en dr vlechten zo horizontaal als die van pipilankous.

sorry kutverhaal maar i moet eiglijk slapen denk ik
Oud 01-03-2007, 14:01
Angeloes
Angeloes is offline
Klein meisje met bruine haartjes, 2 staartjes met bruine elastikjes in. Beetje pony. Blauwe ondeugende oogjes en goede blos op dr wangen.
roze t shirtje aan, met rokje en streepjes maillot.

Ze zit aan de koffietafel op dr knieetjes voor de bak met choco eitjes. Mama had nog zo gezegt: liefje, niet van eten, he.

de paaseitjes hebben vershillende kleurtjes, zo aantrekkelijk... pakt 1 eitje, frommelt het papiertje eraf, stopt het eitje in dr mond, en mama komt aan lopen...

alleen dat papiertje kan de boel verraden... enige plek waar mama niet kijkt: haar neus....
Oud 05-03-2007, 11:35
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Mala schreef op 28-01-2007 @ 13:26 :
hahahaha wat grappig!!

Oud 09-03-2007, 14:27
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
anitaatje18 schreef op 29-01-2007 @ 18:12 :

Voortaan graag niet zo aanvallend reageren
Welkom op het forum.
Oud 16-03-2007, 10:08
mooie boel
mooie boel is offline
hoi,

ik weet niet of je de opdracht al hebt ingeleverd, maarrr:

Ik stel me een heel verlegen meisje voor, dat er niet opvallend uitziet. Ze heeft een papiertje, waar ze vanaf wilt, maar durft niet te vragen wat ze ermee moet doen. Ten einde raad stopt ze het in haar neus.....

ik hoop dat je er wat aan hebt!
Advertentie

Regels voor berichten