zoals waarschijnlijk nog meer mensen
groeit er haar net zoals me hoofd ook door langs me oor
en met staart in vind k het niet mooi staan zo een plukje..
k kan het niet achter me oren kammen
kan k het weg epileren? (handmatig) of heb k dan problemen als het weer groeit..?
Waarschijnlijk heb je her nu over je 'bakkerbaarden' zoals die bij jongens groeien? Ik heb ze ook, en ik gok zo ongeveer ieder meisje. Als je wat langer haar hebt kun je dat achter je oren doen. Bij een kort kapsel kun je ze gewoon laten zitten, is niks mis mee toch?
In jouw geval kun je het misschien met knipjes naar achteren zetten, zodat het lijkt alsof het bij je staartje in zit?
Ja, daar kan ik over meepraten, ik heb ook eens een half jaar moeten lopen met een belachelijk plukje voor op m'n hoofd omdat ik daar zelf in had zitten knippen, ik vond het storend
Beste is dus laten groeien in een kapsel waarin je het niet ziet, dan hoef je je er niet meer mee bezig te houden.
zoals waarschijnlijk nog meer mensen
groeit er haar net zoals me hoofd ook door langs me oor
en met staart in vind k het niet mooi staan zo een plukje..
k kan het niet achter me oren kammen
kan k het weg epileren? (handmatig) of heb k dan problemen als het weer groeit..?
echt... niet weghalen! dat ziet er pas debiel uit.
toen iemand die ik ken een pruik kreeg ivm chemo vertelde ze me nog helemaal hoe belangrijk dat plukje haar was volgens die pruikenman...
en.. het is toch het zachtste stukje haar dat je heb
Bij mij is het gewoon even lang als de rest van mijn haar, dus je ziet het niet. Bij een staartje neem ik het gewoon mee en als het toch te kort is, steek ik er een speldje in.
Ik zou dat plukje inderdaad gewoon achter je oor doen. Een klasgenootje van me heeft ze een tijdje weggehaald en ik moet eerlijk zijn dat ik het erg vreemd vond uitzien (en ik was niet de enige)
Het ís eigenlijk zo'n plukje wat je zelf wel opvalt en irriteert, maar dat andere helemaal niet opvalt, behalve als je het weghaalt.