Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2006, 23:02
Verwijderd
Ik heb bij Lycos een hostingpakket en heb met NetObjects Fusion 7.5 een site in elkaar gezet. Nou wil ik dus deze site online zetten op mijn domein, en ik heb een FTP programma (AceFTP 3 pro) maar het lijkt wel alsof het niet werkt. Hoe moet ik met deze FTP software mijn site online zetten? Of weten jullie hoe ik die site die ik gemaakt heb het makkelijkst online kan zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2006, 09:59
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
nivea schreef op 04-03-2006 @ 00:02 :
Ik heb bij Lycos een hostingpakket en heb met NetObjects Fusion 7.5 een site in elkaar gezet. Nou wil ik dus deze site online zetten op mijn domein, en ik heb een FTP programma (AceFTP 3 pro) maar het lijkt wel alsof het niet werkt. Hoe moet ik met deze FTP software mijn site online zetten? Of weten jullie hoe ik die site die ik gemaakt heb het makkelijkst online kan zetten?
wat is het probleem precies? kan je geen verbinding maken of kan je nix uploaden?

oja, je moet uploaden naar webspace en niet naar een domein. webspace is de plaats waar je je data opslaat; domein linkt daarnaartoe. Bijv. je maakt een site bij freewebs en je vraagt een .tk domein aan, dan linkt je .tk adres naar frewebs.com\<username>

overgens kan je ook via cmd-> ftp -> open <plaats> -> send "<filename>" als je bijvoorbeeld op school zit, waar je geen programma's mag installeren
Oud 04-03-2006, 11:16
freyk
freyk is offline
Misschien helpt het als je de boel upload met andere ftp programma, zoals filezilla met daarbij een Nederlandse handleiding, nivea.

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:29
Verwijderd
Danke!
Ik heb het probleem opgelost, hij wilde niet uploaden omdat het geen html bestand was.
sorry maar ik ben gewoon ook maar een vrouw
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 12:28
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
nivea schreef op 06-03-2006 @ 12:29 :
Danke!
Ik heb het probleem opgelost, hij wilde niet uploaden omdat het geen html bestand was.
Hij had wel upgeload, alleen zag je de site niet, omdat er alleen een .nod bestand online stond.
Oud 06-03-2006, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 06-03-2006 @ 13:28 :
Hij had wel upgeload, alleen zag je de site niet, omdat er alleen een .nod bestand online stond.
Als jij het zegt in ieder geval bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten