Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2006, 16:59
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Mensen ik heb volgende week een stage-gesprek bij een communicatiebureau, mja ze zullen waarschijnlijk vragen wat ik verwacht te doen bij hun, en daar vind ik moeilijk antwoord op.. Tenminste zal niet weten hoe ik mijn werkzaamheden het best moet formuleren en wat ik zou mogen doen daar.. Hebben jullie een idee.. Ben nu 2de jaars commercieel student..

Alvast bedankt!
Oud 01-03-2006, 17:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
blueeyes_jochie schreef op 01-03-2006 @ 17:59 :
Mensen ik heb volgende week een stage-gesprek bij een communicatiebureau, mja ze zullen waarschijnlijk vragen wat ik verwacht te doen bij hun, en daar vind ik moeilijk antwoord op.. Tenminste zal niet weten hoe ik mijn werkzaamheden het best moet formuleren en wat ik zou mogen doen daar.. Hebben jullie een idee.. Ben nu 2de jaars commercieel student..

Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je vanuit je opleiding enige richtlijnen krijgt van wat je moet doen op je stage, of opdrachten die je moet doen. Daar kun je wat over vertellen, en aangeven hoe jij denkt daar aanvulling aan te geven.
Ik denk niet dat veel mensen hier weten welke bezigheden jij kunt gaan doen in je stage...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 17:20
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
misschien heeft er iemand ervaring bij een communicatie bureau?!
Oud 01-03-2006, 17:34
Cesar
Cesar is offline
Niet elke communicatiebureau is hetzelfde. Als Jantje zegt dat hij daar als tekstschrijver heeft gewerkt, wil het toch niet zeggen dat ze daar bij "jouw" bedrijf ook nog op zitten te wachten. Het lijkt me ook fout om zomaar een functie te claimen.

Het lijkt me gewoon slim om iets te zeggen als: "Het maakt me niet uit waar ik word neergezet zolang ik me maar nuttig voor het bedrijf kan maken en mezelf kan bewijzen."

En hebben ze geen website waar je op kan kijken? Het lijkt me sterk dat je de naam van het bedrijf niet weet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 18:01
Verwijderd
Wat doet een 'communicatiebureau' ?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 11:33
leipo
leipo is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2006 @ 19:01 :
Wat doet een 'communicatiebureau' ?

Communiceren
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 11:48
Cesar
Cesar is offline
Citaat:
leipo schreef op 02-03-2006 @ 12:33 :
Communiceren
Ik twijfelde ook of ik dit moest zeggen, maar ik kon mezelf bedwingen. Eerst dacht ik aan een soort van callcenteridee, maar bv. een incassobureau waar ik sollicitatie heb gelopen stond ook gelist onder "communicatiebureau". Beetje ruim en vaag begrip dus. Het zal wel een bedrijf zijn die, misschien, bemiddelt tussen verschillende groepen?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 14:15
Tripo
Tripo is offline
communicatiebureau doen ook vaak dingen op het gebied van advertentie en reclame, of ze schrijven plannen voor bedrijven over hoe dat bedrijf zich wil profileren, dus huisstijl, website, etc.

heb je hier iets aan? en je weet toch wel iets van dat bureau?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 15:09
amor
amor is offline
Citaat:
Tripo schreef op 02-03-2006 @ 15:15 :
communicatiebureau doen ook vaak dingen op het gebied van advertentie en reclame, of ze schrijven plannen voor bedrijven over hoe dat bedrijf zich wil profileren, dus huisstijl, website, etc.

heb je hier iets aan? en je weet toch wel iets van dat bureau?
Inderdaad. Wij hebben een communicatiebureau opgestart via school. Als je op onze website kijkt kun je zien wat zo'n bureau precies kan doen www.comunicatiearchitect.nl
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 15:27
Missy
Missy is offline
http://www.communicatiearchitect.nl/ , bedoel je niet deze link?
Reageren

Regels voor berichten