Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 19:09
jim
jim is offline
he dudes en chickies,

met mij gaat het niet zo goed,
ik d8 vroeger : drugs alcohol, sigarretten : noooit aan beginnen
maar toen ik 12 werd begon het al. In de brugklas. Ik begon met roken. Toen na 2 weekjes middelbare school blowen en vervolgens drinken. Blowen was stoer en cool dat deed ik inmiddels bijna elke dag als er iemand wat had. Naarmate mijn gedrag ernstiger werd kwam ik op de mavo terrecht. Mijn Ouders begonnen het ook slegt te trekken en ik werd na meerdere malen waarschuwen naar een kostschool gestuurt, waar ik geslagen werd alsik mijn bed niet opmaakte... Het liep ernstig uit de hand. Mijn gezondheid begon ook te fratsen te vertonen...
maar van roken en blowen kon ik eigenlijk niet af.

IK ben nu 15 jaar en zit op de mavo 2e klas. De dokter heeft voorspelt dat ik met deze leefijze niet ouder wordt dan 50 jaar
omdat mijn lever het na een tijdje gaat begeven..

TOCH BLIJF IK 8TER HET MOTTO STAAN: JE LEEFT MAAR 1 KEER EN DOE WAT JE NIET LATEN KUNT EN GENIET MET VOLLE TEUGEN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 19:15
G Funker
G Funker is offline
so man echt vervelend voor je... nou daar heb ik dan maar 1 ding op te zeggen... je leven ziet er toch al verneukt uit... erger kan her vast niet worden dus blow er maar lekker op los!!
Oud 10-06-2002, 19:28
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
jim schreef:
he dudes en chickies,

met mij gaat het niet zo goed,
ik d8 vroeger : drugs alcohol, sigarretten : noooit aan beginnen
maar toen ik 12 werd begon het al. In de brugklas. Ik begon met roken. Toen na 2 weekjes middelbare school blowen en vervolgens drinken. Blowen was stoer en cool dat deed ik inmiddels bijna elke dag als er iemand wat had. Naarmate mijn gedrag ernstiger werd kwam ik op de mavo terrecht. Mijn Ouders begonnen het ook slegt te trekken en ik werd na meerdere malen waarschuwen naar een kostschool gestuurt, waar ik geslagen werd alsik mijn bed niet opmaakte... Het liep ernstig uit de hand. Mijn gezondheid begon ook te fratsen te vertonen...
maar van roken en blowen kon ik eigenlijk niet af.

IK ben nu 15 jaar en zit op de mavo 2e klas. De dokter heeft voorspelt dat ik met deze leefijze niet ouder wordt dan 50 jaar
omdat mijn lever het na een tijdje gaat begeven..

TOCH BLIJF IK 8TER HET MOTTO STAAN: JE LEEFT MAAR 1 KEER EN DOE WAT JE NIET LATEN KUNT EN GENIET MET VOLLE TEUGEN
Yepzzzz, ik en dat, ik ook al toen ik 12 was, ik rookte vanaf mijn 10e vanaf mijn 11 door de longen, ik was toen al een klein beetje aan de drank, toen ik 13 was, was ik heel erg verslaafd aan drank en peuken, ik had soms dat ik een peuk uit drukte en gelijk een nieuwe aanstak zo ging dat met een heel veel peuken 8ter elkaar, toen ik 13 was begon ik voor de eerste keer te blowen ik vondt het geweldig!!, ik deed gewoon een beetje stoer mee, en toen weer, en toen, tot ik er opgeven moment verslaafd aan werd, ik heb enkele keren geprobeerd te stoppen maar het lukt me echt niet!! ik ben nu 16 en ik zit ook in de 2e 3X blijven zitten, op school ging ik 8teruit, ik ging heel veel lesuren spijbelen en hong wat in een cafeetje rond. Ik weet nu ook echt niet meer wat ik er mee moet! En ik geef je helemaal gelijk met: je leeft maar 1 X, maarre ik baal hier wel van, ik wil er zow graag vanaf maar het lukt me gewoon niet!! In wil graag in contacht komen met mensen die het zelfde hebben als mij: voeg me dan toe op msn: xxxlottewxxx@hotmail.com Vele xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:20
]{ing
]{ing is offline
hmm ik vind dat je overdrijft, wietjes en alcohol doet mij weinig
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:50
beestje
beestje is offline
Citaat:
]{ing schreef:
hmm ik vind dat je overdrijft, wietjes en alcohol doet mij weinig
Zelfde hier ... zal wel kiomen omdat we uit maastricht komen
Oud 10-06-2002, 21:53
Griller
Griller is offline
Citaat:
beestje schreef:

dat was ik .. beestje is mijn zus
Oud 11-06-2002, 14:09
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
toen ik 13 was, was ik heel erg verslaafd aan drank en peuken,
Tuurlijk! haha verslaafd aan drank op je 13e laat me niet lachen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:15
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Tuurlijk! haha verslaafd aan drank op je 13e laat me niet lachen
Nou ik zweer dat, dat waar is, Ik was 13 en zat in groep 8(omdat ik zow vaak ben blijvuh zittuh) en ging met heel veel ouderen om, 3 4de deel van mijn vrienden waren ouder als mij die waren rond de 15 16. En ik ging veel met hun naar cafeetjes en zow. En daar dronken we ons altijd helemaal lam! maarre ut is echt waar! xxxjes Sexywoman. (maakt me niet uit of jij dat gelooft).
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:46
1860fan
1860fan is offline
Tjongejonge,
sorry gast, maar voor jou moet het echte leven nog beginnen.

wees een echte kerel en hou je zelf in met die shit,
ik doseer het god zij dank.

tuurlijk stuff=heeeeerlijk...
drank=heeeeerlijk...
te veel=heeerlijk.. totdat je een gigantische oplazer krijgt.

dus, geniet met volle teugen van je leven.. zeker, maar daar heb jij toch niet alleen van dat spul nodig?

enneh, je leeft toch maar 1 keer? klopt, maar ik leef het liefst zo lang mogelijk.

dikke van mij
Oud 11-06-2002, 20:38
wazaahp
wazaahp is offline
Ahahha je bent zoooo fucking dom hahaahhahahaahaha
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
beestje schreef:

volgens mij is het percentage alcoholisten en blowers hier hoger ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:52
fruitmand
fruitmand is offline
dudes en chickies?
Oud 13-06-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Yepzzzz, ik en dat, ik ook al toen ik 12 was, ik rookte vanaf mijn 10e vanaf mijn 11 door de longen, ik was toen al een klein beetje aan de drank, toen ik 13 was, was ik heel erg verslaafd aan drank en peuken, ik had soms dat ik een peuk uit drukte en gelijk een nieuwe aanstak zo ging dat met een heel veel peuken 8ter elkaar, toen ik 13 was begon ik voor de eerste keer te blowen ik vondt het geweldig!!, ik deed gewoon een beetje stoer mee, en toen weer, en toen, tot ik er opgeven moment verslaafd aan werd, ik heb enkele keren geprobeerd te stoppen maar het lukt me echt niet!! ik ben nu 16 en ik zit ook in de 2e 3X blijven zitten, op school ging ik 8teruit, ik ging heel veel lesuren spijbelen en hong wat in een cafeetje rond. Ik weet nu ook echt niet meer wat ik er mee moet! En ik geef je helemaal gelijk met: je leeft maar 1 X, maarre ik baal hier wel van, ik wil er zow graag vanaf maar het lukt me gewoon niet!! In wil graag in contacht komen met mensen die het zelfde hebben als mij: voeg me dan toe op msn: xxxlottewxxx@hotmail.com Vele xxxjes Sexywoman
1) kan je aub ophouden met in roze typen?
2) waarschijnlijk ben je niet aan alcohol (zie DaGirl's reply) en wiet verslaafd. je kan gewoon heel moeilijk tegen groepsdruk en wil erbij horen (zie het feit dat je niet over je longen rookte en je blowde om erbij te horen). misschien ben je wel verslaafd en dan is het slim om es contact op te nemen met iemand die je kan helpen (huisarts bijv. kan je doorverwijzen).
3) ook kan je aan de tabak in een joint en niet de wiet zelf verslaafd zijn. puur is minder slecht voor je.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:25
Faery
Faery is offline
Opvallend dat de mensen in dit topic die zo ontiechelijk verslaafd beweren te zijn ( ) nogal vaag typen, vreemde woorden gebruiken en mavo doen... (niet alleen in dit topic overigens, maar toch :])

En ja, ik generaliseer.. zie het als gemakszucht

Waarom? Is het daar zo stoer om te blowen en te zuipen? Moet he daar elke dag? .. 't lijkt me dan wel heel saai worden.
Oud 13-06-2002, 12:26
PiNoW
PiNoW is offline
sexywoman16 schreef:
Citaat:
maarre ik baal hier wel van, ik wil er zow graag vanaf maar het lukt me gewoon niet!!
ga dan in een afkickkliniek ofzow als je dr zow graag vanaf wil..
jezus, jij bent echt dom...
Oud 13-06-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
PiNoW schreef:
ga dan in een afkickkliniek ofzow als je dr zow graag vanaf wil..
jezus, jij bent echt dom...
naast dom denk ik eigenlijk meer aandachtsgeil...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:51
SpeCteR
SpeCteR is offline
ja je leeft maar 1 keer, maareh wil je aub niet gaan overdrijven!!!!
ik gebruik ook weleens/geregeld ( Alleen pillen...geen wiet) en ik drink ook wel maar dat ik mezelf nu voor me 25 naar de tyfus wil helpen no thank you!!! Denk ook aan je carriere, want het is echt niet tof als je met je 35ste thuis werkloos zit omdat je geen fatsoenlijke opleiding hebt. Verschuil je aub niet achter het argument: je leeft maar 1 keer! Op je 50ste kun je volgens mij ook nog wel lol hebben hoor!!!!!
Oud 13-06-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
SpeCteR schreef:
ja je leeft maar 1 keer, maareh wil je aub niet gaan overdrijven!!!!
ik gebruik ook weleens/geregeld ( Alleen pillen...geen wiet) en ik drink ook wel maar dat ik mezelf nu voor me 25 naar de tyfus wil helpen no thank you!!! Denk ook aan je carriere, want het is echt niet tof als je met je 35ste thuis werkloos zit omdat je geen fatsoenlijke opleiding hebt. Verschuil je aub niet achter het argument: je leeft maar 1 keer! Op je 50ste kun je volgens mij ook nog wel lol hebben hoor!!!!!
precies, met één avondje per week een paar biertjes/wat wiet of 1x per maand een pilletje kan je ook gelukkig worden (zonder drugs trouwens ook). liever gezond tot je 70e dan een zombie op je 30e.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:35
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
snees schreef:

naast dom denk ik eigenlijk meer aandachtsgeil...
ook, maar ook dom
Oud 13-06-2002, 16:13
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
Da Girl schreef:

weet jij wat verslaafd zijn is aan alcohol? alcoholist zijn? DAt is dus niet elke middag je met je vrienden lam zuipen. Dat doe je omdat je het leuk vind, omdat je vrienden het doen. ok je ben dom bezig maar verslaafd.

1) drink je thuis?
2) heb je s ochtends het gevoel dat je de dag niet doorkomt zonder alcohol?
3) drink je stiekem?
4) ben jij de enige die zo doet?

ik denk namelijk van niet.

Als je toch zo serieus meent dat je verslaafd bent aan alles... zoek een therapeut op en ga naar een AA-groep. Je doet nix aan je probleem, dus wat zeik je dan?

en je zegt ook nog aan het eind dat je bij je eigen motto blijft. Leven is voor jou blijkbaar drank, peuken, wiet... En je leeft maar 1 keer dus gebruikt het volop. Maar als je achter dit motto staat, sta je dus ook achter wat je doet. Je bent tegenstrijdig in je verhaal, dus wat heb je te melden? Als je nou expliciet erbij vermeld dat je ervanaf wil komen, in plaats van roepen dat het toch niet lukt, zou je misschien wat serieusere antwoorden krijgen.
Heeeeeyyyyy, ten eerste ik vindt dat je je er verder niet moet mee bemoeiuh!, maarre ik zal toch fff de antwoorden geven: 1)Ja ik drink thuis. 2) Ja vaak 's morgens begin ik vaak met een pilsje met het ontbijt. 3)Neej ik drink niet stiekem, men ouders weten het. 4)De enige van wie?? Van mijn vrienden?? Ik zeg dat het toch niet lukt, omdat ik het al meerdere malen heb geprobeerd, ik kan geen dag zonder peuken, ik kan geen week zonder wiet, en ook geen dag zonder alcohol!
xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:17
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Ik zeg dat het toch niet lukt, omdat ik het al meerdere malen heb geprobeerd, ik kan geen dag zonder peuken, ik kan geen week zonder wiet, en ook geen dag zonder alcohol!
xxxjes Sexywoman.
op naar de afkickkliniek dan!

dom als je het zo jong al zover laat komen!
Oud 13-06-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Heeeeeyyyyy, ten eerste ik vindt dat je je er verder niet moet mee bemoeiuh!
waarom post je je verhaal over je zgn. verslavingen dan op een forum met 26.000+ leden?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:25
Shaolin
Shaolin is offline
stupido!
Oud 13-06-2002, 19:28
Griller
Griller is offline
Citaat:
]{ing schreef:

volgens mij is het percentage alcoholisten en blowers hier hoger ofzo
idd .. waar zit jij trouwens op school?
Oud 14-06-2002, 09:20
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
jij bent echt een lachertje die veel aandacht zoekt!!

als het allemaal waar is wat je zegt, ga dan opzoek naar hulp en probeer dan in godsnaam nog IETS van je leven te maken...

als het allemaal onzin is, wees dan blij met het leven wat je WEL hebt, en loop niet van die stomme dingen te verzinnen, want het is echt niet leuk om zo een leven te hebben zoals jij het beschrijft.
Oud 15-06-2002, 19:49
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
liefkleinmeisjuh schreef:
jij bent echt een lachertje die veel aandacht zoekt!!

als het allemaal waar is wat je zegt, ga dan opzoek naar hulp en probeer dan in godsnaam nog IETS van je leven te maken...

als het allemaal onzin is, wees dan blij met het leven wat je WEL hebt, en loop niet van die stomme dingen te verzinnen, want het is echt niet leuk om zo een leven te hebben zoals jij het beschrijft.
Maarre je leeft maar 1 keer en dan moet je doen waar je zin in hebt voor ut te laat is!!! dat vindt ik en daar blijf ik ook 8ter staan, maarre ik verzin dat niet, was het maar waar dat ik het verzinde, en bedankt dat je mij een lief klein meisje vindt die veel aand8 zoekt!, nou dat vindt ik nergens op slaan, ik kan er niets aan doen dat ik me zow makkelijk heb mee latenlopen, en ik denk dat dat ook komt omdat mijn ouders gesscheiden zijn toen ik al heel jong was, ik had het daar heel moeilijk mee, en toen d8 ik van: mijn leven is toch niets meer waard toen ben ik gaan blowen en drinken ik rookte toen al wel, misschien geloven jullie me niet, en dat intresseert me ook niet. maar toch bedankt voor jullie berichtjes xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:50
Faery
Faery is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Maarre je leeft maar 1 keer en dan moet je doen waar je zin in hebt voor ut te laat is!!! dat vindt ik en daar blijf ik ook 8ter staan, maarre ik verzin dat niet, was het maar waar dat ik het verzinde, en bedankt dat je mij een lief klein meisje vindt die veel aand8 zoekt!, nou dat vindt ik nergens op slaan, ik kan er niets aan doen dat ik me zow makkelijk heb mee latenlopen, en ik denk dat dat ook komt omdat mijn ouders gesscheiden zijn toen ik al heel jong was, ik had het daar heel moeilijk mee, en toen d8 ik van: mijn leven is toch niets meer waard toen ben ik gaan blowen en drinken ik rookte toen al wel, misschien geloven jullie me niet, en dat intresseert me ook niet. maar toch bedankt voor jullie berichtjes xxxjes Sexywoman.
- Wie zegt dat je maar 1x leeft?
- Wat wil je nou eigenlijk? Zielig en alcoholverslaafd overkomen, maar ondertussen wel stoer leven en 'lol' hebben? ( -> omfg, hoe kun je lol hebben als je altijd zit te zuipen? Dan is er nix boeiends meer aan).

Erotische Vrouw, je argumenten slaan nergens op.

xxxjes Faery
Oud 19-06-2002, 22:22
owlbeer
owlbeer is offline
Je leeft idd maar 1 keer. Moet je het dan op zo'n manier verpesten? Er zat zij andere dingen die je kan doen en je er goed bij voelen. Plus dat je dan misschien wat langer van je leven kan genieten. Ik zeg niet dat het allemaal slecht is enz. Ik hoop zelf ook het nodige geflikt, maar je mkoet wel binnen de grenzen van jezelf (en je lichaam) blijven!!!
Oud 20-06-2002, 06:53
Locke
Locke is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:

Je kan ook van drugs genieten zonder dat je op je 20e al helemaal verrot ben maarja al die onzin die jij hier uitkraamt slaat ook nergens op ...
Oud 20-06-2002, 18:40
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
je hebt trouwens nog steeds neit antwoord gegeven op wat wij allemaal zeggen... ga je nog hulp zoeken of niet?
Oud 20-06-2002, 18:43
G Funker
G Funker is offline
die hier boven was van mij
Oud 20-06-2002, 18:45
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Yepzzzz, ik en dat, ik ook al toen ik 12 was, ik rookte vanaf mijn 10e vanaf mijn 11 door de longen, ik was toen al een klein beetje aan de drank, toen ik 13 was, was ik heel erg verslaafd aan drank en peuken, ik had soms dat ik een peuk uit drukte en gelijk een nieuwe aanstak zo ging dat met een heel veel peuken 8ter elkaar, toen ik 13 was begon ik voor de eerste keer te blowen ik vondt het geweldig!!, ik deed gewoon een beetje stoer mee, en toen weer, en toen, tot ik er opgeven moment verslaafd aan werd, ik heb enkele keren geprobeerd te stoppen maar het lukt me echt niet!! ik ben nu 16 en ik zit ook in de 2e 3X blijven zitten, op school ging ik 8teruit, ik ging heel veel lesuren spijbelen en hong wat in een cafeetje rond. Ik weet nu ook echt niet meer wat ik er mee moet! En ik geef je helemaal gelijk met: je leeft maar 1 X, maarre ik baal hier wel van, ik wil er zow graag vanaf maar het lukt me gewoon niet!! In wil graag in contacht komen met mensen die het zelfde hebben als mij: voeg me dan toe op msn: xxxlottewxxx@hotmail.com Vele xxxjes Sexywoman.
Ik weet niet of het waar is allemaal.maar goed zo is het bij mij ook een beetje gegaan op de alcohol na dan. Ben op m'n 10e begonnen met roken (wel gelijk over m'n longen) en op m'n twaalfde met blowen en heb op m'n dertiende mijn eerste pilletje geslikt.Dat was trouwens gelijk de laatste omdat ik na die tijd heel erg van het effect geschrokken ben. ik ben de laatste 2 maand heel erg geminderd met blowen (rook nog steeds erg veel )ik blow nog wel maar nu maar 1 x in de week ofzow en het word ook steeds minder ben niet van plan om te stoppen ofzow maar vind dat het op mijn leeftijd wel wat minder mag vooral ook omdat ik dankzij alles ben blijven zitten. Ik denk trouwens dat ik met alcohol niet anders als een ander ben daarmee bedoel ik dat ik niet het gevoel heb dat ik vergeleken bij anderen meer of minder drink. ik ben wel van mening dat je moet genieten van het leven en eigenlijk gewoon moet doen waar je zin in hebt maar kijk wel uit dat je dankzij dat niet blijft zitten want nog een jaar langer school lijkt me niet iets waar je van kan genieten snappie

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:39
dwarf
dwarf is offline
ik blow vanaf me 13e ofzow....kreeg van me tante (ja klinkt raar..maar die was toen 25)
nu blow ik minder...1x per week ofzow....dus als je zelf goed weet waar je mee bezug ben maak het nix...
Oud 22-06-2002, 01:29
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Weet je wat! waarom maak je er niet gewoon een eind aan? Je bent toch hopeloos verloren, ja toch?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 08:44
Griller
Griller is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Weet je wat! waarom maak je er niet gewoon een eind aan? Je bent toch hopeloos verloren, ja toch?

Ja... ik weet het ik ga wel met je mee in dit geval ja...
Oud 23-06-2002, 12:38
beuk
beuk is offline
Citaat:
jim schreef:

wat dacht je van:

je leeft maar 1 keer, maak er wat van!
in plaats van dit zielige gedoe..

zoals iemand hierboven al zei: je wilt er gewoon bij horen. als je na 2 weken middelbare school al van je principes afstapt en plotseling rookt, blowt en drinkt ben je wat mij betreft niets meer dan een meelopertje met een ontzettend zwakke persoonlijkheid.

soms krijg ik het idee dat sommige mensen het cool vinden om te zeggen dat ze verslaafd zijn ofzo..
Oud 23-06-2002, 22:26
AngelInDisguise
Citaat:
beuk schreef:

wat dacht je van:

je leeft maar 1 keer, maak er wat van!
in plaats van dit zielige gedoe..

zoals iemand hierboven al zei: je wilt er gewoon bij horen. als je na 2 weken middelbare school al van je principes afstapt en plotseling rookt, blowt en drinkt ben je wat mij betreft niets meer dan een meelopertje met een ontzettend zwakke persoonlijkheid.

soms krijg ik het idee dat sommige mensen het cool vinden om te zeggen dat ze verslaafd zijn ofzo..

zielugggggggggg
Oud 24-06-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
AngelInDisguise schreef:

zielugggggggggg
kom op, hij heeft wel gelijk. lees de posts van sexywoman16 bijv.
lekker stoer, op je 11e over je longen roken. 3 keer blijven zitten, elke middag met je oudere vrienden in de kroeg zitten te zuipen, ja man, dat is het echte leven .
ok, jij komt al iets geloofwaardiger over, maar hierbij heeft beuk toch echt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 10:24
Günther
Günther is offline
dit berichtje is al teveel moeite dat ik moet doen want dit hele topic is BULLSHIT !!! ga ergens anders lopen klagen kreng laat dit ff een gezellig topic zijn met beste hasj en wiet verkiezingen i.p.v. beetje aandacht te trekken. ga lekker op onzin spammen
Oud 24-06-2002, 11:13
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
laat dit ff een gezellig topic zijn met beste hasj en wiet verkiezingen i.p.v. beetje aandacht te trekken. ga lekker op onzin spammen
dit is niet het beste wiet/hasj topic, maar een topic over verslavingen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:25
AngelInDisguise
Citaat:
snees schreef:

kom op, hij heeft wel gelijk. lees de posts van sexywoman16 bijv.
lekker stoer, op je 11e over je longen roken. 3 keer blijven zitten, elke middag met je oudere vrienden in de kroeg zitten te zuipen, ja man, dat is het echte leven .
ok, jij komt al iets geloofwaardiger over, maar hierbij heeft beuk toch echt gelijk.
Ik vind het gewoon dom dat er weer eens zo een moet zijn die zo kinderachtig moet reageren.
Denk eens na er zijn genoeg jongeren bij wie dat wel zo gaat en dan kun je wel schreeuwen dat het zo zielig is ( en dat is het waarschijnlijk ook) maar daar heeft degene toch niks aan?!

Reageren

Regels voor berichten